سایت شماره یک:

 

اگر زمان این رسیده تا باطری خودرو یا لوازم خود را تعویض کنید باید بدانید که بهتر است انواع باطری‌های موجود در بازار را بررسی کنید.

تا از اینکه بهترین باطری را برای خود انتخاب کرده‌اید اطمینان حاصل کنید.

باطری‌های موجود در بازار عمر محدود و مشخصی دارند، حتی اگر بهترین برند باطری مانند صبا باتری را انتخاب کردید. نیاز است که بدانید به چه باتری نیاز دارید.

در مورد باتری خودرو بهتر است هرچند وقت یکبار باطری ماشین شما توسط مکانیک چک شود تا در صورت بروز مشکل وقت کافی برای انتخاب بهترین برند و تعویض آن را داشته باشید.

به این دلیل که، وقتی خودرو شما به واسطه باطری خراب می‌شود زمان مناسبی برای تعویض باطری ماشین شما نخواهد بود و ممکن است در انتخاب دچار مشکل شوید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با چند برند مختلف از باتری‌ها آشنا سازیم تا بتوانید در انتخاب باطری بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

صبا باطری، گزینه اول برای انتخاب باتری خودرو

در انتخاب باطری یکی از نکته‌های مهم و اساسی انتخاب باطری‌ است که کیفیت مناسب، برند خوب و در کنار تمامی این موارد قیمت مناسبی در بازار داشته باشد.

برخی از برندهای موجود در بازار مانند برندهای خارجی هستند که از نظر کیفیت و برند مطمئن جایگاه بسیار مناسبی در صنعت خودرو دارند.

 اما نکته‌ مثبت در انتخاب این باتری، تنوع گسترده و قیمت بسیار مناسب آن می‌باشد.

برند صبا باطری یکی از انتخاب‌های خوب و مناسب در بین باطری‌های موجود در بازار ایران است که از کیفیت، عمر مناسب و در کنار آن قیمت خوبی برخوردار است.

عمر این باتری‌ها عموما بین 2 سال تا 3 سال و 6 ماه است که زمان مناسبی برای باطری است.

یکی از امتیازات این محصول گارانتی‌های 9 و 12 ماهه آن برای محصولات خود است و همچنین قیمت فوق العاده آن که به گفته خود برند با قیمت کارخانه و مصوب دولتی تعیین می‌شود.

امتیازات خرید از صبا باطری

یکی از بهترین و منطقی‌ترین دلایل خرید باطری ایرانی وجود نمایندگی‌های متعدد آن داخل ایران است که می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل به آن مراجعه کنید.

در حقیقت اگر هنگام مراجعه به این شعب کارت گارانتی مهر شده به همراه داشته باشید می‌توانید از کلیه خدمات تعویض رایگان و یا تعمیر هرگونه کالا تا زمان مشخص شده توسط شرکت استفاده کنید.

این باطری‌ها همچنین از طول عمر بالایی برخوردار هستند و از آنجا که در ایران تولید می‌شوند تاریخ تولید و استفاده از آن‌ها بسیار مناسب است و به سرعت از کارخانه به دست فرد مصرف کننده می‌رسد.

همچنین این باطری‌ها را به صورت بسیار سریع به صورت آنلاین و یا حضوری می‌توان در انواع مختلف با انواع ولتاژهای مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن و از نزدیک‌ترین محل معتبر بدون هیچ مشکلی خریداری کرده و استفاده نمود.

23

باطری انرژایزر، باتری به نام داخلی

یکی دیگر از انواع باتری‌های موجود در بازار که برای انواع لوازم کوچک و بزرگ نیازمند به باطری موجود می‌باشد باتری انرژایزر است.

این باتری در انواع قلمی و نیمه قلمی و باطری‌های دکمه‌ای در بازار وجود دارد از این باطری عمدتا در انواع وسایل روزمره از جمله ساعت‌ها، اسباب بازی‌ها و سایر وسایل نیازمند به باتری استفاده می‌شود.

این باتری یکی از بنام‌ترین و بادوام‌ترین باطری‌ها در بین سایر باطری‌های موجود در بازار است.

تکنولوژی استفاده شده در این باطری‌ها از نوع آلکاین می‌باشد و با انواع ولتاژهای مختلف در بازار موجود می‌باشد.

 نکته‌ای که در مورد این باطری‌ها وجود دارد طول عمر بسیار مناسب آن است اما باید بدانید که این باطری‌ها جزو باطری‌های شارژی نیستند و نمی‌توان آن‌ها را شارژ مجدد نمود.

24

باتری کملیون، باتری خارجی پرطرفدار بازار ایران

در طول چند دهه باطری کملیون بر اساس کیفیت و عملکرد برتر محصول، شهرت بالایی در بازار به دست آورده است.

امروزه، کملیون به عنوان یکی از تأثیرگذارترین برندهای باطری در بازار جهانی، به طور فعال در بیش از 120 کشور با همکاری شرکای تجاری خود در سراسر جهان فعالیت می کند.

این باطری در دو نوع

  • شارژی
  • و غیر شارژی

در بازار موجود بوده و انواع مختلف و کابردهای متفاوتی دارد.

باتری قابل شارژ کملیون، از نوع AA و AAA در یک تا چهار ساعت به سرعت قابل شارژ می‌باشد و در نوع خود از بهترین‌هاست و در ایران نیز قابل دسترس می‌باشد.

این باتری‌ها از انواع باطری‌های خارجی هستند و برای خرید در سراسر ایران در دسترس می‌باشند از آنجا که باطری‌ها در ولتاژهای مختلف و با قابلیت‌های مختلف شارژی و غیر شارژی در دسترس هستند می‌توانید به آسانی با توجه به نیاز خود آن‌ها را خریداری نمایید.

این باطری همچنین در مقابل سایر نمونه‌های خارجی قیمت مناسبی دارد اما نمی‌توان قیمت آن را به مناسبی قیمت باطری‌های ایرانی دانست چرا که قاعدتا واردات باطری‌های خارجی می‌تواند تا حد زیادی با نوسانات نرخ ارز با بالا رفتن قیمت همراه باشد.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر