سایت شماره یک:

 

یکی از دغدغه های موجود دندانپزشکان ارتباط مستقیم با شرکت های واردکننده و تولید کننده ی تجهیزات و مواد مصرفی دندانپزشکی میباشد ، دکترمارکتز فروشگاه مارکت پلیس تجهیزات و مواد مصرفی دندانپزشکی در این امر دندانپزشکان در سطح کشور را یاری میکنند.

 این فروشگاه به اینصورت کار میکند که در ابتدا فروشندگان ، تولید کنندگان و وارد کنندگان مواد مصرفی و تجهیزات دندانپزشکی در سایت ثبت نام و احراز هویت می‌شوند و سپس محصولات خود را در پنل اختصاصی خود اضافه و بعد به صورت مستقیم به دست مصرف کننده و دندانپزشک میرسانند .

تفاوت دکترمارکتز با دیگر فروشگاه های انلاین دندانپزشکی در پوشش دهی کلیه محصولات و مواد مورد نیاز و تنوع قیمت می‌باشد. عرضه و فروش برخی محصولات بدلیل پرمتقاضی بودن توسط چندین فروشنده در سایت به فروش میرسد که تفاوت قیمتی محدودی دارند، از این رو کاربران میتوانند قیمت مناسب و مورد تائید خود را انتخاب کنند و از طریق سایت پرداخت مستقیم داشته باشند و در سریعترین زمان ممکن محصول خود را پس از ارسال تحویل بگیرند .

در فروشگاه دکترمارکتز سعی شده از دستکش یکبار مصرف تا تجهیزات و یونیت دندانپزشکی موجود شود.

 

یکی از جذابیت های خرید از دکترمارکتز خواندن نظرات دیگر پزشکان از تجربه استفاده از محصول میباشد ، قطعا این ویژگی هنگام خرید خصوصا در انتخاب برند های جدید و یا محصولاتی که مد نظر دارید تاثیر بسیار زیادی دارد .

اسید اچ فسفریک ام ای بی mib

شما به راحتی از بین تمام محصولات و تنوعی که در سایت دکترمارکتز وجود دارد میتوانید محصولات مورد نیاز خود را در لیست علاقه مندی ها ی خود قرار دهید تا هر بار که نیاز به سفارش مجدد داشتید بدون هدر دادن زمان، محصول و تجهیزات مورد نیاز خود را سفارش دهید .

برای اینکه یک خرید مطمئن داشته باشید حتما به مشاوره نیاز دارید و یا دوست دارید تمام ویژگی های محصولی که قصد خرید ان را دارید بدانید ، درفروشگاه آنلاین و سراسری دکترمارکتز متخصصانی حضور دارند که با مشاوره و مهارت کافی شما را راهنمایی میکنند تا بتوانید با توجه به بودجه و کاربرد مواد، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دکتر مگ مجله تخصصی دندانپزشکی که گام به گام در مسیر پیشرفت در کنار دکترمارکتز قرار دارد، علاوه بر مشاوران سایت، منبعی معتبر برای بررسی دقیق محصولات( از معرفی تا نحوه مصرف) ، آموزش مهارت های کاربردی مختص دانپزشکان جوان و افرادی که علاقه مند به حضور و فعالیت در کلینیک ها بعنوان دستیار دندانپزشک میباشند طراحی شده است. معرفی محصولات و آموزش ها در قالب مقالات علمی و ویدئو های مفید بصورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.  همچنین آموزش های متنوع رایگان جهت مدیریت مطب و کلینیک و معرفی حوزه تخصصی و فعالیت دندانپزشک و کلینیک و.... در این مجله به صورت رایگان برای شما قابل دسترس خواهد بود .

فروشگاه دکترمارکتز یک فروشگاه همواره تخفیف است ، که همیشه تعدادی از محصولات و تجهیزات دندانپزشکی را میتوانید با قیمت مناسب و تخفیف های شگفت انگیز خریداری کنید. تخفیف ها به صورت دوره ای و دائمی در سایت موجود میباشند.  به طور کلی این تخفیف ها به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه قابل تمدید میباشند. خرید با  کد تخفیف در سایت برای تمامی کاربران سایت تعریف میشود در نتیجه این تخفیفات و جشنواره های فروش ویژه به مناسبت های مختلف جهت تامین و خرید مواد مصرفی دندانپزشکی  بر روی سایت فعال خواهد. علاوه بر تخفیف های ویژه ، دکترمارکتز برای کاربرانی که خرید از طریق سایت و حساب کاربری شخصی انجام میدهند ارسال های رایگان در روز های خاص و مبالغی که تعریف شده در نظر دارد.

در صفحه محصولات سایت دکتر مارکتز پک های تخفیف دار ویژه شامل مواد مصرفی پرکاربرد از برندهای وارداتی و تولید داخل معتبر و تائید شده سازمان غذا و دارو طراحی شده که هدف اصلی این امر معرفی محصولات با کیفیتی است که در بازار مواد و تجهیزات مصرفی دندانپزشکی جدید میباشند.

 

این روزها پرداخت هزینه معقول برای تامین مواد و ابزار درجه یک جهت داشتن درمان با کیفیت و اساسی، یکی از اصلی ترین دغدغه های دندانپزشکان است. با توجه به این موضوع، دکتر مارکتز علاوه بر معرفی محصولات، به بررسی ویژگی ها و مواد تشکیل دهنده هر محصول و مقایسه با موارد مشابه قابل عرضه از سایر برندهای موجود میپردازد.

بعنوان مثال برند AGM با کیفیت ترین سمان های ترمیمی تولید داخلی رو به بازار عرضه کرده که در مقابل نمونه های وارداتی با توجه به نوسان قیمت ها، میتواند هوشمندانه ترین انتخاب باشد  ( سمان mta  ای تی ام )

در دکتر مارکتز دسته بندی های مختلفی از محصولات وجود دارند که شما میتوانید از بین این دسته بندی ها در رابطه با تخصص خودتان محصولات مورد نیاز خود را تامین کنید .

ما چند محصول که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

( بند اطفال )

دکتر مارکتز در اینده نزدیک در نظر دارد که علاوه بر تجهیزات و مواد مصرفی دندانپزشکی تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاهی و پزشکی را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند .

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر