مدیترانه و سواحل آن محل مناسبی برای آرامش و تفریح برای بسیاری از مردم آسیا و اروپا است. شهر زیبای آنتالیا یکی از شهر‌هایی به‌شمار می‌رود که مورد‌استقبال بسیاری از مسافران بوده است. بسیاری از شهر‌های ترکیه جذابیت زیادی برای مسافران دارند و امکانات مناسبی برای گردشگران و مسافران در آن‌ها ایجاد شده است.

سایت شماره یک:

در مسافرت‌های خارج از کشور، یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم، انتخاب هتل مناسب است. در این‌ مطلب می‌خواهیم درباره تعدادی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره آنتالیا و ویژگی‌های آن‌ها صحبت کنیم. اگر دوست دارید در آینده‌ای نزدیک با تور آنتالیا علی بابا به این‌شهر زیبا سفر کنید، با ما در ادامه این ‌مقاله همراه باشید تا بهترین هتل‌های این شهر را بشناسید.

فاکتور‌های مهم برای انتخاب هتل در تور آنتالیا

برای انتخاب هتل می‌توان از منابع مختلفی جستجو کرد تا هتل مناسبی را بیابیم. از‌جمله این‌‌ منابع، مواردی مانند سوال از دوستان، وب‌سایت هتل‌ها و نظرات کاربرانی که قبلا در هتل‌ها اقامت داشته‌اند، قابل‌اشاره هستند. اما بهتر است برای انتخاب هتل مناسب، وِیژگی‌هایی را که برای ما مهم هستند، لیست و هتل را با‌توجه‌به آن‌ها انتخاب کنیم. تعدادی از ویژگی‌هایی که برای بسیاری از مسافران اهمیت دارند، عبارت هستند از:

  • قیمت هتل
  • امکانات هتل
  • موقعیت مکانی و فاصله هتل از نقاط مهم یا دیدنی شهر
  • زمان ساخت و کیفیت هتل

ممکن است موارد دیگری هم برای شما مهم باشند که بهتر است برای بررسی حتما به آن‌ها توجه کنید. در ادامه تعدادی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره را به‌صورت خلاصه بررسی می‌کنیم تا آن‌ها را بیشتر بشناسیم.

هتل باروت کمر آنتالیا (Barut Kemer)

اگر با تور آنتالیا به این ‌شهر زیبا سفر می‌کنید، باید دقت زیادی روی انتخاب هتل داشته باشید؛ زیرا بخش زیادی از هزینه به هتل شما ارتباط پیدا می‌کند. یکی از هتل‌های پنج ‌ستاره آنتالیا که مسافران زیادی از آن رضایت داشته‌اند، هتل باروت کمر (Barut Kemer) است. امکانات تفریحی این ‌هتل سطح خوبی دارد و همین موضوع هم باعث مشهور‌شدن آن شده است. هتل علاوه‌بر دسترسی به ساحل، باغ اختصاصی زیبایی هم دارد که می‌تواند چشم‌انداز دل‌نشینی را برای مسافران ایجاد کند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل نیز در سطح و تنوع خوبی قرار دارند. از‎‌جمله این ‌امکانات باشگاه بدن‌سازی، باغ، سالن آرایشی، استخر، رستوران و کافی‌شاپ هتل مواردی هستند که سعی دارند لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزنند. قیمت هتل باروت کمر در مقایسه با خدمات آن و دیگر هتل‌ها رقمی مناسب و معقول است.

هتل آی‌سی (IC Hotels Residence)

یکی از ویژگی‌های هتل پنج‌ستاره آی‌سیس نزدیکی آن به ساحل دریا است. کافی است پیاده‌روی کوتاهی داشته باشید تا به ساحل دریای مدیترانه برسید. البته خود هتل نیز ساحل و باغ اختصاصی دارد که فضای دل‌نشینی را برای مسافران ایجاد کرده است. برای افرادی که دوست دارند مدت اقامت خود را در هتلی سپری کنند که آرامش داشته و از امکانات خوبی هم برخوردار باشند، توصیه می‌کنیم نگاهی به هتل آی‌سی در لیست هتل‌‎های موردبررسی خود داشته باشند.

از‌جمله امکانات ویژه‌ای که هتل برای مسافران تدارک دیده، مواردی مانند آب‌گرم، استخر در فضای باز، حمام گل‌و‌لای و تفریحات ساحلی با کیفیتی بی‌نظیر در دسترس میهمانان هتل هستند. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و با طی‌کردن فواصلی کوتاه به مراکز خرید یا جا‍‌های دیدنی شهر دسترسی خواهید داشت.

هتل شروود ریورت (Sherwood Hotel)

هتل لوکس و پنج ‌ستاره شروود ریورت یکی از هتل‌های بی‌نظیر آنتالیا است که در منطقه ساحلی لارا آنتالیا قرار دارد. فضای شاعرانه و رمانتیک هتل، خاطرات زیبا و فراموش‌نشدنی زیادی را در سفر شما به‌وجود می‌آورد. اتاق‌های متنوع و گوناگون هتل یکی از جاذبه‌های هتل است که با امکانات درجه‌ یک هتل باعث می‌شود تا شما بهترین اقامت را در این‌ هتل تجربه کنید.

اگر می‌خواهید درباره امکانات هتل بیشتر بدانید، باید بگوییم که شما در این ‌هتل خدمات روز دنیا را با کیفیت مناسبی دریافت خواهید کرد. از‌جمله امکانات هتل نیز می‌توان به مواردی مانند چند استخر، رستوران‌های درجه‌یک، پارک آبی، تئاتر شبانه و بسیاری امکانات تفریحی دیگر اشاره کرد.

هتل تایتانیک بیچ (Titanic Beach Lara)

ظاهر هتل تایتانیک بیچ که شبیه یک کشتی طراحی و ساخته شده است، باعث شده این‌ هتل معروف شود. این‌ هتل لوکس و پنج‌ستاره یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا است که در دسته هتل‌های گران شهر دسته‌بندی می‌شود. کارکنان هتل آموزش‌دیده و با رفتاری مناسب، اقامتی دل‌نشین را به میهمانان هدیه می‌کنند.

تماشای منظره دریا از اتاق‌های هتل، یکی از ویژگی‌های این ‌هتل است که هر‌صبح انرژی زیادی به شما منتقل می‌کند. هتل موقعیت خوبی دارد و دسترسی به بسیاری از نقاط دیدنی برای میهمانان فراهم است. امکانت رفاهی و تفریحی مناسبی هم برای مسافران در‌نظر گرفته شده است.

کلام آخر

اگر با تور آنتالیا سفر می‌کنید، یکی از موارد مهمی که باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب هتل است. ما در این‌ مقاله تعدادی از بهترین هتل‌های پنج‌ ستاره آنتالیا را بررسی کردیم. گزینه‌ها و هتل‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانند انتخاب شما باشند. از‌جمله آن‌ها مواردی مانند هتل ملاس لارا، هتل ترندی لارا، هتل کایا پالاز و گلف، هتل رویال وینگز و هتل رگنوم کاریا قابل‌اشاره هستند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر