سایت شماره یک:

 

سرویس خواب همانطور که از نامش پیداست یک ست چند تکه است که در اتاق خواب چیده می­شود و هر تکه از آن کاربرد متفاوتی دارد. امروزه سرویس­ خواب ها در انواع و اقسام مختلف، مطابق با هر سلیقه­ای تولید می­شوند.

در این مقاله قصد داریم انواع سرویس­های خواب را بررسی کنیم و در انتها فروشگاهی مطمئن که به کارگاه تولیدی سرویس­های خواب باکیفیت متصل است معرفی کنیم تا خریداران محترم بدون دغدغه و نگرانی بتوانند وسیله مورد نظر خود را با قیمتی مناسب از این فروشگاه خریداری نمایند.

معرفی انواع سرویس­های خواب

سرویس­های خواب در ابتدا به دو گروه سرویس تک نفره و سرویس دو نفره تقسیم می­شوند. سرویس­های خواب تک نفره برای اتاق کودک و نوجوان، و سرویس­های خواب دو نفره برای اتاق عروس و اتاق مهمان کاربرد دارند.

در قدم بعدی هر یک از این دو گروه خود زیرمجموعه­های دیگری را شامل می­شوند؛

سرویس خواب تک نفره؛

  • سرویس اتاق خواب نوزاد
  • سرویس اتاق خواب کودک و نوجوان
  • سرویس اتاق جوان

که هر کدام از موارد مذکور در سبک دخترانه و پسرانه تولید می­شوند که این مسئله را به راحتی از رنگ، طرح و نقوش هک شده بر روی لوازم می­توان متوجه شد.

سرویس خواب دو نفره؛

  • سرویس سلطنتی یا کلاسیک
  • سرویس مدرن

سرویس­های خواب سلطنتی یا کلاسیک کنده کاری­های شلوغ اما زیبا دارند و معمولا در رنگ­های طلایی و قهوه­ای تولید می­شوند اما سرویس­های خواب مدرن ساده و شیک هستند و تنوع رنگی دارند، انتخاب هر یک از این سبک­ها به سلیقه خریدار و سبک وسایل اتاق خواب بستگی دارد.

2

اجزای اصلی یک سرویس خواب کامل کدامند؟

قطعا تاکنون هنگام خرید سرویس خواب متوجه تفاوت میان اجزای آن­ها شده­اید و این سوال در ذهن شما شکل گرفته است که چرا اجزای سرویس­ها با یکدیگر تفاوت دارند؟!

سرویس­های خواب در کل شما اجزاء و وسایل زیر هستند:

تخت­خواب؛

تخت­خواب که اصلی­ترین جزء این سرویس است و در اصل ست خواب براساس آن ساخته می­شود، تخت­خواب­ها در جنس­های چوبی، ترکیبی از چوب و چرم، فلزی تولید شده و به فروش می­رسند.

پاتختی؛

میزی با ابعاد کوچک و دو کشوی کاربردی که برای قرار دادن لوازم ریز می­توان از آن­ها استفاده کرد را پاتختی گویند، پاتختی جزء جدایی ناپذیر تخت­خواب است که همیشه در کنار تخت­های تک نفره یک عدد و در کنار تخت­های دو نفره دو عدد از آن مشاهده می­شود.

میز توالت (میز آرایش)؛

میز توالت که برخی از افراد به آن میز آرایش هم می­گویند از دیگر اجزای سرویس خواب است که خود شامل یک کمد کشویی (دراوِر) با تعداد کشوهای متفاوت و یک آینه می­باشد، میز توالت برای چیدن لباس­ها و وسایل مورد استفاده قرار می­گیرد و جنس چوبی دارد (جنس قاب آینه آن متناسب با جنس تخت­خواب است).

میز توالت می­تواند همراه با صندلی بزرگ یا چهارپایه باشد یا اینکه هیچ یک از این وسایل را در کنار خود نداشته باشد.

این سه وسیله در تمام سرویس­های خواب وجود دارند اما سرویس کامل خواب بجز موارد مذکور وسایل دیگری را نیز شامل می­شود:

کمد؛

بیشتر افرادی که در اتاق خواب کمد دیواری یا اتاق لباس (Walk in Closet) ندارند برای نظم دهی به لباس­های خود، در کنار خرید سرویس خواب کمد لباس نیز خریداری می­کنند. کمد ایستاده از اجزای اصلی این سرویس نیست اما در صورت خرید از تولید کننده می­توان آن را هم به سرویس اضافه کرد.

پاف؛

پاف همان صندلی تک یا دو نفره­ای است که در سبک­های مختلف تولید می­شود و کاربردهای متفاوتی دارد، پاف­های موجود در کنار سرویس­های تک نفره بیشتر حالت گرد و پارچه­ای دارند اما پاف­های سرویس­های دو نفره حالتی نیمکتی داشته و مرکب از چوب و پارچه هستند.

میز تحریر (میز کار)؛

میز تحریر یا همان میز کار نیز از دیگر لوازم موجود در سرویس­های خواب است البته این وسیله در سرویس­های نوجوان وجود دارد نه سایر سرویس­های خواب.

سه وسیله بالا یعنی کمد، پاف و میز کار همانطور که گفته شد بنابه سلیقه و درخواست مشتری تولید و به سرویس خواب اضافه می­شوند و مسلما بر قیمت نهایی سرویس تاثیر خواهند داشت.

3

نکات مهمی که هنگام خرید سرویس خواب باید به آن­ها توجه شود

در زمان خرید هر وسیله­ای توجه به نکات مهم خرید آن وسیله می­تواند راهنمای خریدار باشد به همین دلیل در این بخش به چند نکته مهم خرید سرویس­های خواب اشاره می­کنیم؛

  • سرویس و ست اتاق خواب در صورتی جلوه خواهد داشت که تمام وسایل آن در کنار یکدیگر و در یک اتاق چیده شوند، پس خرید تمام وسایل موجود در سرویس از جمله کمد، پاف و ... و چیدن آن­ها در دو اتاق کار اشتباهیست.
  • ابعاد تمام وسایل موجود در سرویس به خصوص تخت­خواب باید متناسب با ابعاد و متراژ اتاق خواب انتخاب شوند.
  • سرویس­های خواب سلطنتی و کلاسیک تنها در اتاق­هایی با سبک کلاسیک است که زیبایی خود را به رخ می­کشند بنابراین هنگام خرید این سبک سرویس خواب باید به سایر لوازم موجود در اتاق خواب نیز توجه شود تا هماهنگی لازم را داشته باشند.
  • تشک تخت­خواب به صورت جداگانه و در دو نوع طبی و معمولی به فروش می­رسد که نکات خرید آن خود به یک مقاله جداگانه نیاز دارد.
  • بهترین تخت­خواب، تختی است که اجزای آن قابلیت جدا شدن داشته باشند زیرا در این حالت حمل وسیله آسان­تر خواهد بود.
  • چوب بکار رفته در ساخت سرویس چوبی اتاق خواب از مهم­ترین مسائل و نکاتی است که هنگام خرید باید به آن دقت کرد. این چوب باید از انواع چوب­های سبک وزن و مرغوب باشد تا به مرور زمان آسیبی به آن نرسد.
  • و در آخر اینکه خرید سرویس خواب به صورت مستقیم از تولید کننده، در قیمت آن تاثیر خواهد داشت و هم اینکه دست خریدار در انتخاب طرح، جنس و اجزای آن باز خواهد بود.

4

مبل ویستا بهترین تولید کننده سرویس خواب در ایران

تعداد بالای فروشگاه­های مبلمان و سرویس خواب که همگی ادعا عرضه مستقیم دارند باعث سردرگمی افراد شده است برای مثال اگر خود شما قصد خرید سرویس مبلمان یا خواب را داشته باشید در یافتن فروشگاهی که محصولات باکیفیت را به قیمتی مناسب به فروش برساند سردرگم خواهید شد.

اما با وجود گروه تولیدی مبل ویستا سردرگمی­ها و نگرانی­ها در هنگام خرید سرویس خواب و مبلمان منزل به پایان می­رسد چرا که این گروه تولیدی با سابقه­ی طولانی خود در این زمینه قادر به تولید انواع سرویس­های خواب تک و دو نفره با هر طرح و جنسی می­باشد.

گروه تولیدی مبل ویستا از بهترین متریال­ها و لوازم اولیه برای تولید سرویس خواب بهره می­برد و رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار داده است بنابراین با یکبار خرید از این مجموعه مشتری دائم خواهید شد.

از طرفی این گروه برای راحتی حال خریداران محترم و عرضه بدون واسطه محصولات خود، دو فروشگاه مجهز و بزرگ در شهرهای تهران و کرج و همچنین یک فروشگاه اینترنتی کامل برای سایر هموطنان عزیز راه­اندازی کرده است.

برای آشنایی با انواع مدل­های سرویس خواب موجود در فروشگاه مبل ویستا کافیست بر روی آدرس اینترنتی این فروشگاه یعنی www.moblevista.com کلیک کنید و سپس به سراغ سرویس­های خواب بروید تا علاوه بر مشاهده تصاویر، با ویژگی­ها و جنس آن­ها نیز آشنا شوید.

تمام لوازم چوبی مورد نیاز منزل خود را همراه با گارانتی از مبل ویستا خریداری نمایید!

تگ های مرتبط

ارسال نظر