سایت شماره یک:

تخت بیمارستانی برقی سه شکن و تخت بیمار مکانیکی محصولی کاربردی برای استفاده در مراکز درمانی و کلینیک های پزشکی با بالاترین کیفیت و دارای ویژگی ها و مشخصات و مولفه های مختلفی بر روی کیفیت محصول می باشند همچنین جهت تاثیر گذاری بر روی شرایط و وضعیت بیمارانی که دچار مشکلات حرکتی هستند و نیازمند مراقبت‌های ویژه پرستاری و معاینات خواص پزشکی می باشند مدل ها و طرح های بسیار برای نگهداری از بیماران موجود می باشد.

این دسته از محصولات با توجه به شرایط بیمار و نیازمندی های مراقبتی که هر بیمار با توجه به شرایط خاصی که دارد تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد در خرید انواع تخت بستری بیمار باید دقت نمود وضعیت بیمار به چه ترتیبی است سپس با توجه به وضعیت بیمار اقدام به خرید و استفاده از تخت نگهداری بیمار نمود.

انواع تخت بیمارستانی برقی و مکانیکی دارای مدل ها و انواع اقسام مختلفی می باشد که هر کدام از این دسته از محصولات دارای ویژگی های متفاوتی می باشند که این محصولات را با هم متفاوت و متمایز می نمایند.

امروزه با توجه به افزایش هزینه های مراقبت و نگهداری و درمان بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی ، همراهان بیمار و کسانی که قصد مراقبت از سالمندان و یا بیمارانی که به هر علتی دچار مشکلات حرکتی و نیازمند مراقبت های ویژه هستند اقدام به خرید انواع تخت بستری بیمار می نمایند.

اما در خرید تخت های پزشکی باید دقت نمود که محصول با توجه به شرایط خاص  و وضعیت بیمار و نیازمندی های آن خریداری شود.

به طور کلی انواع تخت پزشکی بیمار به دو دسته اصلی تخت برقی و تخت مکانیکی تقسیم می شوند و همچنین هر کدام از این دسته های خاص دارای مدل های مختلفی می باشند که در سه مدل تخت یک شکن و تخت دو شکن و تخت سه شکن دسته‌بندی می‌شوند ، همچنین برخی از تخت هایی که امکانات بیشتری دارند قابلیت تنظیم ارتفاع تخت را با خود به همراه دارند که در جابجایی بیماران بین برانکارد و ویلچر و تخت بسیار کاربردی می باشد.

در تخت برقی بیمارستانی موتورهای برقی زوایای تخت را تنظیم می نماید اما در تخت های مکانیکی تنظیم زوایای به وسیله اهرم هایی که بر روی تخت تعبیه شده است امکان پذیر می باشد.

تخت یک شکن به تختی گفته می‌شود که فقط ویژگی تنظیم زاویه زیر سر بیمار را با خود به همراه دارد و اغلب برای بیمارانی که مشکلات محدودی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

تخت دو شکن علاوه بر تنظیم زاویه زیر سر دارای قابلیت تنظیم زاویه زیر پای بیمار نیز می باشد که بیشتر برای بیمارانی که دچار مشکلات حرکتی اعم از شکستگی های زانو می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

اما تخت بستری سه شکن که پرمصرف ترین و پرفروش ترین انواع تخت بستری می باشد دارای قابلیت های ویژه می باشد که اکثر سالمندان و افرادی که به هر دلیلی نیازمند مراقبت های ویژه هستند از این محصول استفاده می نمایند.

تخت سه شکن بیمار دارای قابلیت تنظیم شیب قسمت بالاتنه یا زیر سر بیمار می باشد و همچنین همراه بیمار می تواند زیر ران پا و ساق پای بیمار را تنظیم نماید و زوایای تخت را از قسمت لگن بیمار و از قسمت زانوی بیمار تنظیم نماید که این امر از سرخوردن بیماران بر روی تخت بیمارستانی به سمت پایین جلوگیری می نماید و همچنین وزن بیمار را بر روی کل سطح مقطع تخت تقسیم می کند که به فشار آوردن بر روی بدن بیمار جلوگیری می کند و باعث می شود که بیمار در دراز مدت دچار خستگی هایی که به علت کوفتگی در استراحت های طولانی مدت دچار می شوند ، جلوگیری کند و همچنین از زخم بستر بر روی نشیمن بیماران جلوگیری می کند.

مولفه ها و ویژگی های تاثیرگذار بسیار زیادی به کیفیت انواع خط بستری تاثیر گذار می باشند که در زیر به برخی از مهمترین این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

مهمترین ویژگی انواع تخت بستری کیفیت بسیار بالای بدنه و استحکام بسیار بالا برای تحمل وزن بیماران سنگین وزن می باشد هرچه از پروفیل مستحکم تر و از مواد اولیه بهتری بر روی این دسته از محصولات به کار برده شود تخت از استحکام و پایداری بیشتری برخوردار می باشد.

تعداد شکن ها و قابلیت های ویژه ای که تخت های نگهداری از بیماران و سالمندان دارند باعث افزایش کاربرد و کمک به پرستاران و همراهان بیمار می کند تا بیمار در بهترین وضعیت ممکن مراقبت و پرستاری نمایند.

قدرت موتور های الکتریکی در تخت های بستری الکتریکی و قدرت جابجایی وزن بیماران در تخت های مکانیکی به واسطه اهرم هایی که دارند بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد به طوری که مشاهده شده در برخی از محصولاتی که کیفیت لازم را ندارند بعد از مدتی تنظیم زوایای تخت دچار مشکل شده که این امر باعث ایجاد مسائل مختلفی در نگهداری و مراقبت از بیماران می شود.

چرخ های استفاده شده در این دسته از محصولات جهت جابجایی بیماران بین اتاقهای مراکز درمانی و بیمارستان ها از جمله مسائلی است که مراکز درمانی و مسئولین بیمارستان ها با آن دست و پنجه نرم می کنند و در خرید این دسته از محصولات باید دقت نمود که چرخ مورد استفاده شده در محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در آینده بیمار و پرستار و همراهان بیمار دچار مشکلات خاص نشوند.

این دسته از محصولات باید دارای قابلیت ضدعفونی و شستشو با محلول های ضدعفونی کننده بیمارستانی را با خود به همراه داشته باشند که در صورت لزوم امکان ضدعفونی کردن محصول را با خود به همراه داشته باشند.

همچنین مدل های تخت های نگهداری بیماران و سالمندان باید دارای حفاظ های بسیار مستحکم می باشند که از سقوط بیمار از روی تخت جلوگیری نماید.

قیمت و خرید تخت بیمارستانی مکانیکی :

خرید تخت بیمارستانی برقی و مکانیکی دارای تفاوت های بسیاری می باشد که با توجه به امکانات و ویژگی های این دسته از محصولات متفاوت می باشد و هر مدل از تخت بستری بسته به امکاناتی که دارد قیمت گذاری می شود و مراکز درمانی و کلینیک های پزشکی می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید این محصولات پزشکی نمایند.

تخت بیمارستانی

تجهیزات پزشکی خاکباز تولید کننده تخت بیمارستانی برقی و مکانیکی با تجربه بسیار بالا و با اتکا به کارشناسان و مهندسین بسیار خبره اقدام به تولید این دسته از محصولات و سایر تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری از بیماران در منزل و مراکز درمانی نموده است همچنین این مرکز دارای مشاوران بسیار حرفه ای می باشد که آماده ارائه خدمات مشاوره ای به بیماران و مراکز درمانی که قصد خرید تخت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی و انواع تخت بستری می باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر