سایت شماره یک:

 

طی سالیان گذشته و خصوصا بعد از همه گیری کرونا، آموزش آنلاین تبدیل به یکی از مهمترین دغدغه‌های دانشجویان و اساتید شد، از آن زمان مجموعه‌های آموزشی زیادی شروع به کار کرده‌اند که البته بسیاری از آنها پس از مدتی با مواجهه با چالشهای مسیر آموزش، از ادامه راه بازماندند و فقط تعداد کمی از آنها توانستند به کارشان ادامه دهند. یکی از معدود مجموعه‌هایی که در زمینه آموزش مجازی از قبل از کرونا فعالیت داشته و همچنان بسیار پرقدرت و سازمان یافته به فعالیت خود ادامه میدهد، گروه ژیوارآموزان است.

 

ژیوارآموزان یعنی چه؟

ژیوار در زبان کردی به معنی زندگی است، ژیوارآموزان به افرادی گفته میشود که در مسیر یادگیری راه و رسم زندگی هستند. مدیران مجموعه ژیوارآموزان اعتقاد دارند که آموزش دیدن در هر زمینه‌ای باعث بهتر شدن سبک زندگی و استانداردهای آن خواهد شد، به همین خاطر نام ژیوارآموزان را انتخاب کرده‌اند. البته این اسم از جهتی برای مدرسین و افراد مشغول به کار در این مجموعه نیز معنی میشود، در این حالت ژیوار آموزان به کسانی گفته میشود که باعث بهتر زندگی کردن دیگران میشوند.

 

چه چیزی ژیوار آموزان را متمایز میکند؟

مسولیت پذیری اولین نقطه تمایز ژیوار آموزان است. اگر به سایت این مجموعه سربزنید متوجه میشوید که همه چیز در راستای یادگیری به بهترین شکل ممکن است. در تمام صفحات آموزشها ذکر شده که گارانتی بازگشت وجه درصورت هرگونه نارضایتی وجود دارد، به علاوه هرزمان که مشکلی در دسترسی به آموزشها داشته باشید با ارسال یک تیکت یا پیام دادن در پیام‌رسانهای معرفی شده، در سریعترین زمان ممکن مشکلتان حل میشود. اما این همه‌ی ماجرا نیست!

7

آپدیت دائمی آموزشهای ژیوارآموزان!

یکی دیگر از ویژگیهای متمایز کننده این مجموعه آپدیت دائمی و رایگان آموزشها است، شما وقتی یک آموزش را دریافت میکنید، به صورت مادام العمر به آن دسترسی دارید، اما در طول زمان ممکن است این دوره نیاز به تغییر داشته باشد، فرضا اگر در دوره آموزش کار با نرم افزار ورد شرکت کرده باشید و نسخه جدیدی از این نرم افزار منتشر شده باشد، آموزش جدید به صورت رایگان به پنل کاربری شما اضافه میشود. به علاوه اگر جایی ایرادی در صدا یا تصویر وجود داشته باشد یا مطلبی از نظر شما ناقص باشد در کوتاهترین زمان ممکن، بعد از اطلاع رسانی و درخواست شما، اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام میشود.

 

پاسخ به سوالات شما از شش ماه تا دوسال بعد از ثبت‌نام!

جمله معروف این مجموعه این است: «ما رفیق نیمه راه نیستیم!». بله، ژیوار آموزان رفیق نیمه راه نیست و بعد از ثبت نام در دوره و پرداخت هزینه کارش با شما تمام نمیشود، بلکه تازه کار شروع شده است، در این زمان شما در طول آموزشها هرسوالی یا ابهامی داشته باشید میتوانید مطرح کنید و مدرس دوره به شما پاسخ میدهد. اگر میگوییم ژیوارآموزان بهترین سایت آموزشی ایران است یا حداقل در مسیر بهتر شدن است، دلیلش همین است. پشتیبانی تا یادگیری کامل شما.

 

آخرین دوره‌ی آموزشی که شرکت میکنید!

سیاست و هدف ژیوارآموزان است که در زمینه مورد نیازتان، اگر دوره‌ای را در سایت این مجموعه شرکت کردید، آخرین دوره مورد نیازتان در این زمینه باشد. آموزشهای ژیوارآموزان همیشه از صفر شروع شده و تا سطح پیشرفته ادامه دارند و به علت رعایت ترتیب ارائه مطالب، هم برای افراد مبتدی قابل فهم و استفاده هستند و هم افراد حرفه‌ای تر را خسته نمیکنند. به هرحال ژیوار آموزان به شما این اطمینان را میدهد که با آموزشهای موجود در سایت و پرسیدن سوالاتتان، در زمینه‌ای که شرکت کرده‌اید نیاز به دوره‌ی دیگری نداشته باشید.

 

سیستم مدیریت یادگیری پیشرفته ژیوارآموزان!

علاوه برتمام ویژگیهای ذکر شده، در پنل کاربری سایت ژیوارآموزان یک سیستم مدیریت یادگیری پیشرفته فعال است. در این بخش شما میتوانید آموزشها را به صورت آنلاین ببینید یا دانلود کنید. اگر آنلاین میبینید میتوانید سرعت آن را به هراندازه‌ای که میخواهید کم یا زیاد کنید. اگر قبل از اتمام جلسه از صفحه خارج شدید لازم نیست نگران باشید که تا کجا پیش رفته‌اید، زمان برگشتن به پنلتان، آموزش از همانجایی که قطع شده بود دوباره شروع میشود. درصد پیشرفت‌تان در هرکدام از دوره‌هارا میتوانید ببینید. تمام اینها و ده‌ها مورد دیگر در پنل کاربریتان در سایت ژیوارآموزان، باعث میشود تجربه فوق العاده‌ای از آموزش دیدن داشته باشید.

 

همین الان شروع کنید!

8

 

برای شروع آموزش همیشه شک و بهانه وجود دارد، اما ژیوارآموزان برای ترغیب مخاطبانش به آموزش دیدن، در دسته‌های مختلف آموزشهای رایگان زیادی قرار داده، برای آموزشها امکان دانلود و پخش آنلاین گذاشته و همچنین با گارانتی بازگشت 100% وجه پرداختی در صورت نارضایتی، جای هیچ شک و ترسی برای مخاطب باقی نگذاشته. به همین خاطر اگر قرار است تغییری در زندگیتان بدهید، پیشنهاد میکنیم همین الان در صفحه مرورگرتان «ژیوار آموزان» را جستجو کنید و به صورت رایگان شروع کنید به دیدن آموزش مورد علاقه و مورد نیازتان.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر