سایت شماره یک:

 

 

آرایش چشم با انواع خط چشم فلورمار به قدری آسان انجام می‌شود که اگر شما یک فرد آماتور باشید یا یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای، می‌توانید هر فرمی را به چشمان خود دهید. خط چشم چه مایع باشد، چه ماژیکی، چه مدادی، مهارت خاصی برای کشیدن بر روی پلک چشم می‌خواهد که با انواع خط چشم فلورمار به سادگی انجام می‌شود.

آیا برای شناخت انواع خط چشم فلورمار با تمام جزییات آماده هستید؟ برای معرفی و راهنمای استفاده از آنها با ما همراه شوید.

انواع خط چشم فلورمار

محصولات خط چشم برای اولین بار در زمان‌های قدیم اختراع شده‌اند. برای مثال مصریان باستان از سرمه برای چشمان خود استفاده می‌کردند. امروزه فرمول پایه سرمه از فرمول سنتی مبتنی بر سرب، نشات گرفته است. تفاوت آن در بسته‌بندی این محصولات است.

در ادامه انواع خط چشم فلورمار را معرفی خواهیم کرد.

خط چشم مایع فلورمار فلورمار

دو نوع خط چشم مایع وجود دارد، یک نوع خط چشم مایع قلمویی است. نوع دوم نوک نمدی. برای کشیدن خط چشم نیاز به ابزار دقیق است که فرم دلخواهی را که برای چشمانتان که می‌خواهید، به دست آورید.

هر دو نوع اپلیکاتور خط چشم مایع فلورمار دارای یک نوک نازک و تیز است؛ که می‌توان به آسانی یک خط نازک، پررنگ و یکدست ایجاد کنید. برای ایجاد خط ضخیم‌تر، به اندازه کافی برس را فشار دهید.

2

خط چشم ماژیکی فلورمار

خط چشم ماژیکی یکی از انواع خط چشم فلورمار است. چشم خود را با یک خط فوق‌العاده ظریف و بدون درهم و برهم شدن، جلوه دهید. اگر خشک شدن خط چشم شما را اذیت می‌کند، خط چشم ماژیکی را بدون نگرانی از تکه شدن، چروک شدن، یا ریزش استفاده کنید.

خط چشم ماژیکی فلورمار به راحتی استفاده می‌شود. دارای فرمول ضد آب و ضد لک است و با خاصیت رنگی قوی خود، ظاهر جذاب‌تری به آرایش چشم می‌بخشد.

خط چشم ژله‌ای فلورمار

این نوع بسیار غلیظ و پررنگ است و با برس مخصوص خود استفاده می‌شود. این نوع خط چشم فلورمار ضدآب است و ثابت می‌ماند. از آنجایی که از موم ساخته شده است، به راحتی پاک نمی‌شود.

زمانی که می‌خواهید کنترل بیشتری روی خط چشم داشته باشید، یا نیاز به خط دقیق‌تری دارید، از یک برس برای کشیدن این خط چشم استفاده کنید. برس را به خط چشم ژله‌ای آغشته کنید تا رنگ دودی به آن بدهید.

خط چشم کوزه‌ای فلورمار

خط چشم کوزه ای فلورمار، یک خط چشم ظریف در چشمان شما!

 معمولا محصولات آرایشی هرچه راحت‌تر استفاده شوند، برای شما کاربردی‌تر هستند. خط چشم کوزه‌ای با بسته‌بندی کاربردی و برس مخصوص خود، کشیدن خط چشم را برای شما آسان می‌کند. فرمول مغذی، رنگ‌های تند و خواص رطوبت‌رسان آن، به محافظت از پوست پلک شما کمک می‌کند. همچنین این خط چشم فلورمار، فرم چشم‌های شما را برجسته‌تر می‌کند؛ در اثر تعریق یا رطوبت لک نمی‌شود و آرایش شما در تمام طول روز ماندگار است.

خط چشم ضدآب فلورمار

انواع خط چشم فلورمار را در این مقاله از فلورمارشاپ، بررسی کردیم. اکنون پرطرفدارترین خط چشم را به شما معرفی می‌کنیم. رنگ و توناژ مختلف با خط چشم ضدآب فلورمار امکان‌پذیر است. کلید یک آرایش چشم چشمگیر، در خط چشم ضدآب است.

طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و فرمول غنی شده با ویتامین E بهترین نتایج را ارائه می‌دهد و در عین حال پوست اطراف چشم را مرطوب و تغذیه می‌کند. همینطور از پیری زودرس پلک محافظت می‌کند.

خط چشم مدادی فلورمار

چشمان عمیق و چشمگیر را با خط چشم مدادی فلورمار تجربه کنید. مزیتی که خط چشم مدادی فلورمار نسبت به برندهای دیگر دارد این است که کرمی نیست؛ زیرا برخلاف دیگر خط چشم‌های مدادی، این خط چشم به راحتی لک نمی‌شود و ریزش پیدا نمی‌کند، حتی در آب.

هنگام استفاده از این خط چشم، یک قطره آب روی انگشت خود بریزید، نوک خط چشم را کمی مرطوب کنید. فقط کمی رطوبت لازم است تا خط چشم مدادی فلورمار به خوبی بر چشمان شما قرار گیرد.

اگر سعی کنید آن را خشک استفاده کنید، واقعا کار نخواهد کرد. کمی آب اضافه کنید تا دوام این خط چشم بیشتر شود.

برای مطالعه بیشتر  در ارتباط با فیکس کردن آرایش چشم، اینجا کلیک کنید.

خط چشم رولی فلورمار

خط چشم مشکی با اپلیکاتور رولی که امکان استفاده آسان را به شما می‌دهد. اگر می‌خواهید بدون زحمت فرم چشم‌هایتان را برجسته کنید، حتماً باید خط چشم رولی فلورمار را امتحان کنید. به لطف اپلیکاتور رولی این خط چشم، یک خط براق و صاف را با یک حرکت ایجاد کنید.

این نوع خط چشم، ضد آب و رطوبت است. به لطف بافت بدون ریزش آن، رنگ مشکی شدید خود را در طول روز حفظ می‌کند.

3

سوالات متداول

برای آرایش چشم اسموکی از کدام خط چشم استفاده کنیم؟

اگر می‌خواهید یک چشم دودی یا اسموکی داشته باشید، توصیه ما به شما خط چشم کوزه‌ای فلورمار است.

برای استفاده روزانه چه خط چشمی مناسب است؟

همیشه در کیف خود یک خط چشم مدادی فلورمار داشته باشید، زیرا همه کاره است. خاصیت ضدآب و ماندگاری بالایی دارد.

کدام یک از انواع خط چشم فلورمار خاصیت آبرسانی دارند؟

تمام خط چشم‌های فلورمار دارای فرمول مغذی و آبرسان هستند.

سخن پایانی

امروزه در صنعت آرایشی و بهداشتی انواع خط چشم فلورمار در بازار وجود دارد. هر کدام از خط چشم‌ها کاربرد خاص خود را دارند و برای استفاده‌های مختلف در پشت چشم طراحی شده‌اند.

اگر شما در آرایش و کشیدن خط چشم آماتور هستید، هنگام استفاده از انواع خط چشم فلورمار، تنها چیزی که لازم است صبر و مهم‌تر از آن تمرین است. به هر حال هر آرایشگر حرفه‌ای یک زمانی برای کشیدن زیباترین خط چشم تلاش کرده است!

https://flormarshop.ir/

تگ های مرتبط

ارسال نظر