سایت شماره یک:

 

پایگاه خبری شماره یک در این متن قصد به معرفی یکی از بهترین باربری های بین شهری در سطح کشور دارد. سامانه حمل بار بین شهری آریو بار مفتخر است که با بیش‌ از 20 سال سابقه کاری درخشان می‌توانند خدماتی با کیفیتی ایده‌آل را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همواره رضایت صددرصدی مشتریان را داشته باشند.

پایانه باربری

ناوگان حمل‌ونقل پایانه باربری توانمند است. تمامی بارها از جمله اسباب و اثاثیه منزل، محصولات تجاری، محصولات بازرگانی، ملزومات اداری و شرکت‌های مختلف، محصولات غذایی و مواد آرایشی بهداشتی، تجهیزات و لوازم باشگاه‌ها و هر آنچه که شما بخواهید را به‌ نحو احسن بسته‌بندی منتقل کند.

کیفیت کار ما به‌ صورت اتفاقی نیست و نتیجه سال‌ها تلاش و پشتکار و کسب تجربه می‌باشد. خدمات پایانه باربری خوزستان در روزهای تعطیل نیز پابرجا می‌باشد. آریوبار با داشتن مجوز رسمی از وزارت راه‌ و ترابری برای حمل بار در محدوده شهری و بین‌شهری تضمین می‌کند. تخصص و توان حمل بار را دارد و اعمال شما را در مقصد سالم تحویل می‌دهد.

خدمات باربری

1_ ارسال کارگر جهت بارگیری و تخلیه بار در شهرستان‌ها

2_ سرویس باربری به‌ همراه کارگر جهت بارگیری و انتقال بار

3_ پرسنل و نیروی خدماتی آقا و خانم جهت انجام امور نظافتی با رعایت تمامی نکات بهداشتی

4_ خدمات بسته‌بندی لوازم با تجهیزات مخصوص از جمله (کارتن‌های مخصوص و مستحکم، سلفون، دستگاه وکیوم، چسب، نایلون و روزنامه، کیسه های زیب دار. توسط کارگر آقا و خانم به انتخاب شما با نهایت دقت و ظرافت

5_ باربری خدمات انتقال و جابه‌جایی بار توسط افراد توانمند که علاوه‌بر داشتن زور و بازوی زیاد برای جابه‌جایی بار از تکنیک ها برای حمل بار بدون لطمه وارد شدن به وسایل و دیوار آگاهی لازم را دارند. می‌توانند تمامی بارهای سنگین شما را در طبقات ساختمان‌ها و راه‌پله‌ها و محل های تنگ منتقل کنند. (شیشه و آینه های بزرگ، مبلمان استیل و چوبی، تاج تخت سنگین، یخچال ساید و ...)

6_ ارسال نیروها و بارچین حرفه‌ای جهت چیدمان استاندارد باردار محفظه باری سرویس‌های باربری است.

باربری ارزان به شهرستان

یک تجربه خوشایند از حمل ونقل با بهترین کیفیت و کمترین هزینه را تجربه کنند. قیمت‌هایی که به مشتریان اعلام می‌گردد بدون افزایش از آنها دریافت می‌گردد. می‌توانید قبل‌ از انجام اقدام به هرگونه جابجایی توسط مشاوران مجموعه باربری ارزان به شهرستان با راهنمایی‌های آن‌ها برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسبی را برای انجام حمل‌ونقل انتخاب کنید. با توجه به سطح مالی و خدمات مورد نیازتان بتوانید بهترین‌ خدمات را با کمترین هزینه داشته باشید.

کارگران و پرسنل سامانه باربری ارزان به شهرستان از افرادی جوان و خوش‌ برخورد هستند. تا به امروز توانستند خدمات درخور مشتریان عرضه کنند. یکی از نکاتی که بسیار در جلب رضایت مشتریان تأثیرگذار بوده است نحوه برخورد و مشتری‌مداری پرسنل بوده است. چرا که بسیار مهم است، چگونه برخوردی با مشتری انجام شود. شما می‌توانید با استفاده از خدمات‌دهی مراکز حمل‌ونقل و باربری نه‌ تنها اسباب و اثاثیه تان را سالم و بی‌دردسر انتقاد دهید. بلکه در سریع‌ترین زمان ممکن این کار انجام میشود.

چرا که اسباب کشی برای مستاجران و بعضی افراد که مجبورند سالیانه محل کار خود را تغییر دهند. می‌بایست سالیانه آن را تجربه کنند، باربری ارزان اینجاست تا کار شما را آسان‌تر کند. در کمترین زمان لوازم شما را بسته‌بندی، منتقل و چیدمان کنیم. چرا که بعضی از شرکت‌ها بدون داشتن مجوز و داشتن افراد متخصص اقدام به انتقال و جابه‌جایی کالا می‌کنند. در نهایت تنها نتیجه‌ای که برای شما دارد از بین رفتن وسایل ها و سرمایه شما میباشد.

خدمات کارگری

تمام پرسنل آریو بار کلیه امور حمل و جابجایی بار را با دقت انجام می‌دهند. تا لوازم شما به سلامت به مقصد برساند. قطعاً شما وقتی سر کار هستید خانم شما تنها است و به کمک نیاز دارند و ارسال کارگر آقا مورد تایید شما قطع نخواهد بود. بسته‌بندی این وسایل با کارتون و یا با چه مقدور نمی باشد.

شما هم که توانایی آن را ندارد و آسیب می بیند و پاره می شود. در این نتیجه باربری اما با استفاده از کیسه‌های رختخواب جلوگیری از هرگونه کثیفی ملافه شما در اسباب کشی را می دهد. همچنین می توانید از این کیسه ها برای لباس ها استفاده کنید.

این کیسه های باربری آریو بار به طوری تعبیه شده‌اند که تقریباً چند پتو در آنها جمع می شود. یا می توانید مقدار زیادی لباس در آنها جا دهید همچنین دارای زیپ هستند و در صورت جابجایی اگر کثیف بشوند. می توانید آنها را درون ماشین لباسشویی بشویید و برای اثاث کشی های بعدی از آن استفاده کنیم.

 

    منبع   https://ariobar.com/

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر