سایت شماره یک:

 

ممکن است برای هر مدیر کارخانه‌ای و صاحبان سالن و تالارهای گوناگون این مسئله بسیار حائز اهمیت باشد که همواره نظافت محل کارشان در درجه بالایی از کیفیت بوده و تمیزی و پاکیزگی مجدد آن‌ها زمان زیادی را به خود اختصاص ندهد. امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی این امر به خوبی در حال انجام‌شدن است.

دیگر لازم نیست که مانند زمان‌های قدیم برای شستن سطوح مختلف با ابعاد زیاد از تی و سطل‌های آب استفاده کنند. با استفاده از اسکرابر صنعتی می‌توان اوج پاکیزگی و آراستگی را با صرف مدت‌زمان کوتاهی در سطوح مدنظر مشاهده کرد. وجود این محصول به‌عنوان انقلابی در شستشوی صنعتی شناخته می‌شود. این وسیله به‌گونه‌ای طراحی شده که کیفیت بسیار خوبی را از خودش در مدت‌زمان کمی نشان می‌دهد.

در ادامه می‌خواهیم در مورد این وسیله شگفت‌انگیز و پرکاربرد توضیحاتی را ارائه دهیم. اگر قصد آشنایی با انواع مختلف و ویژگی‌های آن را دارید، حتماً تا پایان با ما همراه باشید.

 

 

اسکرابر صنعتی چیست؟

این دستگاه یک زمین شوی صنعتی بوده که مؤثرترین وسیله در عملیات شستشو و نظافت حرفه‌ای محسوب می‌شود. این محصول می‌تواند به‌طور هم‌زمان عملیات شستشو و خشک‌کردن را  بر سطح‌های مدنظر انجام دهد. اسکرابر صنعتی در تمامی سطوح مختلف کارایی دارد و عملیات نظافت آن‌ها را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

این محصول به‌عنوان یک کف شوی صنعتی دارای تنوع بسیار زیادی بوده و تعداد متنوع آن‌ها را می‌توان بر اساس ویژگی‌های گوناگونی طبقه‌بندی کرد. در ادامه به بررسی در مورد انواع طبقه‌بندی‌های متفاوت آن خواهیم پرداخت.

اگر مایلید در مورد انواع دستگاه نظافت صنعتی بیشتر بدانید، می‌توانید از طریق اتحاد صنعت صدرا اقدام کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

طبقه بندی اسکرابر صنعتی از لحاظ نوع برس

یکی از موارد مهم در این وسیله‌ها نوع برس به‌کاررفته در آن‌ها است. هر شخص یا شرکتی متناسب با محیط کار و نیاز خود باید نوع آن را استفاده کند. اگر این انتخاب به‌صورت اصولی انجام نشود، ممکن است با برس نامناسب سطح مدنظر شما آسیب ببیند. انواع متفاوت برس در اسکرابر صنعتی عبارت‌اند از:

1- برس غلتکی: میزان استفاده از این برس‌ها در حد متوسط بوده و متناسب با سطوح متخلخل هستند.  این دستگاه هیچ نیازی به نصب جاروب بر آن ندارد؛ زیرا خودش این توانایی را دارد که تمامی ذرات را جمع کند.

2- برس دیسکی: پرکاربردترین و رایج‌ترین برسی است که در این دستگاه استفاده می‌شود. کاربردهای این وسیله آنقدر زیاد است که می‌توان در انواع سطوح مانند سنگ، سرامیک و ... از آن‌ها استفاده کرد؛ بدون آنکه هیچ آسیبی به سطح مدنظر وارد کنند.

 به دلیل ساختار مناسب به‌کاررفته در برس می‌توان در طول سالیان طولانی از آن استفاده کرد. این دستگاه به پیش‌جاروب نیازمند است و با نصب آن کار خود را به‌درستی می‌تواند انجام دهد.

3- پد لرزان: این وسیله بر جدیدترین نوع اسکرابر صنعتی که به بازار وارد شده‌اند، نصب شده است. کاربرد آن‌ها بیشتر در مکان‌هایی است که نمی‌توان در آنجا از برس غلتکی و دیسکی استفاده کرد. در مکان‌های زاویه داری؛ مانند گوشه و کناره‌های دیوارها از این نوع استفاده می‌شود.

موارد گفته شده جزو برس‌هایی هستند که بر روی اسکرابر نصب می‌شوند. نکته جالب در مورد این دستگاه این است که با قابلیتی که این وسیله دارد، می‌تواند هم‌زمان کار جارو برقی صنعتی و واترجت صنعتی را بر روی انواع سطوح انجام دهد.

 

 

طبقه بندی اسکرابر بر اساس نحوه جابه‌جایی

این محصول بر اساس نحوه جابه‌جایی نیز طبقه‌بندی‌شده و انواع مختلفی دارد. مشتریان می‌توانند بنا به نیاز خود اقدام به انتخاب آن کرده و در سطوح مدنظر به‌کار ببرند. انواع این دستگاه بر اساس نحوه هدایت و جابه‌جایی عبارت‌اند از:

1- اسکرابر دستی

این وسیله توسط کاربر که در عقب آن ایستاده، هدایت و کنترل می‌شود. استفاده از اسکرابر صنعتی دستی در مکان‌هایی با وسعت کم بسیار کارآمد بوده و با کنترل‌پذیری آن می‌توان مکان‌های مناسب را نظافت کرد. بعضی از این نوع زمین‌شوی‌های دستی در داخل خود دارای موتور جلوبرنده بوده که کار را برای کاربر بسیار راحت‌تر می‌کنند.

2- اسکرابر دارای سرنشین

ابعاد این دستگاه نسبت به نوع دستی آن بزرگ‌تر است. در این نوع اسکرابر یک صندلی برای سرنشین بر روی آن قرار داده شده است. استفاده از این وسیله در فضاهایی با وسعت زیاد بسیار کمک‌کننده است و شیوه بسیار آسانی برای نظافت محسوب می‌شود.

برای آشنایی با سوییپر صنعتی که در سطوح مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند، بهتر است از طریق اتحاد صنعت صدرا اقدام به شناخت آن‌ها کرده و همچنین با قیمت زمین شویی در ابعاد و انواع مختلف آشنا شوید.

21

 

مزایای استفاده از اسکرابر صنعتی در نظافت

استفاده از اسکرابر صنعتی در مقایسه با روش نظافت سنتی دارای تفاوت‌های بسیاری است. استفاده از این وسیله در نظافت دارای مزایای خاصی بوده که انسان می‌تواند از آن‌ها بهره‌مند شود. برخی از این مزایا را در پایین شرح داده‌ایم.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

1- افزایش سرعت در نظافت و شستشوی سطح های مختلف: امروزه مراکز صنعتی دارای وسعت زیادی هستند و این امر نیاز به استفاده از اسکرابر را چندین برابر می‌کند؛ زیرا این وسعت را نمی‌توان طبق اصول گذشته نظافت کرد. برای نظافت این مراکز مهم‌ترین فاکتور یعنی زمان را باید در نظر گرفت.

توسط این دستگاه می‌شود وسعت زیادی از سطح را در مدت‌زمان بسیار کمی نظافت کرد. این مزیت اسکرابر صنعتی جزو مهم‌ترین مزایا محسوب می‌شود.

2- صرفه جویی در میزان آب مصرف شده و مواد شوینده: در گذشته برای نظافت سالن با وسعت‌های زیاد آب بسیار زیادی مصرف می‌شد. با هر دفعه کار نظافت یک سالن با روش گذشته مقداری حدود 4 برابر نظافت با این وسیله مقدار مصرفی آب بود. همچنین توسط این دستگاه میزان مواد شوینده لازم جهت شستشوی سطوح مختلف بسیار کاهش پیدا می‌کند.

3- خشک کردن سطوح: مزیت جالبی که این وسیله نسبت به روش شستشوی قدیم دارد، این است که بعد از شستشو اقدام به خشک‌کردن در همان زمان می‌کند. از این طریق دیگر پس از شستشو سطح مرطوبی باقی نمی‌ماند و زمینه انتقال آلودگی و ایجاد محل مناسب برای رشد میکروب‌ها فراهم نمی‌شود.

این محصول دارای مزایای دیگری نیز هست که شما می‌توانید از طریق شرکت اتحاد صنعت صدرا با آن‌ها آشنا شوید و اسکرابر صنعتی را بیشتر بشناسید.

 

 

نکات مهم برای استفاده صحیح از این محصول

رعایت نکات مربوط به شیوه استفاده از این محصول بسیار مهم است و برای دورماندن از آسیب‌های احتمالی قطعاً آن‌ها را رعایت کنید. برخی از این نکات عبارت‌اند از:

1- شارژکردن باتری به طور کامل: محافظت از باتری این دستگاه بسیار مهم بوده و باید قبل از استفاده از اسکرابر باطری آن را به طور کامل شارژ نمود و سپس از آن استفاده کرد.

2- انتخاب برس مناسب: همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، اگر از برس مناسب استفاده نکنیم، قطعاً هم به سطح نظافت شده و هم به اسکرابر صنعتی آسیب وارد می‌کنیم. پس باید انتخاب نوع برس متناسب با شرایط سطح دقت لازم را داشته باشید.

3- مطالعه کامل دفترچه راهنما: همراه با محصول یک دفترچه وجود دارد که قبل از شروع کار با آن باید تمام دفترچه را مطالعه کرد. در این دفترچه با مواردی همچون چگونگی کار با آن، چگونگی شارژکردن باتری و ... آشنا می‌شوید.

22

 

 

چرا خرید اسکرابر صنعتی را از شرکت اتحاد صنعت صدرا انجام دهیم؟

این شرکت در این زمینه دارای سابقه‌ای درخشان بوده و در نظر دارد با مکانیزه‌کردن نظافت صنعتی در جهت رشد و راحتی شرکت‌ها و صنایع قدم بردارد. این شرکت در این زمینه اقدام به آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به صنایع هست.

اتحاد صنعت صدرا معتبرترین نماینده فروش برند اروپایی (کماک) COOMAC ایتالیا بوده که جزو بهترین برندها در تولیدات مکانیزه نظافت صنعت در اروپاست. از طریق این شرکت می‌توان به بهترین نحو ممکن اقدام به خرید اسکرابر صنعتی کرد.

خلاصه

استفاده از اسکرابر صنعتی در انجام نظافت سطح‌های مختلف از هر نظر به‌صرفه بوده و توسط آن می‌توان در کمترین زمان ممکن اقدام به نظافت انواع محیط با وسعت‌های مختلف کرد.

تنوع این محصول باعث شده است که متناسب با هر مکان و هر نیازی بتوان آن را تهیه کرد و از مزایای آن بهره برد. برای خرید آن از طریق شرکت اتحاد صنعت صدرا می‌توان اقدام کرد.

 

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر