چند روزی است انتشار تصاویر مختلفی از برخی سوپراستارهای سینمای ایران حساسیت هایی را به وجود آورده است. گوشی های اپل به روز و گران قیمتی که این بازیگران در دست داشته اند خبرساز شده است.

سایت شماره یک:

 

چند روزی است که تصاویر بازیگرهای معروف سینمای ایران توجه علاقه مندان و رسانه های خبری را به خود جلب کرده است. در تصاویر منتشر شده از سه بازیگر مطرح ایران نکته ای خاص توجه ها را به سمت خود جلب میکند و آن هم استفاده آنها از محصولات شرکت اپل است. در ادامه به معرفی و انتشار تصاویر این بازیگران معروف به همراه گوشی ایی که از آن استفاده میکنند خواهیم پرداخت.

شاهرخ استخری با آیفون 13 پرومکس

اولین بازیگری که انتشار تصاویرش با آیفون گرانقیمت این روزهای بازار حاشیه ساز شاهرخ استخری است. او که متولد سال 1359 در تهران است و با دو سریال تلویزیونی دلنوازان و فاصله ها به اوج شهرت رسید، در کنار شغل بازیگری چند شعبه گالری طلا و جواهر نیز دارد و بخش اعظمی از درامد این روزهایش را از طریق فروش طلا و جواهر به دست می آورد. شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده که ماحصل این ازدواج دو دختر است.

پس از آنکه خبر عدم ورود قانونی آیفون 14 و ریجستر نشدن آن در بازار پیچید قیمت آیفون 13 به دلیل هجوم علاقه مندان به آیفون برای خرید آخرین مدل آیفون که قابلیت ریجستر را دارد بیش از پیش شد و پس از آنکه آیفون 15 نیز به بازار آمد و خبر عدم ریجستر آن نیز پخش شد قیمت این گوشی اوجی بی سابقه گرفت به حدی که اکنون گوشی شاهرخ استخری در بازار با قیمتی بیش از 120 میلیون تومان معامله میشود.

 

آرام جعفری با آیفون 14

آرام جعفری نیز یکی دیگر از سوپراستارهای سینمای ایران است که به تازگی عکسی در آسانسور منزل شخصی اش منتشر کرده است که در تصویر گوشی آیفون 14 به وضوح مشخص است. باتوجه به اینکه آیفون 14 امکان ریجستری و استفاده دائمی از خط تلفن همراه را ندارد این سوال در ذهن طرفداران آرام جعفری شکل گرفت که گوشی آیفون 14 که ریجستر هم نمی شود و پایه ترین امکان یک گوشی از آن صلب شده است به چه کار این سوپر استار می خورد؟

آرام جعرفی متولد 1359 در تهران است. او که لیسانس گرافیک و دانش آموخته رشته نقاشی از هنرستان سوره است، بازیگری را از سالن تئاتر و در 16 سالگی آغاز کرد. آرام جعفری از سال 1376 فعالیت تلویزیونی خود را آغاز کرد اما شروع شهرت وی از سال 1380 و با سریال زیر آسمان شهر بوده است.

ترلان پروانه با آیفون 15

شاید بتوان جنجالی ترین تصویر این روزها را متعلق به ترلان پروانه دانست. او که ید طولایی در عرصه حاشیه سازی دارد، پس از خبرهای متعدد ارتباط هایش با فوتبالیست ها و بازیگران مرد ایرانی، انتشار تصویرش با آیفون 15 که اخیرا وارد بازار ایران شده است خبر ساز شده است.

همانطور که میدانید آیفون 15 نیز همانند 14 ریجستر نشده و امکان استفاده از سیمکارت در این گوشی یکماه پس از فعال سازی از بین میرود. ترلان پروانه در خصوص اینکه دلیل خریدش با وجود چنین شرایطی چه بوده است گفت، من تصاویر زیادی از خودم در پیج اینستاگرامم منتشر می کنم. با توجه به اینکه آخرین مدل گوشی آیفون از بهترین دوربین و عملکرد برخوردار هستند مطمئنا در این زمینه میتواند بهترین و بیشترین کمک را به من در عرصه تصویر برداری نماید.

ترلان پروانه متولد 1377 در شیراز است او که تحصیل کرده رشته گرافیک است و با حاشیه هایی که در خصوص ارتباطاتش با بازیکنان فوتبال و برخی بازیگران مرد همچون سعید عزت الهی، فرشاد احمدزاده، ارسلان قاسمی به یکی از پرحاشیه ترین بازیگران خانم سینمای ایران تبدیل شد. هر چند که بازیگران و فوتبالیست های آقا که حاشیه ارتباط آنها با ترلان پروانه نقل محافل خبری شده بود هیچگاه ارتباطشان با این بازیگر را تایید نکردند.

خرابی گوشی آیفون خرج چند ده میلیونی خواهد داشت!

یکی از مواردی که شاید بازیگران اپل باز به آن دقت نکرده اند، بحث تعمیر گوشی های اپل است. باتوجه به قیمت افسارگسیخته گوشی های اپل در ایران و افزایش قیمت خرید آنها به بیش از 50 میلیون و فراتر از 100 میلیون تومان در مدل های مختلف، باید گفت که در کنار افزایش قیمت گوشی، قیمت قطعات موبایل هم افزایش پیدا خواهد کرد و در صورتی که این بازیگران مراقبت های لازم را از گوشی موبایل خود نداشته باشند ممکن است برای تعویض یک ال سی دی بیش از 15 میلیون هزینه بر دوش آنها قرار گیرد!

نظر شما چیست؟ آیا در بازار کنونی خرید گوشی آیفون به خصوص مدل های 14 و 15 که ریجستر هم نمی شوند عقلانی و اقتصادی است یا خیر؟

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر