سایت شماره یک:

دلایل اصلی تمیز کردن ماشین لباسشویی و یخچال فریزر از نظر شرکت اس پی یار

باقی مانده صابون، مواد معدنی و مواد شیمیایی موجود در مواد شوینده شما می توانند در داخل ماشین لباسشویی شما قفل شوند و یک لایه نازک ایجاد کنند که باکتری ها را به دام می اندازد. این باکتری‌ها می‌توانند مکانیسم‌های درونی را مسدود کنند، بنابراین آب شما به این اندازه گرم نمی‌شود و مواد شوینده‌تان آنقدر قوی نخواهد بود. همچنین ماشین های لباسشویی از نظر طراحی دارای محیط های گرم و مرطوب هستند. این می‌تواند به بستری برای رشد و گسترش باکتری‌ها تبدیل شود.این لایه از مواد شوینده ماندگار ذرات بو را نیز به دام می اندازد، بنابراین ممکن است ماشین لباسشویی شما شروع به ایجاد بوی بد کند. اگر به اندازه کافی بد شود، ممکن است این بو روی لباس شما پخش شود.به این ترتیب، محافظت از لباس و خانواده به معنای تمیز و تازه نگه داشتن لباسشویی است.

هر چند وقت یکبار ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید؟

اگر واشر سفید را ببینید میتوانید به راحتی  متوجه رگه های تیره در لبه  آن خواهید شد که آنها میکروب هستند.

چگونه ماشین لباسشویی خود را تمیز کنیم؟

بنابراین، ما به دنبال یافتن بهترین راه برای تمیز کردن ماشین لباسشویی هستیم که سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه باشد تا دچار تعمیر لباسشویی نشود. در حالی که سفید کننده اغلب به عنوان یک روش معمول برای تمیز کردن ماشین لباسشویی استفاده می شود، سمی، بدبو است و می تواند سیستم های سپتیک را مسدود کند. ما می خواستیم چیزی طبیعی برای دستگاه شما و خانواده شما پیدا کنیم.(سرکه سفید)

سرکه سفید ضدعفونی و ضدعفونی می کند و اسیدیته آن به دفع مواد باقی مانده کمک می کند. به علاوه، همانطور که سرکه تخلیه می شود، می تواند داخل لوله های شما را نیز تمیز کند! سرکه سفید همچنین خاصیت خوشبو کنندگی دارد، بنابراین بوی بد حوضچه و سیستم سپتیک شما را از بین می برد.

جوش شیرین طراوت بیشتری را اضافه می کند! می تواند باقی مانده صابون را "لایه برداری" کند و بوها را خنثی کند. جوش شیرین شریک جرم سرکه سفید است.

در ادامه به نحوه تمیز کردن لودر بالا، لودر جلو و چند ترفند برای تمیز کردن بیرون و حوضچه های مواد شوینده ماشین ها می پردازیم.

شرکت اس.پی یار با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، تعمیر یخچال ، تعمیر لباسشویی الجی و تعمیر لباسشویی سامسونگ و تعمیر لباسشویی بوش و  ...  در راستای خدمت به همشهریان عزیز در کنار شماست.

5

تمیز کردن تاپ لودر:

مرحله 1: ماشین لباسشویی خود را طوری تنظیم کنید که در داغ ترین حالت برای بیشترین بار کار کند. شما آب را بدون لباس یا مواد شوینده جاری خواهید کرد.

مرحله 2: 3 فنجان سرکه سفید را به لگن اضافه کنید. دستگاه را روشن کنید و اجازه دهید پر از آب شود. همانطور که پر می شود، آب با سرکه مخلوط می شود.

مرحله 3: هنگامی که دستگاه پر شد، اجازه دهید 1-2 دقیقه آن را هم بزنید. سپس دستگاه را متوقف کنید.

مرحله 4: ½ فنجان جوش شیرین را به آن اضافه کنید. دوباره دستگاه را به مدت 1-2 دقیقه روشن کنید. دستگاه را متوقف کنید.

مرحله 5: اجازه دهید مخلوط آب، سرکه سفید و جوش شیرین به مدت 1 تا 2 ساعت در ظرفشویی بماند—ماشین را روشن نکنید.

مرحله 6: بعد از 1 تا 2 ساعت ماشین لباسشویی را دوباره روشن کنید. اجازه دهید چرخه تمام شود و آب را تخلیه کنید.

مرحله 7: پس از اتمام اولین چرخه، بالای لگن را با یک اسفنج پاک کنید. آب تا بالا پر نمی شود، بنابراین حلقه کف زیر لبه نیاز به توجه بیشتری دارد. آن را با مخلوطی از آب و سرکه سفید پاک کنید.

مرحله 8: یک چرخه دیگر آب گرم ساده اجرا کنید. سرکه یا جوش شیرین اضافه نکنید. این همه چیز را آبکشی می کند و باکتری هایی را که در چرخه قبلی شل شده اند از بین می برد.

مرحله 9: داخل لگن را با یک پارچه تمیز پاک کنید .

تمیز کردن لودر جلو:

مرحله 1: اطراف لایه لاستیکی جلوی واشر (معروف به واشر) را تمیز کنید. این ناحیه معمولاً پر از مو می شود. محل را با مخلوط سرکه و آب اسپری کنید. مقداری جوش شیرین روی پارچه یا اسفنج بپاشید و بمالید، بمالید، بمالید.

مرحله 2: ½ فنجان جوش شیرین را در لگن دستگاه بپاشید.

مرحله 3: 3 فنجان سرکه سفید را به لگن اضافه کنید. 

مرحله 4: دستگاه خود را در داغ ترین تنظیم برای بیشترین بار (یا طولانی ترین زمان) اجرا کنید.

مرحله 5: هنگامی که اولین چرخه انجام شد، یک چرخه دیگر از آب معمولی را اجرا کنید تا باکتری ها از بین بروند و دستگاه را بشویید.

مرحله 6: داخل درام را با یک پارچه تمیز پاک کنید.

داخل ماشین لباسشویی شما باید صاف باشد و بوی تازگی داشته باشد!

6

تمیز کردن بیرون:

از قسمت بالایی و دستگاه های پخش کننده مواد شوینده غافل نشوید! اغلب، مردم لباس‌های تمیز خود را روی ماشین لباس‌شویی خود قرار می‌دهند – شما نمی‌خواهید لباس‌های تازه تمیز شده را روی یک پرکننده باکتری قرار دهید.

سطح! علاوه بر این، مخزن‌های مواد شوینده ممکن است مسدود، چسبناک و کثیف شوند و باعث می‌شوند که مواد شوینده شما پر از میکروب و باکتری شود!

یک پارچه کهنه را در مخلوطی از 2 قسمت آب و 1 قسمت سرکه سفید (2 فنجان آب، 1 فنجان سرکه سفید) آغشته کنید. قسمت بالای ماشین لباسشویی، دستگیره ها، درها  را پاک کنید. اگر مکان‌هایی وجود دارد که دسترسی به آن‌ها سخت است، از یک مسواک قدیمی برای  تمیز کردن شکاف‌ها استفاده کنید.

وقتی تمیز کردن ماشین لباسشویی خود را تمام کردید، وقت آن است که به سمت خشک کن بروید!

بهترین بخش در مورد تمیز کردن این ماشین لباسشویی؟ بدون نیاز به شستشوی شدید یا مواد شیمیایی! شما فقط سرکه سفید را در آن بریزید و بگذارید بماند!، یک راه ساده برای تمیز کردن ماشین لباسشویی و لباس دارید! ما تضمین می کنیم که بعد از تمیز کردن ماشین لباسشویی، از اینکه کل اتاق لباسشویی شما چه حس و بوی تازگی خواهد داشت، شوکه خواهید شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر