سایت شماره یک:

هزینه های آموزش شبکه و فناوری اطلاعات در ایران بسیار بالا رفته است. اکثر متخصصین حرفه ای در حال مهاجرت از ایران هستند. پیدا کردن مدرسین با سابقه و تجربه دنیای واقعی بسیار دشوار شده است . بسیاری برای کسب درآمد از حوزه آموزش ، بدون داشتن تجربه آموزشی وارد بخش آموزش شبکه شده اند . همین موضوع کیفیت آموزش شبکه و فناوری اطلاعات را در ایران بسیار کاهش داده است.

اما در این میان مجموعه آموزشی توسینسو ( Total Single Solutions ) با عنوان انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران با بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای و با کیفیت در حوزه آموزش شبکه و فناوری اطلاعات اقدام به جذب برترین اساتید حوزه فناوری اطلاعات فارسی زبان در ایران و کشورهای مختلف دنیا در زمینه آموزش دوره های مختلف شبکه ، برنامه نویسی ، امنیت شبکه ، هک و نفوذ ، مجازی سازی ، طراحی وب سایت و ...  با کمترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت کرده است.

 مجموعه آموزشی توسینسو ابداع کننده با کیفیت ترین دوره های آموزش شبکه ، آموزش برنامه نویسی ، آموزش vmware ، آموزش طراحی وب ، آموزش لینوکس ، آموزش هک ، آموزش ویپ ، آموزش امنیت شبکه و بطور کلی آموزش فناوری اطلاعات در ایران در قالب ویدیوهای آموزشی بدون قفل و با قابلیت اجرا بر روی همه نوع دستگاه در ایران می باشد. قبل از توسینسو تقریبا هیچ مجموعه آموزشی بدون قرار دادن قفل های سخت افزاری و نرم افزاری متنوع بر روی محصولاتشان ، اقدام به ارائه محصول آموزشی نمی کردند.

از مهمترین قابلیت های دوره های آموزشی توسینسو می توانیم به دسترسی مادام العمر به ویدیوهای آموزشی ، دارا بودن پشتیبانی و حمایت اساتید دوره تا زمان یادگیری و ورود به بازار کار ، امکان اجرا کردن دوره های آموزشی در هر نوع دستگاه ، امکان دسترسی به دوره های آموزشی در هر زمان و هر مکان ، همکاری با برترین اساتید حوزه فناوری اطلاعات ایران با تجربه دنیای واقعی و دارای فعالیت های آموزشی بین المللی ، ارائه کلیه فایل های راهنما و مکمل دوره ، ارائه کردن گواهینامه شرکت در دوره و همچنین تخفیف های بسیار عالی در مقایسه با سایر موسسات آموزشی اشاره کنیم.

آموزش VMware

کیفیت آموزشهای فناوری اطلاعات در توسینسو در اولویت است و ما به دنبال بالا بردن تعداد دانشجویان بصورت فله ای نیستیم. توسینسو انتخاب دانشجویانی است که با هدف ورود به دنیای فناوری اطلاعات و بازار کار ، توسعه و رشد در وضعیت فعلی کاری و همچنین اقدام به مهاجرت از ایران ، وارد دوره های آموزشی می شوند. توسینسو انتخاب سخت پسندان حوزه آموزش است و تا این لحظه افتخار داریم به بیش از 22 هزار دانشجوی حوزه فناوری اطلاعات خدمت رسانی کرده باشیم.

مزیت دوره های آموزشی فناوری اطلاعات توسینسو و وجه تمایز آن با سایر موسسات آموزشی :

1-برتری کامل نسبت به دوره های آموزشی حضوری

شما در دوره های آموزشی توسینسو ، بر خلاف موسسات آموزشی حضوری و آنلاین ، هیچگونه زمان هدر رفت یا پرتی ندارید و تمام ساعت های آموزش در توسینسو بصورت مفید خواهند بود. به هر تعداد امکان تکرار و یادگیری برای شما وجود دارد و براحتی می توانید یک ویدیو را چندین بار مرور کنید و به خوبی متوجه مطلب مورد نظر شوید. سناریوها و کارگاه ها بصورت قطعی جواب می گیرند و اختلال ها و اتفاقات غیر مرتقبه برای آنها پیش نمی آیند و زمان شما بسیار بهینه استفاده می شود. منابع از پیش به شما اعلام می شود و درگیر مشکلات لابراتوارها و ... در دوره های حضوری نمی شوید. در هر زمان و مکانی که دوست داشته باشید می توانید به آموزش دیدن بپردازید.آموزش نتورک پلاس مهندس نصیری ، بهترین دوره آموزش نتورک پلاس به زبان فارسی به انتخاب بیش از 3000 دانشجوی موفق این دوره بوده است.

آموزش نتورک پلاس

2- قابل استفاده در هر زمان ، در هر مکان و روی همه دستگاه ها

دوره های آموزشی توسینسو فاقد انواع قفل های سخت افزاری و نرم افزاری می باشند. شما می توانید ویدیوهای آموزشی توسینسو را در هر زمان ، هر مکان بر روی همه دستگاه هایی که توان اجرای ویدیو را دارند ( اعم از تبلت ، گوشی ، تلوزیون و ... ) مشاهده کنید و دغدغه قفل شدن و خرابکاری بر روی دوره را نخواهید داشت. تنها بحث اخلاقی و وجدان مدرس است که از کپی رایت آن حفاظت می کند.

3- حق انتخاب بهترین کیفیت از بین اساتید مختلف

برخلاف آموزشگاه های فناوری اطلاعات که شما معمولا بدون داشتن دید نسبت به اساتید ، اقدام به ثبت نام می کنید. معمولا اکثر دوره های مطرح حوزه فناوری اطلاعات در وب سایت توسینسو ، توسط چندین استاد تدریس شده اند. شما با مشاهده ویدیوهای رایگان ، خرید برخی قسمت ها ، مشاهده نظرات دانشجویان دوره و مشاهده کیفیت و مقایسه بین دوره ها ، می توانید بین بهتر و عالی ، یکی را انتخاب کنید. این حق انتخاب در ایران صرفا در وب سایت توسینسو به این شکل ارائه می شود و به دلیل ماهیت رقابتی برای اساتید ، باعث بالا رفتن کیفیت آموزش در توسینسو می شود.

4- ارائه مدرک و گواهینامه به زبان انگلیسی

شما بعد از خرید دوره های آموزشی توسینسو ، می توانید درخواست صدور گواهینامه الکترونیکی را بدهید. هر گواهینامه صرفا برای یک نفر صادر خواهد شد و در قالب فایل تصویری قابل دانلود و پرینت است. این گواهینامه در بسیار از شرکت ها و سازمان ها به عنوان یکی از گواهینامه های معتبر با اعتبار توسینسو شناخته می شود. گواهینامه ها صرفا بصورت انگلیسی و با ذکر عنوان دوره صادر می شوند و قابلیت استعلام بصورت آنلاین را دارند.

5- پشتیبانی حرفه ای از دانشجویان و مخاطبین

چه قبل از خرید ، چه حین خرید و چه بعد از خرید دوره های آموزشی ، شما در توسینسو دارای پشتیبانی هستید. از مشاوره و پشتیبانی برای انتخاب مسیر راه یادگیری درست ، معرفی و پیشنهاد دوره های آموزشی متناسب با نیاز شما ، اطمینان از خرید درست توسط شما ، تا خرید دوره ، ارسال تیکت های پشتیبانی برای اساتید و پاسخگویی به سوالات شما در مورد محتوای دوره ، همگی در دوره های آموزشی دارای پشتیبانی توسینسو ، به شما ارائه خواهد شد.

6- امکان خرید اقساطی دوره های آموزشی

موسسه آموزشی توسینسو ، تنها وب سایتی است که در دنیا امکان خرید اقساطی دوره ها را فراهم کرده است. شما می توانید ویدیوهای یک دوره آموزشی را بصورت قسمت به قسمت ، هفته به هفته یا روز به روز تهیه کنید و نیازی نیست که الزاما بصورت یکجا خرید خود را انجام دهید.

7- لذت تست رایگان کیفیت دوره ها

توسینسو این امکان را به شما می دهد که بتوانید قبل از خرید هر دوره آموزشی ، قسمت های رایگان دوره را مشاهده کنید. اگر مورد پسند بود در ادامه می توانید قسمتی از دوره را بصورت تکی خرید کنید و در نهایت همه ویدیوهای توسینسو ، سه دقیقه ابتدایی خود را بصورت رایگان به شما نمایش می دهند تا با اطمینان خرید کنید و از کیفیت صدا ، تصویر و نوع آموزش مطمئن شوید.

8- طعم شیرین یک سوم قیمت دوره های سایر آموزشگاه ها !!

دوره های آموزشی توسینسو با معیار قیمتی یک سوم حداکثر قیمت آموزشگاه های حضوری و آنلاین طراحی و قیمت گذاری می شوند. برای مثال اگر دوره ای در آموزشگاه های حضوری و آنلاین قیمت 3 میلیون تومانی داشته باشد ، شما در توسینسو می توانید با قیمت 1 میلیون تومان این دوره را تهیه و از آن استفاده کنید. به زبان ساده تر شما می توانید یک دوره MCSA با قیمت آموزشگاهی 9 میلیون تومان را حداکثر با قیمت 3 میلیون تومان تهیه کنید.

9- تخفیف های هیجان انگیر ، علاوه بر قیمت باور نکردنی !

علاوه بر قیمت عالی ! توسینسو همواره دارای جشنواره های تخفیفی بسیار عالی است که شما می توانید با عضویت در وب سایت از آنها با خبر شوید. برخی اوقات بر روی دوره های محبوب ، حتی تا 60 درصد تخفیف هم می توانید داشته باشید اما مهم است که همیشه در جریان جشنواره های توسینسو باشید.

10- استفاده از اساتید متفاوت و بین المللی

این روزها هر کسی به خودش اجازه ورود به بازار آموزش را می دهد. دوره های توسینسو توسط اساتید با سابقه بسیار بالا در سطح ملی و حتی بین المللی تدریس می شوند و شما می توانید با مراجعه به رزومه افراد از کیفیت کاری و تجربه آنها آگاه شوید و با خیال بسیار راحت تر خودتان را در مسیر یادگیری قرار دهید. منبع : وب سایت آموزش شبکه توسینسو

تگ های مرتبط

ارسال نظر