حمید فرخ‌نژاد رئیس هیات‌داوران بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم برایتلایت آمریکا شد.

سایت شماره یک:

بنا بر اعلام روابط عمومی جشنواره بین المللی برایتلایت آمریکا International Brighlight Film Festival، حمید فرخ‌نژاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، تجربه نویسندگی و کارگردانی را در کارنامه خود دارد و جوایز متعددی را از جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی کسب کرده است. وی طی حکمی از سوی بلا بلیک دبیر جشنواره بین‌المللی برایتلایت فیلم در هالیوود به‌عنوان رئیس هیئت داوران این جشنواره منصوب شد. 

این جشنواره که در بخش فیلم‌های بلند، کوتاه، مستند و انیمیشن برگزار می‌شود، نگاهی ویژه به فیلمسازان جوان و سینمای مستقل دارد. 

با توجه به حضور حمید فرخ‌نژاد به‌عنوان رئیس هیئت داوران جشنواره، سینمای ایران شانس زیادی در این رقابت بین‌المللی خواهد داشت. 

اختتامیه این جشنواره ۱۳ آوریل ۲۰۲۲ (۲۴ فروردین ۱۴۰۱) در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد و برندگان هر بخش عقاب طلایی این جشنواره را دریافت خواهند کرد. 

فرخ نژاد متولد ۱۳۴۸ آبادان، فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی فعالیت سینمایی را از سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه های عشق به کارگردانی خسرو سینایی آغاز کرد.

 تگزاس (مسعود اطیابی،۱۳۹۶) لاتاری (محمدحسین مهدویان، ۱۳۹۶) دختر شیطان (قربان محمدپور، ۱۳۹۶) سمفونی نهم (محمدرضا هنرمند، ۱۳۹۷) سامورایی در برلین (جمشید نادری، ۱۳۹۷) و ملاقات با جادوگر (حمید بهرامیان، ۱۳۹۸)  از جمله آثاری است که حمید فرخ نژاد در آن ایفای نقش کرده است.

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر