سایت شماره یک:

 

تماشای فیلم های خارجی بر زندگی روزمره ما تاثیرات به سزایی دارد بینندگان در زمان تماشای فیلم ممکن است گریه کنند و یا بخندند که این تحرکات بسته به ژانر فیلم است. فیلم دیدن باعث تفریح کردن، گذراندن اوقات فراغت، آرامش و کاهش استرس و افسردگی می شود و روحیه بیننده را تغییر می دهد. تاثیر فیلم دیدن بر زندگی کودکان مانند فیلم های ترسناک معمولا با ترس از تنها ماندن ترس از اتاق تاریک و ترس از سایه همراه می باشد که تاثیر منفی دارد و باید فیلم ها بر اساس سن افراد و روحیه آنها انتخاب شود، بریم برای دانلود فیلم های خارجی جدید از رسانه عسل دانلود.

پیشنهاد فیلم های خارجی با ژانرهای متفاوت و سرگرم کننده زیبا

1- گربه جهنمی

فیلم سینمایی ترسناک گربه جهنمی HellKat به کارگردانی اسکات جفری ربکا متیوز محصول 2021 کشور امریکا ژانری اکشن و ترسناک دارد. همچنین نویسندگی این فیلم را میشل پاسیتو-جوردن راکول بر عهده دارند. هنرمندان این فیلم عبارتند از : آدریان بوشه .سارا تی کوهن .ریچارد دی مایرز.! داستان فیلم : یک مبارز MMA سقوط کرده باید در یک تورنمنت مرگ بدون محدودیت در جهان علیه انسان، جانور و شیطان پیروز شود تا روح خود را نجات دهد.

نقد :

پس از از دست دادن مبارزات بسیار زیاد، یک مبارز سابق MMA آبرومند مجبور می شود تا هر کار عجیبی را انجام دهد تا بتواند از پس آن بربیاید، و وقتی یکی از حامیان او روزی فرصتی برای نجات خود در رینگ به دست می آورد، بی خبر از شیطان. پیامدهایی برای او در نظر گرفته شده است و باید تلاش کند تا در راه او مبارزه کند. این یکی خیلی بد نبود اما مشکلاتی داشت. هنگامی که این یکی اندکی تلو تلو تلو می خورد، در روشی نسبتاً ضعیف و ضعیف برای معرفی خط داستانی کلی فیلم است، زیرا زمان زیادی می گذرد بدون اینکه اتفاق خاصی بیفتد تا بفهمیم او کیست یا چه اتفاقی می افتد. به سرعت وارد همه‌چیز شد، بدون اینکه داستان‌های زیادی در مورد حرفه‌اش یا زندگی سخت‌گیرانه‌اش داشته باشد، که شروعی تا حدودی گیج‌کننده می‌سازد، به‌ویژه برای داستان‌های فرعی مختلفی که در اینجا در جریان است. همچنین، فینال با ماهیت ناگهانی کمی آشفته است و به طور کلی ناگهانی این تغییر، یک اثر نسبتاً گیج کننده ایجاد می کند که خیلی هم مؤثر نیست که واقعاً تنها مسائل فیلم است. با این حال، جدای از این بحث، فیلم می تواند جاهای دیگر را دوست داشته باشد. بقیه تنظیمات، تمرکز بر رستگاری او و برخاستن کلی از ناامیدی برای ساختن چیزی از خودش، در اینجا جنبه نسبتاً کاملی دارد. همچنین، مجموعه ای از اکشن ها و دعواهایی که در اینجا اتفاق می افتد بسیار سرگرم کننده و بسیار لذت بخش است. بیشتر از مجموعه‌ای از مبارزات سریع با بهره‌برداری از قدرت‌های فوق‌العاده و شیطنت‌های اسیرکننده‌ها علیه مبارزان، این رقص همچنان به اندازه‌ای عمل می‌کند که از نظر بی‌رحمی به نمایش درمی‌آید، اگرچه تقریباً آنطور که می‌توانست گرافیکی نیست. قتل عام کاملاً چشمگیر است و با ادامه فیلم بهتر می شود. همچنین، وحشیگری در اتاق رختکن که درمان‌های مختلف ترمیم برای ترمیم آسیب‌های مبارزات را به تصویر می‌کشد بسیار سرگرم‌کننده است، و با آرایش کلی لذت‌بخش روی طرح‌های موجودات که برای نگه‌داشتن این موجود کافی است.

2- حبس شده

فیلم سینمایی هیجانی حبس شده Shut In به کارگردانی دی جی. کاروسو محصول 2021 کشور امریکا ژانری هیجانی دارد. همچنین نویسندگی این فیلم را نان تست ملانی بر عهده دارند. هنرمندان این فیلم عبارتند از : رینی کوالی، جیک هوروویتز، لوسیانا ون دت.! داستان فیلم : هنگامی که یک مادر جوان توسط دوست پسر خشن سابق خود در داخل انباری سنگر می گیرد، او باید از نبوغ خود برای محافظت از دو فرزند کوچک خود در برابر خطرات فزاینده در حین یافتن راه فرار استفاده کند. این فیلم با دوبله فارسی پیشنهاد می شود.

نقد :

هیچ چیز واقعاً منحصر به فردی در مورد این فیلم به دلیل ژانر آن وجود ندارد، اما وای کارگردان D. J. Caruso با دوربین عالی خود در نماها، زوایای و انتخاب های رنگی خود در فیلمبرداری آن را ثابت کرد. او بازیگران خود را عالی هدایت کرد، زیرا هر اجرا – از جمله دختر(های) کوچولوی شایان ستایش، عالی بود. رینی کوالی خیره کننده نقش یک مادر مجرد در حال مبارزه و بهبود یافته را ایفا کرد که هنوز با مشکلاتی با همسر سابق بدرفتار خود مواجه است، با کمال کامل. شما واقعاً درد، مبارزات و ناامیدی او را احساس کردید. ملانی توست (Melanie Toast)، نویسنده آماتور، فیلمنامه تقریباً بی عیب و نقصی (اولین فیلمنامه اش) را به ما ارائه داد، با تقریباً بدون طرح داستان. اگرچه من طرفدار فیلم‌هایی با سرعت کند نیستم، اما این فیلم برای مدت زمان پخش راحت و پراستفاده 89 دقیقه‌ای سرعت مناسبی داشت. او قطعا نویسنده ای است که باید مراقب او بود. مطمئناً می‌توانست کمی اکشن، جرأت و ناراحتی بیشتری وجود داشته باشد، اما در آن صورت این یک فیلم کلیشه‌ای خواهد بود. داستان در نوع خود درست و بدیع بود تا تماشاگر را از واقع گرایی و امکان وقوع هر اتفاقی در این فیلم برای هر فرد عادی در این نوع موقعیت ها در حیرت نگه دارد. حتی موسیقی فیلم هم درست بود، و این واقعیت که همه چیز در یک فیلم با بودجه کم بسیار عالی بود، Shut In را حتی بسیار تاثیرگذارتر می کند. من در مورد برخی از منتقدان نامطلوب و نمرات پایین آنها گیج شده ام. این فیلم تقریباً یک فیلم بی عیب و نقص است که پس از تماشای آن شما را برای مدت طولانی ساکت و فکر می کند. یک توصیه قطعی – من مطمئناً دوباره آن را تماشا خواهم کرد، و یک 9/10 شایسته برای کل بازیگران و خدمه، این جواهر کوچک هیجان انگیز و سرگرم کننده را به ما می دهد. خانم ها و آقایان از تشویق و تشویق ایستاده من برخوردارید.

3- دختر بلند 2

فیلم سینمایی کمدی-عاشقانه دختر بلند 2 Tall Girl 2 به کارگردانی امیلی تینگ محصول 2022 کشور امریکا ژانری کمدی،خانوادگی و عاشقانه دارد. همچنین نویسندگی این فیلم را سام ولفسون بر عهده دارند. هنرمندان این فیلم عبارتند از : آوا میشل، گریفین گلوک، سابرینا کارپنتر.! داستان فیلم : پس از اینکه جودی کریمن به محبوبیت رسید، ارتباطات نادرست او شروع به ایجاد شکاف با اطرافیانش کرد و اکنون او واقعاً نیاز دارد که “قد بلند خود را بایستد”.

نقد :

درست همانطور که دیگران گفتند فیلم اول زیبا بود و من آن را دوست داشتم. این فیلم دوم بهم ریخته است. تبدیل به این آشفتگی وحشتناک بد رفتار ضعیف شد… تماشای آن دردناک بود.. حتی تماشای آن را تمام نکردم. زباله کامل آیا بازیگران فراموش کردند که بین فیلم اول و دومی افتضاح بازی کنند.. نه مثل غرفه بوسیدن 2 یا به همه پسرانی که قبل از 2 دوست داشتم… نتفلیکس این یکی افتضاح بود…

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر