سایت شماره یک:

اگر صاحب خودرو پورشه هستید و ساکن تبریز هستید؛  بهتر است به تعمیرگاه پورشه تبریز مراجعه کنید. در صورت بروز خطا در پورشه بهترین کار مراجعه به نمایندگی پورشه است.  

ما تلاش کردیم در متنی جامع و کوتاه به سوالات شما پاسخ داده شود. به همین دلیل با ژرمن مانستر مرکز تخصصی پورشه در تهران که خدمتی در سطح معین موتور را در ایران ارایه میدهد تماس گرفته و اطلاعاتی کسب کردیم؛ برای آشنایی بیشتر با این مرکز با ما همراه باشید یا میتوانید با شماره این شرکت 02191035456 تماس فرمایید .

تعمیرگاه پورشه تبریز کجاست؟

تعمیرگاه پورشه تبریز در خود این شهر نیست. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی اینطور نیست بعلاوه در هیچ شهری به جز تهران نمایندگی مجازی برای انجام تعمیرات وجود ندارد. علت این مسئله بسیار ساده است. تعداد پورشه های موجود در شهر های دیگر بسیار کم است به همین دلیل تنها نمایندگی رسمی برای تعمیر خودرو، در تهران قرار دارد. اما باید گفت همه خدمات نمایندگی پورشه تبریز، فقط در شهر تهران ارائه نمی شود. بلکه بعضی از خدمات در خود تبریز انجام می شود. ژرمن مانستر به شما کمک می کند تا ماشین خود را به تهران بیاورید تا در یک مکان کاملا تخصصی ماشین پورشه تعمیر شود. این تعمیرات توسط متخصص های رسمی از آلمان انجام می شود.

خدمات تعمیرگاه پورشه تبریز و لوازم یدکی پورشه در تبریز

طبق توضیحات بالا تعمیرگاه پورشه تبریز در حقیقت در تبریز نیست. بلکه به دلیل گفته شده در تهران قرار دارد. اما اگر ماشین پورشه شما آسیب دیده نباید نگران باشید. ژرمن مانستر، تکنسین های خود را به تبریز می فرستد تا در زمان کوتاهی پورشه زیبای شما را به تهران منتقل کنند.

لوازم یدکی پورشه در تبریز

 

 

چرا باید خودرو را به تعمیرگاه پورشه فرستاد؟

اکثر مکان هایی که با عنوان تعمیرگاه پورشه تبریز فعالیت می کنند در واقع تعمیرگاه های غیر معتبری هستند که ممکن است به پورشه شما اسیب های جبران ناپذیری وارد کنند. این مراکز پذیرای اکثر ماشین ها و برند ها هستند از جمله ایرانی و خارجی. به دلایلی از جمله متخصص نبودن و عدم آشنایی با آپدیت های جدید پورشه های پیشرفته تر، توانایی تشخیص درست نقص را ندارند. علاوه بر عدم توانایی مراکز تعمیر غیر مجاز پورشه در تشخیص نقص و رفع ان ، در واقع به بسیاری از قطعات اصل دسترسی نداشته و با استفاده از قطعات تقلبی باعث خسارت جبران ناپذیر می شوند. این مسئله قطعا بر روی عملکرد ماشین اثر منفی می گذارد در نتیجه بهترین انتخاب برای تعمیر ماشین لوکس پورشه مراجعه به مرکز هیولا آلمان است.

نمایندگی تعمیرات پورشه تبریز

ژرمن مانستر نماینده تعمیر پورشه و دارای لایسنس و سرتیفیکیت تعمیرات از نمایندگی پورشه در شهر مونیخ آلمان می باشد. در نتیجه تنها راه، اعزام خودرو به تهران است. این گونه تعمیرات پورشه زیر نظر متخصص ها و با قطعات اصلی  انجام خواهد شد. پس فرستادن پورشه به تهران برای اینگونه تعمیرات ضروری می باشد.

تعمیرگاه پورشه در تبریز

 

 

آیا همیشه باید خودرو را برای انجام تعمیرات به تهران فرستاد؟

 برای انجام سرویس دوره ای ارسال ماشین به تهران ضروری نیست. خدمات سرویس دوره ای می تواند در شهر تبریز نیز انجام شود. سرویس دوره ای شامل تعویض روغن موتور و فیلتر هوا می باشد.  خرید روغن موتور پورشه و فیلتر برای سرویس دوره ای را نیز می توانید از نمایندگی هیولا آلمان انجام دهید.

حمل ماشین توسط تعمیرگاه پورشه تبریز

تعمیرگاه پورشه تبریز برای تشخیص نقص و رفع ان پورشه شما را با خودرو بر به تهران منتقل می کند. ممکن است راه های دیگری برای انتقال خودرو به تهران به ذهنتان خطور کند اما بهترین راه استفاده از خودروبر های نمایندگی تعمیرات پورشه تبریز است.  خودرو بر های معمولی فاقد استاندارد های بین المللی برای حمل پورشه هستند. این خودروبر ها ممکن است به دلیل جابه‌جایی غیر اصولی به خودروی شما آسیب های جدی وارد کنند. در نتیجه تنها کافی است با  ژرمن مانستر تماس بگیرید تا توسط نمایندگی رسمی تعمیرات پورشه برای شما خودروبر  فرستاده شود. این خودرو بر ها علاوه بر انتقال خودرو از تبریز به  تهران می توانند پس از تعمیرات در صورت تمایل خودروی شما با خودروبر به تبریز برگردانند. گزینه دومی هم وجود دارد که میتوانید شخصا به تهران آمده و خودرو را تحویل بگیرید.

هزینه حمل و نقل تعمیرگاه پورشه تبریز 

همانطور که ذکر شد تعمیرگاه پورشه تبریز تنها خدمات سرویس دوره ای را در این شهر انجام می دهد. برای سایر کار ها پورشه باید به تهران فرستاده شود. ژرمن مانستر خدمات حمل و نقل پورشه را به صورت کاملا ایمن انجام می دهد. هزینه اعزام خودروبر از تبریز تا تهران حدوداً بین دو و نیم تا سه میلیون تومان است. خودروبر های ناوارد ممکن است هنگام حمل و نقل پورشه آسیب جدی به آن وارد کنند.  در این صورت کمک های ماشین آسیب دیدیه و برای تعمیر این کمک های برقی باید هزینه ای حدود ۶۰ میلیون تومان بپردازید.

تعمیرگاه پورشه در تبریز

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر