همانطور که می دانید کاشت ناخن امروزه یکی از پردرآمدترین شاخه های آرایشگری می باشد که با گذراندن دوره های تخصصی آموزشی در بهترین آموزشگاه، قادر خواهید بود بعنوان یک ناخن کار حرفه ای در این زمینه فعالیت کنید و درآمد کسب نمایید. در صورتی که قصد دارید در این زمینه آموزش ببینید اما درباره هزینه دوره تخصصی کاشت ناخن اطلاعات کافی ندارید، در ادامه با ما همراه باشید.

سایت شماره یک:

 

شایان ذکر است که دوره آموزش کاشت ناخن صفر تا صد با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری بانولند، توسط مربیان برجسته فنی حرفه ای برگزار می شود. این دوره با ارائه تمام سرفصل ها و مراحل یادگیری کاشت ناخن بر روی انواع ناخن ها برگزار می شود. هنرجویان در پایان دوره کاشت ناخن فنی حرفه ای تهران، علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای، آمادگی های لازم را جهت ورود به بازار کار کسب خواهند کرد.

جهت ثبت نام در دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد، با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۳۵۰۲ – ۰۲۱۶۶۹۱۳۵۰۳ تماس حاصل بفرمایید.

2

دوره آموزش کاشت ناخن فنی حرفه ای

همانطور که می دانید کاشت ناخن امروزه جایگاه ویژه ای در بین بانوان پیدا کرده است و از طرفی دیگر به عنوان یکی از پردرآمدترین مشاغل در زمینه آرایشگری تلقی می شود.

دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد یکی از پرطرفدارترین و پرمتقاضی ترین دوره های آموزشی در آموزشگاه آریا تهران می باشد، چرا که این دوره برای افراد علاقه مند به فعالیت در زمینه کاشت ناخن طراحی شده است.

دوره آموزش کاشت ناخن 0 تا 100 با تکنیک های جادویی و مدرک فنی به شما هنرجویان عزیز ارائه می شود و به شرکت ‌کنندگان این امکان را می ‌دهد که مهارت‌ های لازم برای انجام کارهای حرفه ‌ای در این حوزه را کسب کنند. از فنون کاشت ناخن و استفاده از ابزارهای مختلف تا نکات بهداشتی و ایمنی، تمامی مباحث در این دوره آموزش داده می ‌شود.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال یادگیری صفر تا صد کاشت ناخن به صورت کاملا کاربردی ویژه بازار کار هستید تا بتوانید از این طریق کسب درآمد کنید، پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای شرکت کنید.

از طرفی دیگر بسیاری از افراد به دنبال یادگیری یک مهارت جدید برای ایجاد فرصت ‌های شغلی هستند. کاشت ناخن یک صنعت رو به رشد است و ارائه خدمات کاشت ناخن می ‌تواند به شما در راه اندازی یک کسب و کار موفق کمک کند.

جهت ثبت نام دوره آموزش کاشت ناخن فنی حرفه ای زمان را از دست ندهید و همین حالا اسم خود را در لیست اسامی شرکت کنندگان ثبت کنید.

3

مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن

یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین ویژگی های آموزشگاه ناخن آریا تهران که باعث تمایز این آموزشگاه نسبت به آموزشگاه های دیگر شده است، ارائه مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن به کارآموزان عزیز می باشد.

این مجموعه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده و یکی از معتبرترین مراکز فنی حرفه ای در ایران به شمار می رود. به همین دلیل کارآموزان در انتهای دوره علاوه بر مدرک داخلی آموزشگاه که در تمام مراکز خصوصی و داخلی ایران معتبر است، مدرک فنی حرفه ای ناخن که یک مدرک بین المللی و قابل استعلام می باشد را نیز دریافت خواهند کرد.

گرفتن مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن نشان دهنده تخصص و مهارت ‌های شما در زمینه کاشت ناخن است و می تواند در مسیر بهبود و پیشرفت شغلی شما تاثیرگذار باشد و درنهایت فرصت‌ های شغلی بیشتری را برای شما ایجاد کند.

جهت دریافت راهنمایی برای ورود به سایت مدرک فنی حرفه ای ناخن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اگر می خواهید هزینه آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای در مشهد و سایر نقاط کشور را با هزینه های دوره آموزشی بانولند مقایسه کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: فرنچ ناخن یکی از روش های زیبایی ناخن های دست و پا به شمار می رود که امروزه محبوبیت بسیاری در بین خانم ها پیدا کرده است. جهت مشاهده انواع طرح های ناخن به روش فرنچ، به صفحه فرنچ ناخن مراجعه کنید.

هزینه آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای

یکی از سوالات پرتکراری که توسط بسیاری از افراد مطرح می شود این است که هزینه آموزش کاشت ناخن چقدر میشود؟   

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به طور کلی عوامل متعددی در تعیین هزینه مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن تاثیرگذار هستند که شامل مدت زمان دوره، نوع دوره، مکان برگزاری، نوع آموزش (حضوری یا آنلاین)، سطح آموزش، تجربه و تخصص اساتید، زمان برگزاری این دوره، مدرک معتبر، سرفصل های ارائه شده، تجهیزات مورد نیاز و… می باشد.

به همین دلیل هزینه آموزش کاشت ناخن و نحوه ارائه این دوره آموزشی در بسیاری از مراکز متفاوت است و در حقیقت نمی توان مبلغ مشخصی را برای این دوره تعیین نمود. اما در آریا تهران شعبه بانولند همه چیز متفاوت است.

هزینه آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای اصفهان به صورت خصوصی، ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح شرکت کنندگان توسط استاد مجرب سنجیده شده و سپس با توجه به آن، آموزشگاه مدت زمان دوره آموزش کاشت ناخن را برای هر فرد مشخص می کند.

علاوه بر آن، در صورت نیاز، دانشجو می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع اشکال و تمرین رزرو نماید. برای اطلاع دقیق از هزینه آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درمورد هزینه آموزش طراحی ناخن جدید و شرایط ثبت نام در دوره راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه: لمینت یا همان کاور ناخن یکی از انواع روش های کاشت ناخن محسوب می شود که می تواند زیبایی ناخن های شما را چند برابر می کند. اگر می خواهید درباره این روش اطلاعات کامل و جامعی به دست آورید، مقاله لمینت ناخن را مطالعه کنید.

کلاس آموزش کاشت ناخن آنلاین

اگر شرایط حضور در کلاس های حضوری آموزشگاه آریا تهران را ندارید، نگران نباشید؛ چرا که ما در آموزشگاه با ارائه دوره های اموزشی حضوری و آنلاین این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم تا بتوانید به صورت مجازی در کلاس ها شرکت کرده و از محتوای دوره بهره مند شوید.

علاوه بر این شما با دریافت فیلم های اموزش رایگانی که پس از دوره دریافت می کنید می توانید در هر زمان به منابع آموزشی دسترسی داشته باشید و از این طریق مهارت های خود را تقویت کنید.

آزمون فنی حرفه ای کاشت ناخن

همانطور که می دانید برای دریافت مدرک فنی حرفه ای، علاوه بر شرکت در دوره های آموزشی می بایست در آزمون فنی حرفه ای نیز شرکت کرده و پس از قبولی در آزمون مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

نمونه سوالات ازمون فنی حرفه ای کاشت ناخن یکی از بهترین منابع آموزشی برای آشنایی با آزمون و کسب آمادگی لازم برای شرکت در آزمون کاشت ناخن فنی حرفه ای می باشد. شما می توانید با ثبت نام ازمون فنی حرفه ای کاشت ناخن و دانلود نمونه سوالات، مهارت های خود را ارزیابی کنید و از این طریق شانس قبولی خود را افزایش دهید.

بسته ویژه نمونه سوالات آزمون فنی حرفه ای ناخن در آموزشگاه آریا تهران شامل بیش از ۲۰۰۰ سوال تستی همراه با پاسخ از سطح مبتدی تا پیشرفته می باشد که همگی آن ها برای شما قابل دسترس است.

شما می توانید در این بسته جدیدترین نمونه سوالات کاشت ناخن با جواب را دریافت کنید، بلکه برای شما تعدادی نمونه سوال به صورت عملی قرار گرفته است که به شما کمک می کند تا بدون هیچ دغدغه ای امتحان آزمون را پشت سر بگذرانید.

اگر همچنان سوال یا ابهامی درباره هر یک از مباحث و موضوعات آموزشی در ذهن شما باقی مانده است، می توانید همین حالا با کارشناسان مجموعه آرایا تهران با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۳۵۰۲ – ۰۲۱۶۶۹۱۳۵۰۳ تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر