دانلود آهنگ ، همواره یکی از پر سرچ ترین و پر درخواست ترین کلمه در گوگل می باشد ، موسیقی یکی از پر طرفدارترین صنعت های سرگرمی در دنیا می باشد ، سوالی که وجود دارد این است که کامل ترین وبسایت موسیقی ایرانی کدام وبسایت است ، در ادامه با ما همراه باشید .

سایت شماره یک:

 

دانلود آهنگ جدید از شاه صدا

برای دانلود آهنگ جدید و ریمیکس های جدید تنها کافیست به وبسایت موزیکی شاه صدا سر بزنید تا با دنیایی از موسیقی رو به رو شوید . وبسایت شاه صدا یکی از پر ترافیک ترین و پر طرفدار ترین رسانه های هنری و موزیکی کشور می باشد .

 

در ادامه با بیوگرافی تعدادی از خوانندگان وبسایت شاه صدا آشنا می شویم :

 

محسن چاوشی :

محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کُردتبار دارد . خانواده وی با توجه به شرایط کاری که پدرش به عنوان کارمند شرکت نفت داشت به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر زاده شد. وی فرزند ششم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر (مهراد ، فرهاد و هوشنگ) است . پس از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد (ساکن شهرک عرب‌های مشهد)، و نهایتاً تهران مهاجرت کردند. او در سال ۱۳۸۸ با اسپاکو یوسفی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ صاحب فرزندی پسر به نام زانکو شد .

شاید هیچ خواننده مطرحی پیدا نشود که با گذشت 10 سال از مطرح شدن نام و فعالیتش ، کنسرتی برگزار نکرده باشد. همین امر باعث شده عده ای بگویند چاوشی توان اجرای زنده را ندارد، اما خود او گفته بهتر از هر کسی در اجرای زنده مهارت دارد. در اردیبهشت 1394، چاوشی در مصاحبه ای دربارهٔ عدم برگزاری کنسرت گفت : در ایران کنسرت بیشتر شبیه جنگ شادی است تا کنسرت موسیقی، برف شادی می زنند و یکباره از توی جعبه در می آیند و روی سن ظاهر می شوند. صدابردار خوب هم که نداریم. برای همین در اغلب کنسرت ها نه هارمونی وجود دارد ، نه آن صداهایی که لازم است مخاطب موسیقی از سازها بشنود و صدابرداری شود. فقط یک کار باری به هر جهت ارائه می دهند که من اهلش نیستم .

 

22

 

محسن یگانه :

محسن یگانه موسیقی را با یک گیتار شروع کرد. میل به موسیقی و یک شنونده خوب بودن را بر حسب اتفاق با شنیدن قطعه بی کلام گل گندم از آلبوم بهار من اثر شادمهر عقیلی بدست آورد. او با شنیدن این قطعه حس عجیبی نسبت به موسیقی روز پاپ پبدا کرده و با علاقه دو چندان که در اون به وجود امده بود باعث شد تا او به فراگیری ستاز گیتار روی بیاورد. نواختن را با تکیه بر خود و بدون استاد شروع نمود، اما در همان ابتدای کار با مشکلات زیادی روبه رو شد. مخالفت خانواده بر حسب شرایط خانوادگی و به لحاظ اینکه او از ضریب هوش بسیار بالایی بر خوردار بود و خانواده به دلیل سطح بالای علمی بیشتر تمایل به تحصیل او داشتند باعث شد تا فرصتی برای آموزش ساز گیتار زیر نظر استادان مختلف را پیدا نکند ولی این موضوع مانع کار او نشد و محسن یگانه با پشتکار عجیبی به نواختن گیتار ادامه داد تا جایی که در نوازندگی به حدی رسید که بتواند خود این ساز را آموزش دهد .

 

23

 

دانلود ریمیکس رادیو جوان

یکی از پر طرفدار ترین ریمیکس های ایرانی در رسانه های فارسی زبان ، ریمیکس های رادیو جوان می باشد که برای اولین بار می توانید در وبسایت شاه صدا دانلود نمایید .  

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر