دنیای مدرن امروزی علاوه بر اینکه روی سبک زندگی ما تاثیر گذاشته، استایل و نوع لباس پوشیدن ما را نیز تحت تاثیر قرار داده است. چون دیگر مانند گذشته، یک استایل جذاب و شیک مردانه در پوشیدن یک ست کت و شلوار و کراوات زدن خلاصه نمی‌شود و آقایان گزینه‌های بسیاری برای ایجاد چنین استایلی در اختیار دارند.

سایت شماره یک:

 

یکی از این گزینه‌ها شال گردن است که در این نوشتار قصد داریم تا کاربردهای مختلف آن را در انواع استایل مردانه به‌ویژه در استایل کژوال به دلیل نزدیک شدن به فصل بهار و تابستان مورد بررسی قرار دهیم. چون امروزه شال گردن دیگر صرفا یک اکسسوری مردانه مناسب برای ماه‌های سرد سال نیست و مدل‌های متنوع این اکسسوری، آن را به انتخاب هوشمندانه در فصول مختلف سال و استایل‌های مردانه گوناگون تبدیل کرده است.

انواع شال گردن های مردانه کدام اند؟

درحال حاضر مدل‌های مختلفی از این اکسسوری مردانه در بازار وجود دارد که براساس پارامترهایی نظیر طرح، رنگ و جنس پارچه به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند.

  • شال گردن‌های کژوال
  • شال گردن‌های اسپرت
  • شال گردن‌های روزمره
  • شال گردن‌های رسمی
  • شال گردن‌های تابستانی

به عنوان مثال یکی از رایج‌ترین ترکیب‌های شال گردن با دیگر لباس‌های مردانه، برای ایجاد یک استایل زمستانی شیک است. ضمنا زمانی که شما از یک شال گردن زمستانی در استایل خود استفاده می‌کنید، به اصطلاح با یک تیر دو نشان زده‌اید. چون این مدل شال گردن‌های مردانه هم جذابیت بیشتری به استایل ظاهری شما می‌بخشند و هم به خوبی از نفوذ سرما به بدن شما جلوگیری می‌کنند.

اما درخصوص مدل دیگر این اکسسوری مردانه یعنی شال گردن‌های تابستانی باید بگوییم که این مدل شال گردن‌ها به این جهت طراحی شده‌اند تا بیشتر به عنوان یک اکسسوری تزیینی مورد استفاده قرار بگیرند.

به علاوه این مدل شال گردن‌های مردانه اغلب از جنس کتان هستند. چون در فصول گرم سال که تابش مستقیم نور خورشید بسیار آزاردهنده است؛ استفاده از شال گردنی که هوا از آن به خوبی عبور می‌کند، انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما خواهد بود.

چگونه در استایل کژوال شال گردن را با کت تک ترکیب کنیم؟

تغییر فصل ممکن است باعث نگرانی بسیاری از آقایان شود. چون به عنوان مثال در فصول گرم سال آن‌ها انتخاب‌های محدودتری برای ترکیب و ست کردن بایکدیگر در اختیار دارند؛ بنابراین انتخاب گزینه مناسبی که می‌توانند آن را به ترکیب لباس‌های خود اضافه کنند، برای آن‌ها چالش بزرگی خواهد بود.

اما زمانی که اسم شال گردن به میان می‌آید، داستان به کلی تغییر می‌کند. چون این اکسسوری مردانه به آقایان این امکان را می‌دهد تا در استایل‌های خود خلاقیت بیشتری به خرج بدهند و در فصول گرم سال تنها به ترکیب چند تیشرت، پیراهن مردانه تک جیب و شلوار اکتفا نکنند.

امروزه از آنجایی که آقایان تمایل زیادی به داشتن استایل کژوال پیدا کرده‌اند؛ بنابراین برای استفاده از شال گردن در این استایل و ترکیب کردن آن با دیگر لباس‌هایتان خوب است که بدانید، در این استایل شال گردن خود را با یک کت تک ترکیب کنید.

اما برای اینکه ترکیب شما ظاهر خوشایندی داشته باشد، باید شال گردن سبک، طرح دار و روشن رنگ خود را روی یک بلیزر یا بارانی بپوشید. البته اگر در این ترکیب یک کت تک اسپرت، تک دکمه یا دو دکمه را جایگزین بلیزر کنید، می‌توانید استایل ظاهری خود را ارتقا بدهید.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که اگر به دنبال این هستید تا تغییراتی اساسی در استایل ظاهری فعلی خود ایجاد کنید، استفاده از شال گردن گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود. البته برای استفاده از شال گردن در هر استایل، باید مدلی را انتخاب کنید که با استایل شما تناسب داشته باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر