سایت شماره یک:

 

با پیشرفت تکنولوژی و رشد تکاملی محصولات خانگی بی شک خرید تلویزیون ایده آلی که بتواند از هر نظر پاسخگوی نیاز کاربران باشد امری دشوار به نظر می‌رسد. با رشد چشمگیر امکانات و قابلیت‌ها در این دسته از محصولات، نمی‌توان از تلویزیون‌ها صرفا به عنوان یک دستگاه صوتی و تصویری برای نمایش محتوای دلخواه یاد کرد. بدین ترتیب برای رسیدن به خریدی مطمئن علاوه بر کیفیت تصویر و صدا، لازم است که چند ویژگی اصلی دیگر را به عنوان فاکتور اصلی در نظر بگیرید. امروزه تلویزیون‌ها را می‌توان پلی ارتباطی برای دست یابی به سرگرمی‌های گسترده عنوان کرد که با ارائه امکانات هوشمند در کنار ویژگی‌های گیمینگ قابل ستایش بعد از گوشی موبایل‌ها محبوبیت گسترده‌ای را در میان کاربران از آن خود کرده‌اند. تلویزیون‌های نانوسل، OLED، QNED از تولیدات این ابر قدرت به شمار می‌آیند. از جمله محصولات این کمپانی که توانسته در سال 2021 به محصولی محبوب و در واقع پسنیده مبدل شود، تلویزیون ال جی NANO90 می‌باشد که در دسته تلویزیون‌ نانوسل پا به عرصه رقابتی گشوده است.

 تلویزیون‌های نانوسل ال جی به دلیل نمایش محتوای غنی شده به رنگ‌های زنده در کنار کیفیت عالی، جایگاه ویژه‌ای از بازار رقابتی را به نام خود گره زده‌اند. اگر می‌خواهید از تلویزیون ال جی نانو 90 در یک اتاق روشن استفاده نمایید، شاهد عمکلرد عالی آن خوهید بود، زیرا از روشنایی قابل توجهی بهره می‌برد و از انعکاس نور نیز جلوگیری خواهد کرد.

پنل تلویزیون IPS بوده که امکان زاویه دید نسبتا وسیعی را برای شما به ارمغان می‌آورد، البته باید گفت که پنل این تلویزیون به خوبی پنل‌های IPS دیگر عمل نخواهد کرد، زیرا هنگام مشاهده محتوای در حال پخش از زاویه، تصاویر را تیره تر به نمایش خواهد گذاشت. به علاوه کنتراست نسبتا پایینی دارد و مشکی مطلق را با رنگ خاکستری به نمایش می‌گذارد. اگر یک گیمر واقعی هستید باید در کنار این نمایشگر ال جی تجربه بازی لذت بخشی را داشته باشید، زیرا از رفرش ریت 120 هرتز، ورودی‌های HDMI 2.1 و نرخ نوسازی (VRR) پشتیبانی به عمل آورده است.

طراحی تلویزیون نانوسل ال جی

اگر از قسمت جلو این نمایشگر را مورد توجه قرار دهید، پی خواهید برد که شبیه به تلویزیون مدل مشابه سال قبل طراحی شده است. حاشیه باریک آن قابل رویت بوده و پایه‌های آن نیز شبیه به مدل پارسال دیزاین شده اند. با تماشای پنل پشتی تلویزیون شاهد دیزاین جدید آن خواهید بود که شبیه به مدل رده بالای NANO99 ال جی طراحی شده است.

جنس پایه‌های تلویزیون نانو 90 از فلز بوده و به خوبی وزن ناشی از تلویزیون را متحمل خواهند شد. پنل پشتی نیز از سطحی یک دست و صاف ساخته شده است. مدیریت کابل از طریق پایه‌ها امکان پذیر شده است و از به هم ریختگی اطراف تلویزیون تا حد زیادی جلوگیری خواهد خواهد کرد تا از محصولی شیک ضمن ارتاقی دکوراسیون بهره بگیرید.

16

کیفیت تصویر تلویزیون NANO90

در تلویزیون NANO90 ال جی از پنل IPS استفاده شده است و همانطور که انتظار می‌رود از کنتراست متوسطی برخودار می‌باشد که با وجود روشنایی زیاد رنگ‌های مشکی را در تاریکی با رنگ خاکتسری به نمایش می‌گذارد. تلویزیون ال جی ( https://afraland.com/tv/lg-tv/ ) از روشنایی SDR خوبی برخودار می‌باشد و نسبت به مدل سال قبل بهبود پیدا کرده است. این تلویزیون با نمایش محتوای واقعی روشن می‌شود تا بتواند در بیشتر اتاق‌ها با تابش خیره کننده مقابله کند.

 ویژگی لوکال دایمینگ در این تلویزیون همه صحنه‌های را روشن به نمایش می‌گذارد، اما در مدل امسال صحنه‌ها بیش از حد تاریک می‌‌شوند در نتیجه باعث می‌شود که در صحنه‌های روشن جزئیات از دست بین برود.

تلویزیون ال جی NANO90 دارای حداکثر روشنایی HDR مناسب می‌باشد. اما به اندازه کافی روشن نیست که بتواند نکات برجسته تصاویر را با جزئیات کامل در معرض تماشا قرار دهد. یکنواختی خاکستری ایرادی ندارد، اما ممکن است بین واحدها متفاوت باشد. لبه‌های صفحه نمایش به صورت قابل توجه تیره‌تر هستند و برخی جلوه‌های تاری و لرزش صفحه نمایش در مرکز آن دیده می‌شود که می‌تواند در حین تماشای ورزش باعث حواس‌پرتی کاربران شود البته باید گفت که یکنواختی در صحنه‌های تاریک بسیار بهتر عمل کرده است.

 تلویزیون نانو 90 2021 از زوایای دید مناسبی برخودار است. در واقع پنل IPS این تلویزیون به خوبی اکثر تلویزیون‌های IPS نیست، زیرا هنگام مشاهده تصاویر در گوشه‌های تلویزیون، تصویر روشنایی خود را از دست می‌دهد. با این حال، هنوز هم تصاویر نسبتاً دقیق و با کیفیتی را دریافت می‌کنید، بنابراین انتخاب مناسبی برای یک اتاق با اندازه متوسط می‌باشد.

زمان پاسخگویی سریع

تلویزیون ال جی NANO90 از زمان پاسخگویی خوبی برخوردار می‌باشد و محتوا را صاف و روان در معرض تماشا قرار می‌دهد. زمان پاسخگویی 100 درصد این تلویزیون 10.1 میلی بر ثانیه می‌باشد. زمانی که نور پس‌زمینه در روشنایی 100 درصد باشد تصاویر بدون لرزش و تاری به نمایش گذاشته می‌شوند. تلویزیون نانو 90 زمان پاسخگویی سریعی دارد. با فعال کردن قابلیت درون یابی حرکتی می‌توانید میزان پرش تصویر را کاهش دهید. این محصول به حالت «تأخیر خودکار کم» مجهز شده است که تشخیص می‌دهد چه زمانی یک کنسول بازی سازگار متصل است و به‌طور خودکار به حالت «بازی» تغییر می‌کند تا امکان اجرای بازی را با کمترین تاخیر ورودی ممکن سازد. اگر می‌خواهید از این تلویزیون به عنوان مانیتور رایانه شخصی استفاده کنید و کمترین تأخیر ورودی ممکن را داشته باشید، نماد ورودی را روی «PC» تنظیم کنید و از حالت «بازی» استفاده کنید. بنابراین اجرای بازی توسط Xbox Series X برای شما میسر شده است. این تلویزیون از 4 پورت HDMI، 3 پورت USB، یک پورت اپتیکال، 1 پورت کامپوزیت و یک پوت اترنت بهره گرفته است.

17

ویژگی‌های صوتی نانو 90

 تلویزیون NANO90 توان صوتی مناسبی دارد و بیس نسبتا خوبی را ارائه می‌دهد، اما برای دریافت بهترین بیس صدای ممکن، باید به فکر خرید یک ساندبار با یک ساب ووفر اختصاصی باشید. نمایه صدا نسبتاً کامل بوده و در زمینه پخش جزئیات صدا به خوبی عمل خواهد کرد. توان صدای آن بالا نیست، بنابراین برای برای یک محیط پر سر و صدا گزینه مناسبی نخواهد بود.

امکانات هوشمند

تلویزیون 2021 NANO90 همانند سایر تلویزیون‌ها از سیستم عامل WebOS بهره گرفته است تا پلی ارتباطی برای دسترسی به سرگرمی‌های گسترده و جذاب باشد. این سیستم عامل دارای رابط کاربری ساده بوده و تجربه تلویزیونی لذت بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. این مدل مذکور نیز همانند اکثر تلویزیون‌هایی که در سال 2020 روانه عرصه رقابتی شده‌اند به همراه یک ریموت کنترل جادویی روانه بازار شده است که کلیدهای میانبر Netflix و Amazon Prime Video بر روی آن تعبیه شده است. همچنین دارای کنترل صوتی داخلی است که به شما امکان می‌دهد اجرای فرمان صوتی داشته باشید و برنامه دلخواه خود را جستجو کنید.

سخن نهایی

به طور کلی می‌توان گفت که تلویزیون ال جی NANO90 محصولی ایده آل و مناسب برای نمایش محتوا در کیفیت مطلوب می‌باشد. این تلویزیون برای یک اتاق با روشنایی متوسط مناسب بوده و جزئیات را در وضوح کافی در معرض دید قرار می‌دهد. نمایشگر نانوسل در زمینه نمایش رنگ‌های واقعی به خوبی عمل کرده و پنل IPS از زاویه دید نسبتا خوبی برخودار است. بهره گیری از ویژگی‌های گیمینگ، همچون تاخیر ورودی کم، ورودی HDMI 2.1 این نمایشگر را گزینه ای عالی برای گیمرهای کرده است. برای خرید تلویزیون های گیمینگ به وبسیات افرالند » https://afraland.com سربزنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر