سایت شماره یک:

 

وقتی که نام تیشرت به گوش شما میرسد به فکر یک استایل راحت که رسمی نباشد می افتید تاریخچه ی پوشیدن این لباس ها به سال های بسیار قبل بر می گردد و استفاده از ان ها سابقه ی طولانی دارد این پوشش برای همه اشنا است و می شود گفت که اکثر انسان ها از این پوشش استفاده کرده اند .

با پوشیدن یک تیشرت مناسب تان می توانید یک ظاهر اسپرت و راحت را تجربه کنید که از این نظر این نوع لباس طرفدار بسیار زیادی دارد و در انواع رنگ ها و مدل ها میتوانید ان ها را تهیه کنید تیشرت ها از این نظر که بسیار متنوع هستند می شود گفت که برای انواع سلایق موجود است این تیشرت برای فصل های گرم سال بسیار مناسب هستند زیرا جنس اکثر آن ها از نخ هستند و بسیار خنک می باشند و میتوانید ان را با شلوار های جین ست کنید و یک ظاهر اسپرت و دوست داشتنی را برای خود به ارمغان بیاورید و در مهمانی ها و جمع های دوستانه برای شما گزینه ی مناسبی است .

با خرید تیشرت از ریسک انلاین میتوانید خرید به صرفه داشته باشید  چرا که در این سایت تیشرت های مختلف برای انواع سلایق و با قیمت مناسب وجود دارد

تیشرت ها در واقع یک نوع پیراهن هستند که جنس ان ها از پارچه است برای تمامی سنین مناسب است و برای خانم ها و آقایان موجود می باشد . تفاوت نوع زنانه از نوع مردانه اشان در نوع برش آن ها در هنگام دوخت است .

جالب است که بدانید دلیل نام گذاری این پیراهن ها به این اسم این است که این پیراهن ها بدلیل داشتن یک تنه و دو استین دقیقا شبیه حرف  تی انگلیسی است .

اگر بخواهیم درمورد جنس این پوشش ها توضیح دهیم باید بگوییم که جنس ان ها معمولا از پارچه ی کشی و سبک که ارزان هم هستند و می توان به راحتی این پارچه ها را تمیز کرد ، پارچه هایی که برای دوخت این لباس ها استفاده می شود معمولا از کشباف یا ژرسه هستند که باعث می شود لباس بافت نرم تر داشته باشد و این ویژگی در تیشرت هایی که از جنس پارچه های پشمی هستند کمتر دیده می شود .

امروزه بیشترمراحل تولید تیشرت ها کاملا اتوماتیک شده است که معمولا شامل دستگاه برش پارچه با لیزر و واتر جت هستند .

این نوع البسه اساسا ساده هستند و جلوی ان ها بسته است و دکمه هم ندارند به همین دلیل است که خیلی ها از این ویژگی این پیراهن ها استفاده کرده اند و برای تبلیغات از آن استفاده میکنند و تیشرت هایی که بر روی آن ها نوشته های مختلف تبلیغاتی است یا دل نوشته ها و شعر هایی از شاعران معروف که زیبای خاصی به تیشرت می دهند .

این لباس ها را با توجه به یقه هایشان دسته بندی می کنند این لباس ها در انواع تیشرت های یقه گرد یقه هفت و... دسته بندی می شوند و معمولا استین های کوتاهی دارند ولی در بین ان ها تیشرت های استین بلند نیز دیده

می شوند که برای فصول سرد زمستان مناسب هستند

این تیشرت ها با انواع متفاوتی که دارند و شکلی که بسیار شکیل است در طرح ها و رنگ های مختلف با انواع چاپ ها هستند که جزو رایج ترین پوشش محسوب می شوند از دلایل پر طرفدار بودن ان میتوان به این اشاره کرد که این لباس ها نسبتا ارزان هستند و پوشیدن و شست وشوی آن ها  آسان است .

این پوشش یک جور اچار فرانسه محسوب می شود چرا که هرچند که یک لباس کاملا رسمی نیست ولی به هر حال می توان در مکان های رسمی مثل دانشگاه یا یک مهمانی های رسمی پوشید ولی خوب هیچ کس دوست ندار که با تیشرت به مجلس عروسی برود! یا با ان به عنوان یک سخن ران وارد یک کنفرانس شود !

خرید تیشرت

نکات مهم برای انتخاب تیشرت شیک و مناسب

جنس تیشرت

تیشرتی را که میخواهید تهیه کنید به جنس ان توجه کنید تیشرت هایی که جنس با کیفیتی مانند پنبه – نخ – پیما که ضد چروک و ضد پرز است یا ژرسه که ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی می باشد و همچنین مرینو که همان پشم گوسفند است بسیار مناسب هستند . در هنگام انتخاب حتما توجه داشته باشید که پوست شما حساس است یا خیر زیرا تیشرت هایی که جنس ان ها پلاستیکی است می تواند برای پوست مضر باشد و پوست شما را دچار خارش و حساسیت کند .

اگر در روز های گرم تابستان به سر می برید تیشرت هایی را انتخاب کنید که جنس ان ها از پنبه است این انتخاب مناسب تر است زیر جنس پنبه ای باعث می شود که عرق بدن شما جذب پارچه بشود .اگر بخواهیم از ویژگی های دیگر جنس های تیشرت ها بگویم لازم به ذکر است که تیشرت هایی که جنس آن ها از پیما می باشد ضد چروک هستند و پرز جمع نمی کنند و همچنین جنس مرینو ضد عرق است و این باعث می شود که لباسی که به تن می کنید بوی عرق بدن شما را به خود نگیرد . از ویژگی های پارچه ی جنس ژرسه این است  که رنگ ده نیست و هنگام شست و شو رنگ نمی دهد و بافت های پارچه ی آن طولانی مدت مستحکم باقی می ماند

سایز تیشرت

تیشرت هایی را که می خواهید تهیه کنید را بر تن خود تصور کنید یا اگر امکان آن را دارید قبل از خرید بپوشید این از نکات حائز اهمیت در خرید یک تیشرت مناسب برای اندام شما است . تیشرت باید با فرم اندام شما هماهنگ باشد تا خدایی نکرده باعث نشود که ضعف های اندام شما را دوبرابر کند به همین دلیل تا جایی که ممکن است از خرید تیشرت هایی که برای اندامتان خیلی تنگ یا خیلی گشاد هستند اجتناب کنید در واقع تیشرت باید با بدن شما به خصوص بالا تنه ی شما هماهنگ باشد مثلا اگر تیشرت شما استین دار است توجه داشته باشید که استین های آن خیلی بلند یا خیلی کوتا نباشد ولی به هر حال بر کسی پوشیده نیست که تیشرت ها را چه از طریق بازار یا انلاین تهیه کنید امکان پرو آن خیلی کم است به همین دلیل بهتر است آن را بر بدن خود تصور کنید . در هنگام خرید  توجه کردن به این نکات طلایی باعث می شود که پولتان را هدر ندهید و یک خرید درست داشته باشید تا در اینده با لباس های بدون استفاده و انباشته شده در کمد لباس هایتان رو به رو نشوید

تیشرت و شلوار جین

تیشرت و شلوار جین دو رفیق جدا نشدنی در صنعت مد هستند زیرا که این دو بیشترین هماهنگی را با هم دارند و هردو ی ان ها مناسب یک استایل کژوال خیابانی هستند و سن شما را هم کمتر نشان خواهد داد در واقع به شما توصیه می کنیم در مواقعی که نیاز به پوشیدن لباس های رسمی تری دارید تیشرت منتخب تان را با شلوار های کتانی یا پارچه ای ست کنید  در غیر این صورت برای استایل های دوستانه و غیر رسمی بهترین گزینه برای تکمیل کردن پوشش تان شلوار جین است .

انواع تیشرت ها

تیشرت از انواع لباس های موجود در بازار و یکی از محبوب ترین و پر طرف دار ترین پیراهن و پوشش هاست و با این که خود یک لباس غیر رسمی است ولی میتوان آن را با لباس رسمی مثل کت و شلوار پوشید. این لباس ها  در انواع مختلفی هستند و اگر بخواهیم باتوجه به یقه اشان آن ها را دسته بندی کرد به موارد زیر می پردازیم

تیشرت های یقه هفت

تیشرت های زنانه و مردانه انواع مختلفی دارند که از بین ان ها می توان به تیشرت های یقه هفت با طرح های زیبا و شیک نام برد که در بین انواع تیشرت ها می توان گفت که پر طرفدار ترین هستند این نوع پوشش برای فصل های گرم مناسب است زیرا بخاطر یقه ی نسبتا بازی که دارند باعث می شود که شما احساس خنکی کنید .

اگر میخواهید از این نوع تیشرت استفاده کنید حتما باید به فرم بالا تنه ی خود توجه داشته باشد زیرا با توجه به فرم بالا تنه اتان مهم است که بدانید چه نوع یقه ای برای شما مناسب است این یکی از اصول شیک پوشی است و هر خانم و آقای شیک پوشی که دوست دارد در همه جا استایل زیبا داشته باشد باید به نکات پوشیدن لباس توجه کند .

تیشرت هایی که یقه هفت مانند دارند طول گردن شما را افزایش خواهد داد و به دیده دیگران قد گردن شما کشیده تر خواهد شد پس می توان نتیجه گرفت که تیشرت های یقه هفت برای افراد با بالا تنه ی درشت مناسب هستند زیرا باعث می شود بالا تنه را جمع و جور تر نشان بدهد . برای افرادی که احساس می کنند بالا تنه اشان لاغر است و برجستگی ندارد این مدل از تیشرت ها نباید استفاده شود و توصیه ی ما به شما عزیزان لاغر اندام نخواهد بود .

6

خرید تیشرت از ریسک آنلاین

تیشرت یقه گرد

تیشرت هایی که یقه ی گردی دارند برای افرادی که بالا تنه ی ان ها لاغر است مناسب می باشد چون به نظر می اید این گونه از تیشرت ها باعث می شوند تا سرشانه و بالا تنه بزرگ تر از چیزی که هستن نشان بدهد به همین دلیل بدن ساز ها و کسانی که در رشته ی پرورش اندام کار می کنند اغلب دوست دارند از تیشرت های یقه گرد استفاده کنند زیرا اندام ورزیده و عضلات بالا تنه ی ان ها بهتر دیده خواهد شد .

یکی از کاربردی ترین لباس هایی که یک آقا و خانم شیک پوش در کمد لباس های خود دارد یک تیشرت یقه گرد است فرقی نمی کند قصد رفتن به یک مهمانی را دارید یا می خواهید بیرون از خانه خوش بگذرانید . این نوع از تیشرت ها کمک کننده هر فردی برای رسیدن به یک استایل بدون هزینه ی گزاف و جذاب است چرا که پارچه های ان ها اغلب ارزان قیمت هستند و این ارزانی به معنی کیفیت پایین جنس لباس و خود لباس نیست بلکه می توان گفت که نسب به بقیه لباس ها مانند کت و شلوار ها و لباس های مخصوص جشن پارچه ی نازک تری دارد

7تیشرت

 تیشرت های یقه دار مناسب چه کسانی هستند

تیشرت های یقه دار مناسب افرادی هستند که شانه های شان افتاده است و فاصله ی بین شانه های شان کم است . همچنین اگر قد بلندی دارید و یا حتی گردنتان کشیده است تیشرت های یقه دار مناسب شما خواهند بود و همچنین برای افرادی که تمایل دارند چاق تر دیده می شوند تیشرت هایی که یقه ی ان ها باز است برای ان ها مناسب نیست

رنگ تیشرت چگونه باشد

تیشرت ها که طرفداربسیار زیاد دارد و برای هماهنگ شدن با پوششتان در رنگ های متفاوت عرضه شده است از تمامی رنگ هایی که برای تیشرت ها عرضه می شود رنگ هایی مثل سبز یشمی – سرمه ای – آبی تیره و ...بسیار جلوه ی زیبایی به شما می دهند .

 

تیشرت های رنگ طوسی

تیشرت های با رنگ خنثی مثل رنگ طوسی قابلیت این را دارد که با تمامی رنگ ها ست شود و همچنین اندامتان را خوش فرم تر نشان می دهد ولی ضعف ان در نشان دادن عرق بدنتان است.

تیشرت های سرمه ای رنگ

اگر پوشیدن مشکی برایتان مشکل است ولی دوست دارید که یک استایل متفاوت و کلاسیک داشته باشید سرمه ای را به شما توصیه می کنیم

تیشرت یک لباس بسیار پر طرفدار در صنعت مد و لباس است هر فردی نیاز دارد که در کمد لباس هایش تعدای از این تیشرت های با کلاس در انواع مدل یقه ها و انواع رنگ ها داشته باشد زیرا به شما کمک خواهد کرد که بسیار سریع یک تصمیم خوب برای استایل خود در مواقعی که ایده ای برای ظاهر لباس هایتان ندارید داشته باشید و در هنگام خرید تیشرت حتما به نکات طلایی که ذکر شده است دقت کنید تا یک خرید متناسب با اندامتان و پولی که در جیب دارید داشته باشید.

نویسنده : مونا حمیداوی

منبع : https://riskonline.ir

تگ های مرتبط

ارسال نظر