سایت شماره یک:

همانطور که می دانید در حال حاظر و در چند سال اخیر بازار های مالی به شدت رشد کرده اند و یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در بازار های مالی مانند فارکس است. در پی این امر افراد به دنبال بروکر های قابل اعتماد جهت سرمایه گذاری هستند. یکی از بروکر های بسیار معروف و خوشنام بروکر آلپاری است که خدمات بسیار ویژه ای به کاربران ارائه می دهد.

اگر قصد دارید با بروکر خوشنام آلپاری آشنا شوید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

آشنایی و معرفی بروکر آلپاری

شرکت آلپاری از بزرگترین و شناخته شده ترین بروکر ها در جهان است. این شرکت بیش از 22 سال سابقه درخشان دارد و در حال حاضر به بیش از 150 کشور در جهان خدمت رسانی می کند. این بروکر در طی این سال ها توانسته است اطمینان بیش از 2 میلیون کاربر را به خود جلب کند.

نزدیک به 6 سال است که بروکر آلپاری خدمات باینری آپشن را به پلتفرم خود اضافه کرده است. همچنین آلپاری توجه ویژه ای به کاربران ایرانی دارد و به همین دلیل افراد به دنبال استفاده از خدمات آن و ثبت نام در آن هستند. ارائه دادن خدمات و پشتیبانی بسیار با کیفیت توانسته است اعتماد کاربران را جلب و آن را به یکی از محبوب ترین بروکر ها در فارکس تبدیل کند.

مزایا و ویژگی های بروکر آلپاری

  • درگاهی ساده و کاربر پسند
  • عرضه طرح های تشویقی و امتیازات
  • 22 سال سابقه کاری درخشان
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • خدمت دهی به کاربران ایرانی
  • امنیت بسیار بالا
  • سرعت بسیار زیاد سرورها
  • راه های انتقال پول بسیار ساده در کمتر از 24 ساعت
  • پشتیبانی از پلتفرم های مشهور و پیشرفته مانند متاتریدر 4 و 5

انواع حساب های موجود در آلپاری

در مقاله ای که در سایت باینری آپشن جاب منتشر کردیم گفتیم که در حالت کلی حساب ها در بروکر آلپاری به سه دسته تقسیم می شوند:

1.حساب های حقیقی

2.حساب مجازی یا دمو

3.حساب پم (Pamm)

در ادامه هرکدام از حساب های نام برده شده را توضیح خواهیم داد.

حساب های حقیقی: در این نوع از حساب شما به صورت واقعی معامله می کنید. در واقع حساب های تجاری در آلپاری به فعالیت های حقیقی مربوطند اما ویژگی های متفاوتی دارند. حساب های حقیقی در فارکس شش مورد هستند:

  • Nano MT4
  • Standard MT4
  • Standard MT5
  • ECN MT4
  • ECN MT5
  • Pro ECN MT4

حساب مجازی یا دمو: با استفاده از حساب دمو (Demo) شما می توانید به صورت مجازی یا آزمایشی در فارکس تمرین کنید. این حساب امکانات بسیار خوبی برایتان دارد. با حساب مجازی می توانید با متاتریدر4 و یا متاتریدر5 تمرین کنید. این تمرینات کمک می کند تا شما با فضای آن ها آشنا شوید و درآینده در معاملات خود از آن ها استفاده کنید.

13

حساب پم (Pamm): نوعی دیگر از حساب ها در بروکر آلپاری است. در واقع حساب پم برای کسانی که به فعالیت در بازار فارکس علاقه دارند اما وقت تحلیل آن را ندارند مناسب است. نکته دیگر در رابطه با پم این است که حداقل دپازیت در آن 300 دلار یا یورو است. شما باید پول خود را به تریدر ها و افراد سرمایه گذاران با تجربه بدهید تا آن ها به معامله بپردازند و به ازای آن از شما کارمزد دریافت کنند.   

اکنون با شناختی که از آلپاری دارید برای فعالیت در آن باید در سایت آن ثبت نام کنید. در ادامه با چگونگی ثبت نام در این بروکر اشنا می شوید.

ساخت حساب در بروکر الپاری

ساخت یک حساب در آلپاری کار بسیار راحتی است. برای ثبت نام کافی است به سایت اصلی بروکر آلپاری مراجعه کرده و وارد صفحه ثبت نام شوید. نام و نام خانوادگی را به انگلیسی تایپ کنید. سپس یک ایمیل معتبر و پس از آن شماره همراه خود را وارد کنید. تیک گزینه (من شرایط توافق نامه را ...) را بزنید و برروی گزینه ادامه کلیک کنید.

در مرحله بعدی باید تابعیت کشور و محل سکونت خود را تعیین کنید و گزینه ادامه را بزنید.

14

در صفحه جدید که باز می شود باید کد تاییدیه را که به شماره همراه یا ایمیل شما ارسال می شود وارد کنید. توجه داشته باشید کد ارسال شده تنها 60 ثانیه اعتبار دارد.  پس از وارد کردن کد، گزینه اتمام ثبت نام را بزنید.

کار ثبت نام شما به پایان رسید.

حال باید برای احراز هویت در آلپاری مدارک خود را ارسال کنید. برای ارسال مدارک با انتخاب گزینه حساب من در بالای صفحه،ارسال مدارک را انتخاب کنید. پس از تایید مدارک ارسال شده می توانید در حساب خود معامله داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در الپاری

شما برای افتتاح حساب در هر بروکری باید مدارکی را برای تشخیص هویتتان ارسال کنید. ارسال مدارک از طرق خود سایت اصلی بروکر و یا ایمیل امکان پذیر است. زمانی که برای بررسی آن ها طول می کشد از چندین ساعت تا حداکثر دو روز متغیر است.

مدارک های مورد نیاز در دو دسته قرار دارند. مدارکی که مربوط به احراز هویت هستند و مدارکی که مربوط به تعیین محل سکونت است. درآلپاری این امکان وجود دارد که با کارت ملی یا گذرنامه احراز هویت خود را انجام دهید.

انتخاب نوع حساب خود در آلپاری(حقیقی-مجازی)

حال که کار ثبت نام و احراز هویت و تایید مدارک با موفقیت انجام شد، می توانید حساب خود را افتتاح کنید. برای این کار در بخش افتتاح حساب و گزینه فارکس، فلزات و CFD را از قسمت سمت راست صفحه انتخاب کنید.

در صفحه جدیدی که باز شد دو نوع حساب مجازی و حقیقی که در بالا با آن ها آشنا شدیم وجود دارد. برای انتخاب حساب دمو باید موجودی اولیه خود را مشخص کنید.

و اگیر می خواهید حساب حقیقی داشته باشید آن را انتخاب کرده و بعد صفحه واریز وجه و بقیه مراحل را به ترتیب انجام دهید.

حساب های شخصی در 4 دسته دلار، یورو، روبل و گلد در دسترس هستند. توصیه ما این است که کاربران ایرانی حساب مورد نظرشان را به دلار انتخاب کنند. زیرا تمامی معاملات ایرانیان با دلار صورت می گیرد.

در سایت باینری آپشن جاب تمامی موارد توضیح داده شده است که میتوانید با سرچ کردذن در گوگل به انها دسترسی پیدا کنید .

علت معتبر بودن الپاری

این بروکر بیش از 14 سال است که به کاربران ایرانی خود خدمات ارائه می دهد و بیش از نیم میلیون کاربر ایرانی دارد. همچنین یک تیم پشتیبانی که متشکل از 20 نفر هستند از فارسی زبانان پشتیبانی می کنند.

یکی دیگر از دلایل معتبر بودن آن میزان کم اسپرد در آن می باشد. طبق نظر سنجی هایی که تا به حال در میان کاربران ایرانی انجام شده است نزدیک به 90 درصد کاربران از خدمات این بروکر راضی هستند و از آم کسب درآمد می کنند.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در ابتدا گفتیم الپاری بروکری بسیار قدرتمد و قابل اعتماد است و برای کاربران ایرانی از انتخاب های کم ریسک است. اگر میخواهید معامله هایی با ریسک بسیار کم تجربه کنید آلپاری از بهترین گزینه ها برای شما است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر