امروزه برنج یکی از اعضا جدا نشدنی از هر سفره ایرانی است. این محصول دارای فوایدی چون تامین انرژی روزانه مورد نیاز بدن، بهبود حرکات روده، تامین ویتامین ب بدن، کاهش قند خون و … می باشد. این محصول در کشور ما با سه عنوان برنج ایرانی، برنج پاکستانی و هندی موجود است.

سایت شماره یک:

 

برنج پاکستانی یکی از محصولات کشاورزی این کشور است و کشور پاکستان این محصول را به تمام نقاط جهان صادر می کند. این برنج جایگاه ویژه ای در بازار های جهانی دارد و علت آن را می توان طعم و عطر خوب، قد کشیدن عالی برنج و ماندگاری بالا دانست اما این برنج به طور کلی حریف برنج ایرانی نمی شود و به همین دلیل دارای قیمتی پایین تر است.

همین پایین بودن قیمت برنج پاکستانی سبب شده است از این برنج در مجالس عمومی و خصوصی، رستوران ها، مصارف خانگی بسیار استفاده شود.

در این مقاله از شماره یک بناست در خصوص نحوه انتخاب بهترین برنج پاکستانی در بازار و شاخصه های اصلی آن صحبت کنیم و در ادامه در خصوص مزایا خرید عمده برنج پاکستانی برای کسب و کار های مختلف دلایلی بیاوریم. پس تا انتها همراه ما باشید.

 

انواع برنج پاکستانی

مرغوب ترین نوع برنج پاکستانی با نام باسماتی در بازار های مختلف وجود دارد، این نوع برنج در شهر های سند و پنجاب پاکستان کشت و برداشت می شود. برنج باسماتی پاکستان باعث ایجاد عطر و طعم خوشمزه ای در غذاها می شود و همین امر سبب شده است آن را به عنوان پرفروش ترین نوع برنج پاکستانی دانست. این برنج خود دارای انواعی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم:

  • سوپر باسماتی
  • ایندیکا دانه درشت
  • جاپونیکا
  • ایندیکا دانه بلند

از انواع دیگر برنج های پاکستانی معروف می توان به محصولاتی زیر اشاره کرد:

  1. خانواده لوند برگ
  2. برنج باسماتی قهوه‌ای
  3. غرور هند
  4. برنج باسماتی داوات اولتیما
  5. برنج پاکستانی dunar elonga
  6. برنج پاکستانی زعفرانی

ویژگی های برنج پاکستانی درجه یک

به هنگام خرید برنج پاکستانی (عمده - خرده) لازم است به چند ویژگی عطر و بو این محصول توجه کنید. در خصوص این محصول صرف اعتماد به تبلیغات فروشنده نمی تواند دلیلی بر خریداری این محصول باشد به همین جهت بهتر است مواردی که در زیر گفته می شود را به خوبی رعایت و ارزیابی کنید.

ظاهر برنج

برنج پاکستانی درجه یک دارای ظاهری یکدست است و هنگامی که یک مشت از آن را بر می داریم بهتر است باید برنج های در دست شما یک دست، بدون شکستگی و هم اندازه باشد.

رنگ برنج

دانه های برنج پاکستانی به صورت سفید رنگ بوده و ظاهری شفاف و عاج مانندی دارند. در صورت مشاهده تغییر رنگ موجود در برنج به رنگ های کرمی، زرد بهتر است از فروشنده توضیحاتی بخواهید و یا از خرید آن محصول به طور کلی دست بکشید.

عطر برنج

برنج پاکستانی عطر بسیار زیادی دارد که این عطر خوش در انواع تازه و مرغوب آن بیشتر است

برندهای معروف برنج پاکستانی

برنج پاکستانی در برندهای مختلفی در کشور عرضه شده است. در بین این برندها باکیفیت‌ترین انواع برنج با نام‌های علاءالدین، طبیعت، خوشبخت، زیتون طلایی، یزدان، دیپلمات، سوپر باسماتی و … شناخته می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید انواع برنج پاکستانی را از فروشگاه ما با بهترین کیفیت خریداری کنید. کافیست با شماره 02171400100 در ارتباط باشید.

خرید برنج پاکستانی به صورت عمده

خرید برنج پاکستانی به صورت عمده

تا بدین جا با مزایا و ویژگی های برنج پاکستانی آشنا شدیم و دانستیم این نوع برنج به دلیل دارا بودن قیمتی مناسب، پخت و پز آسان تر، جلوه زیبا تر داشتن و … متقاضیان زیادی در کشور دارد. اما این تقاضای زیاد می تواند نیاز فروشگاه ها و کسب و کار های فروشنده را برآورد کند؟ آیا خرید برنج پاکستانی به صورت محدود قیمت مناسب تری دارد؟

در این خصوص باید بدانید که خرید عمده برنج پاکستانی می تواند بسیار برای کسب و کار ها به صرفه باشد، چرا که شما علاوه بر خرید این محصول به صورت عمده می توانید با قیمت کمتری آن ها را خریداری کنید و در مجموع نسبت به حالت محدود پول کمتری را پرداخت کنید.

مزایا خرید عمده برنج پاکستانی

با خرید برنج پاکستانی عمده می توانید از ویژگی های زیر بهره مند شوید که خود نیز یک مزیت بسیار مهم در این گونه محصولات است.

  1. دریافت برنجی با کیفیت یکسان ( بدون هیچگونه تفاوت در پخت)
  2. خرید مستقیم از کشاورز
  3. قیمت فوق العاده ارزان
  4. عدم نیاز به پرداخت هزینه ی ارسال
  5. بهره مندی از تخفیفات ویژه مازاد خرید
  6. امکان خرید محصول تازه با تاریخ انقضای بیشتر فراهم است
  7. امکان فاسد بودن کالا کمتر است

تفاوت خرید عمده برنج پاکستانی با خرده آن چیست؟

بدون تردید همانگونه که در بخش قبل توضیح دادیم خرید عمده برنج پاکستانی (باسماتی، ایندیکا دانه درشت، جاپونیکا و …) بسیار به صرفه تر از خرید به صورت خرده فروشی است به همین دلیل بازرگانی ها مختلف اقدام به واردات این محصول از کشور PAKISTAN می کنند و در دسترس بازاریان و کسبه میگذارند.

نکته حائز اهمیت در خرید عمده این محصولات، انتخاب بهترین بازرگانی است، چرا که شما اگر بدون اطلاع از بازرگانی صنایع غذایی، ثبت سفارش محصول کنید، ممکن است آن برنج پاکستانی کیفیت خوبی نداشته باشد، در نتیجه هزینه صرف شده به باد رفته است.

در مقابل خرید برنج پاکستانی به صورت خرده، قیمت مصرف کننده بیشتر از قیمت اصلی محصول است و از سوی دیگر قیمت این محصولات با توجه به شرایط اقتصادی ایران ممکن است دستخوش تغییرات زیادی شود که ممکن است مراکز مختلف فروش، هزینه های متفاوت تری را برای خرید محصول پیشنهاد دهند.

قیمت عمده برنج پاکستانی

همانطور که بیان کردیم میزان برنج تولید شده در کشور پاسخگوی نیاز کشور نبوده و از طرفی به دلیل قیمت بسیار بالای برنج های ایرانی تمامی اقشار، توان خرید آن را ندارند. از همین رو دولت اقدام به واردات انواع برنج کرد. برنج های پاکستانی هم از همین قبیل برنج های وارداتی هستند و به طور تقریبی می توان گفت قیمت این محصول، متاثر از نوسانات بازار ارز است.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت عمده انواع برنج پاکستانی، کیفیت برنج، دانه بلند بودن آن، بسته بندی محصول، هزینه انبارداری، عدم داشتن دانه های شکسته و … اشاره کرد.

در خصوص قیمت خرید عمده انواع برنج پاکستانی شما عزیزان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید عمده انواع برنج پاکستانی

  • شماره تماس استعلام قیمت برنج پاکستانی عمده: 714001000-021
  • شماره تماس خرید برنج عمده پاکستانی: 09121838993

راه های ارتباطی برای خرید عمده برنج پاکستانی

سوالات متداول در خصوص خرید برنج پاکستانی عمده

دلایل خرید برنج پاکستانی به صورت عمده چیست؟

  • احتمال آسیب دیدن محصولات در حمل و نقل کمتر است
  • امکان خرید برنج تازه پاکستانی
  • هزینه مقرون به صرفه تر نسبت به حالت خرده
  • کاهش احتمال فاسد بودن محصول
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه ی ارسال

تفاوت برنج پاکستانی با برنج هندی؟

برنج پاکستانی و هندی در ظاهر و شکل با یکدیگر تفاوتی ندارند، عمده تفاوت آن ها در بالا تر بودن کیفیت برنج پاکستانی و دارا بودن خواصی چون فیبر بیشتر، کربوهیدرات و مواد معدنی بیشتر نسبت به برنج هندی است.

آیا در تهران مرکز فروش عمده این نوع برنج وجود دارد؟

بله بازرگانی های فروش بسیاری در این شهر وجود دارند که انواع برنج پاکستانی را به صورت فله، کیسه ای، کیلویی به دست خریداران می رسانند.

آیا برنج پاکستانی دارای آرسنیک است؟

بعضی از افراد معتقد هستند که سم آرسنیک در برنج‌های پاکستانی وجود دارد. همان‌طور که گفتیم سم آرسنیک برای انسان، یکی از سموم خطرناک است و اگر بیشتر از حد استاندارد در برنج وجود داشته باشد، در صورت ورزش نکردن و مصرف زیاد آن و رعایت‌نکردن برنامه غذایی سالم، باعث می‌شود که افراد گرفتار سرطان شوند.

انواع برنج پاکستانی چیست؟

  1. ایندیکا دانه بلند
  2. ایندیکا دانه درشت
  3. جاپونیکا

برندهای معروف برنج پاکستانی کدام ها هستند؟

برند های مختلفی اقدام به فروش عمده برنج پاکستانی می کنند از این گونه عمده برند ها می توان به برنج پاکستانی علاءالدین، طبیعت، گلستان، آوازه، خاطره، چاپار، سوپر باسماتی، خوشبخت، توحید و …اشاره کرد.

جمع بندی

در این مقاله در خصوص انواع برنج پاکستانی و مزایا و ویژگی های آن صحبت کردیم و در ادامه با بهترین روش خرید آن یعنی خرید عمده برنج پاکستانی صحبت کردیم. در پایان اگر در خصوص خرید و استعلام قیمت انواع برنج پاکستانی سوالی دارید از ما در بخش نظرات بپرسید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر