ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در ماه‌های گذشته عملکرد ضعیفی داشت و نتوانسته بود انتظارات سرمایه‌گذاران خود را برآورده کند. با این حال، این رمزارز طی یک هفته اخیر، رشد قابل‌توجه ۳۰٫۲۱ درصدی را تجربه کرد و با غلبه بر مقاومت ۱ دلاری، قیمت آن به ۱٫۱۶ دلار رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش وبسایت ای‌ام‌بی کریپتو،بر اساس داده‌های منتشرشده توسط شرکت تحقیقاتی مساری (Messari)، بازدهی کاردانو این هفته بیش از ۳۰ درصد و بالاتر از بیت کوین (BTC) و همچنین آلت‌ کوین‌های بزرگی مانند سولانا (SOL)، دوج کوین (DOGE)، پولکادات (DOT) و اتریوم (ETH)، بود.

مساری در گزارش هفتگی خود خاطرنشان می‌کند:

عملکرد صعودی اخیر این دارایی لایه اول می‌تواند به دلیل افزایش درصد این رمزارز در پلتفرم قرارداد هوشمند (صندوق اتریوم سابق) شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل (Grayscale) و همچنین، پشتیبانی اخیر کوین بیس از استیکینگ ADA، باشد.

با این حال، به نظر می‌رسد که تعدادی از معامله‌گران ADA، رالی اخیر آن را از دست داده‌اند. به گزارش پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، سرمایه‌گذاران کاردانو ممکن است هنوز احساس بدبینی یا ترس داشته باشند.

یکی از شاخص‌هایی که می‌تواند احساس ترس‌ را کاهش دهد، اندیکاتور Awesome Oscillator یا AO است که به پیش‌بینی روند با استفاده از الگوهای کندل استیک‌ کمک می‌کند. جالب است بدانید که از تاریخ ۲۱ مارس، میله‌های سبز رنگ این شاخص به بالاتر از خط صفر حرکت کرده و بلندتر شده‌اند. در واقع، در پنج روز گذشته، این شاخص تا حدودی به چشم‌انداز صعودی برای ADA اشاره داشت.

بنابراین، می‌توان انتظار داشت که کاربران دوباره نسبت به خرید ADA اقدام کنند.

با این حال، کاهش حجم تراکنش‌ها همچنان یکی از نگرانی‌هایی است که کاردانو با آن دست و پنجه نرم می‌کند. بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم دیفای لاما (DeFi Llama)، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در شبکه کاردانو نیز به حدود ۳۰۸٫۸ میلیون دلار کاهش یافته است. این رقم، همین چند روز پیش بالای ۴۰۰ میلیون دلار بود.

منبع: رمزارز نیوز
تگ های مرتبط

ارسال نظر