سایت شماره یک:

 

 

درب‌های ضد سرقت که امروزه وظیفه مهم ایجاد امنیت در مکان‌های گوناگون را در زندگی ما و دیگران ایفا می‌کنند، دارای انواع مختلفی هستند. این دسته بندی که می‌تواند شامل همه چیز باشد، در درب‌های ضد سرقت به مکان مورد استفاده و جنس درب مربوط می‌شود. از میان دسته بندی متنوعی که برای درب ضد سرقت وجود دارد دو مورد تحت عنوان درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت استیل یاد می‌شوند.

درب ضد سرقت استیل

2

            درب ضد سرقت استیل یکی از مدرن‌ترین و زیباترین درب‌های دنیا می‌باشد که علاوه بر مقاومت و ویژگی‌های کار آمدی که دارد، ظاهر و جلوه زیبایی نیز به محیط و نمایی در معرض دید ساختمان می‌بخشد. اسفاده از درب ضد سرقت با این جنس نیز در ایران رایج شده و مجموعه دژ به عنوان یکی از برترین و شناخته شده ترین برند‌های تولید و ارائه دهنده انواع درب ضد سرقت، این نوع درب را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌سازد.

این درب با وجود ظاهر زیبایی که دارد استحکام و مقاومت خیلی خوبی به استفاده کنندگان نشان می‌دهد و می‌توان با خیالت راحت روی آن حساب کرد. این درب ضد سرقت و بسیار مقاوم در مکان‌ های تجاری و درب ورودی ساختمان‌ها و درب لابی مورد استفاده گسترده‌ای قرار می‌گیرد.

درب ضد سرقت فلزی

3

            همان‌طور که گفتیم درب‌های ضد سرقت پیشرفته ترین درب‌های امنیتی تا به امروز هستند که در ساختمان‌های مسکونی اداری و تجاری مورد استفاده گسترده قرار می‌گیرند. نمونه دیگری که از انواع فراوان درب ضد سرقت وجود دارد درب ضد سرقت فلزی است. اگرچه درب‌های ضد سرقت فلزی و با روکش فلز جهت مقاومت در برابر آب و نور آفتاب و معمولا در مناطق شمالی و جنوبی کشور که آب و هوای مرطوب و یا گرم و شرجی دارند استفاده می‌شوند.

استفاده از درب ضد سرقت فلزی اخیرا بسیار متداول شده چرا که با رایج تر شدن استفاده از درب‌های ضد سرقت، درخواست‌ها برای استفاده در مکان‌هایی نظیر شمال و جنوب کشور نیز بالا رفته. این درب‌ها که قابلیت این را دارند که روکش داخلی از جنس چوب و برای جلوه و زیبایی داشته باشند، در طرح‌ها و رنگ‌های محدودی تولید می‌شوند.

تفاوت های درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت استیل

            همان‌طور که گفتیم، علاوه بر ساختار، این دو نوع درب ضد سرقت از لحاظ ظاهری نیز با یک‌دیگر تفاوت دارند. درب ضد سرقت فلزی معمولا به اشکال و ساختار یکسان تولید می‌شود و تنوع خیلی کم‌تری دارد. برعکس درب ضد سرقت استیل، که گاها به درب ضد سرقت استیل طلایی نیز معروف است دارای زیبایی بصری و تنوع به نسبت بیش‌تری می‌باشد.

            از دیگر تفاوت‌هایی که به آن‌ها به شکلی واضح اشاره شد، کارکرد این دو نوع درب ضد سرقت است. معمولا درب‌های ضد سرقت فلزی را در مناطق مرطوب نظیر شمال و جنوب ایران نصب می‌کنند تا در مقابل رطوبت، بارش باران و تابش نور خورشید از خود مقاومت نشان دهد. درب ضد سرقت استیل نیز در اکثر مکان‌ها قابل نصب است چرا که مقاومت مطلوبی در برابر گرما، سرما، رطوبت و ... از خود نشان می‌دهد. همچنین علاوه بر تنوع ظاهر بهتری نیز دارد و با روکش براق خود جذابیت خاصی به نماها و ساختمان‌های گوناگون می‌بخشد.

تفاوت قیمت درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت استیل

            با این حال، علاوه بر ظاهر، هدف و مکان استفاده این دو نوع درب، عوامل دیگری در قیمت تمام شده برای مشتریان درب‌های ضد سرقت فلزی و استیل نقش دارند. بخش عمده‌ای از کیفیت و قیمت هرکدام از انواع درب ضد سرقت تنها و فقط به مقادیر چوب و فلز مصرف شده در ساخت درب بستگی دارد. البته فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند شامل رنگ آمیزی درب در نمونه‌های رنگ پولیشی، پلی اورتانو، پلی استر بوده و همچنین نحوه تولید درب به اشکال تولید ایرانی و یا خارجی، در قیمت نهایی برای هر یک از انواع درب تاثیر گذار باشد.

بهترین فروشگاه جهت خرید درب ضد سرقت، تجهیزات و تعمیرات

            یکی از مهم‌ترین متریال‌ها و دلایل برای انتخاب بهترین مراکز فروش درب ضد سرقت از جمله درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت استیل، ابتدا داشتن مجوز تولید و فروش مراکز ارائه دهنده خدمات همراه با نماد سازماندهی در وب‌سایت‌های فروش خود است. از دیگر ملاک‌ها می‌توان به سابقه‌ یک برند و یا فروشگاه نگاه انداخت. همچنین از نقاط قوت یک مرکز یا برند می‌توان به خدمات پس از فروش آن که شامل ارائه تجهیزات و یا انجام تعمیرات برای درب است اشاره کرد.

            مجموعه دژ درب، یک پکیج کامل از اعتبار و تاییدهای رسمی، فروش انواع درب ضد سرقت و قطعات و یراق آلات مربوطه و همچنین نصب و تعمیرات و مشاوره برای خریداران و مشتریان عزیز می‌باشد.

منبع: نمناک

تگ های مرتبط

ارسال نظر