سایت شماره یک:

 

دستگاه بسته بندی توزین دار بهترین انتخاب برای بسته بندی انواع محصولات گرانولی و دانه بندی شده مانند حبوبات خشکبار غلات و تنقلاتی مثل چیپس و پفک و ذرت بو داده است. دستگاه توزین به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته شده است تا کارخانه داران و تولیدکنندگان مختلف بنا به نیاز خود بهترین را انتخاب کرده و به کار گیرند. طبیعتاً کارخانجات و خطوط تولید بزرگ از دستگاه های توزین دار بزرگ و صنعتی و اتوماتیک استفاده می‌کنند و کسب و کارهای کوچک و تولیدی های نیمه صنعتی از مدل نیمه اتومات آن استفاده می کنند.

دستگاه بسته بندی تنوع بسیار بالایی دارد. جهت بسته بندی محصول مورد نیاز خود مواردی باید در نظر گرفته شود تا دستگاه بسته بندی متناسب با نیازتان باشد.

برای ارائه محصولات انواع مختلفی از بسته بندی وجود دارد که حتما با مدل های مختلف آن در هنگام خرید مواجه شده اید. این بسته بندی ها به نوع محصول و میزان اهمیت بسته بندی آن ها در مدل و مکانیزم های متفاوت طراحی و تولید می شوند. در ادامه به توزین، که به عنوان یک دستگاه بسته بندی پرکاربرد در صنایع مختلف شناخته می شود خواهیم پرداخت.

دستگاه توزین چیست؟

دستگاه توزین نوعی دستگاه بسته بندی است که می تواند محصول را با توجه به وزن آن اندازه گیری کرده و در کیسه های مختلف یا کارتون و جعبه مورد نظر پر کند. سیستم های سینی ویبره برای یکدست شدن محصول به کار گرفته می‌شوند تا دقت اندازه گیری این دستگاه در داخل کاپ توزین که به یک لودسل وصل شده است به بالا ترین حالت ممکن دست یابد.

لطفاً های مورد استفاده در دستگاه های توزین به شکلی طراحی و ساخته شده اند که می توانند وزن محصول ریخته شده در کاپه را به ولتاژ مشخصی تبدیل کرده و به pc انتقال دهند پس دستگاه می تواند وزن محصول را اندازه گیری کرده و مشخص نماید.

10

تمامی قطعات در ارتباط با محصول این دستگاه مورد استفاده در حوزه صنایع غذایی از جنس استیل ضد زنگ بهداشتی است و هیچ آسیبی به کیفیت محصول وارد نمی کند در حالی که در بعضی حوزه های دیگر می توان این قطعات را هم از جنس آهن با رنگ کوره ای طراحی کرده و ساخت تا هزینه تمام شده دستگاه و در نتیجه قیمت فروش آن کاهش یابد.

انواع دستگاه بسته بندی توزین دار

انواع دستگاه توزین دار به شکلهای مختلف دسته بندی شده و با توجه به کاربردهای مختلف می توان به کسب و کارها و تولیدی های متفاوت هر مدل را پیشنهاد داد. از جمله دسته بندی های دستگاه بسته بندی توزین حالت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن آن است که پیشتر در همین مقاله به آن اشاره شد.

انواع دستگاه توزین دار جهت بسته بندی سلفونی مواد گرانولی مانند حبوبات، قند، خشکبار، تافی و… استفاده می شود. جنس لفاف بسته بندی دستگاه سلفونی می تواند متالایز، سلفون صدفی، فویل آلومینیوم و… باشد. دستگاه دو توزین، دستگاه چهار توزین، شش توزین، هشت توزین و مولتی هد برای بسته بندی انواع محصولات گرانولی با سرعت های مختلف ساخته شده اند. از مزایای دستگاه بسته بندی توزین قابلیت نصب فرم پاکت زن، قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی و تزریق گاز بر روی دستگاه می باشد.

جهت آشنایی با انواع دستگاه توزین به لینک زیر مراجعه کنید:

https://aradmachinery.com/محصولات-آراد-ماشین/دستگاه-بسته-بندی-سلفونی/

 

دستگاه تک توزین

بهترین پیشنهاد برای کسب و کارهای کوچک و خانگی استفاده از دستگاه بسته بندی تک توزین است که با ابعاد و اندازه مناسب و قیمت بسیار متناسب با کسب و کارهای کوچک طراحی و ساخته شده است. این مدل از دستگاه توزین می تواند انواع محصولات گرانول ای را بسته بندی نماید و سرعت بسته بندی آن با توجه به اینکه فقط یک لودسل و یک لاین بسته بندی دارد نسبتاً پایین است با این حال حدود پنج بسته در دقیقه را میتواند بسته بندی نماید.

11

دستگاه بسته بندی دو توزین

پرکاربردترین و متداول ترین مدل دستگاه بسته بندی توزین دار دستگاه دو توزین است که پرفروش ترین دستگاه های بسته بندی کشور نیز است. این دستگاه با توجه به تیراژ تولید مناسب در حدود ۵ الی ۶ تن در ساعت می تواند یک دستگاه مناسب برای تولید انواع محصولات در یک تولیدی کوچک باشد و یا برای بسته بندی تک محصولی در یک تولیدی بزرگ به کار گرفته شود. دو لاین توزین و بسته بندی در این دستگاه سرعتی معادل ۱۲ الی ۱۵ و سه در دقیقه را فراهم می کند که بدون نیاز به کار اپراتوری می تواند کار تولید پاکت، وزن کردن محصول و پر کردن بسته را انجام داده و بسته بندی کامل را تحویل دهد.

دستگاه بسته بندی چهار توزین

دستگاه بسته بندی ۴ توزین بزرگتر از دستگاه دو توزین است و می‌تواند تیراژ بالاتری در حدود ۴۰ درصد نسبت به دو توزین را داشته باشد. سرعت بسته بندی بالاتر و استفاده در خطوط با تیراژه بالاتر مهمترین ویژگی این دستگاه نسبت به دو توزین و تک توزین است و همین موضوع باعث شده این دستگاه در بین کارخانجات بزرگ طرفدار بیشتری داشته باشد درحالیکه اپراتوری این دستگاه تفاوتی با سایر دستگاه ها نداشته و کار کردن با آن به راحتی امکان پذیر است.

12

قیمت دستگاه بسته بندی توزین دار

همه دستگاه های توزین معرفی شده در این مقاله با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. سرعت تولید، جنس بدنه، تکنولوژی ساخت، گارانتی و خدمات شرکت سازنده می تواند جزو فاکتورهای موثر بر قیمت دستگاه توزین باشد.

نکات مهم پیس از خرید دستگاه توزین دار

رعایت نکات مهم پیش از خرید دستگاه توزین دار می تواند خرید درست و بجا و متناسب با نیازهای شما را تضمین کند. از جمله نکات می‌توان به مهمترین موضوع آن که تیراژ تولید شماست اشاره کرد در نظر داشته باشید اگر شما تناژ و تیراژ مشخصی برای حجم تولید خود در نظر نگرفته باشید و اقدام به خرید دستگاه توضیح‌دار نمایید می تواند دستگاه مورد نظر برای شما کوچک و یا بزرگ باشد این در حالی است که یک انتخاب مناسب تناژ را باید پوشش دهد که حداقل برای شش ماه آینده حجم تولید شما را بسته بندی نماید.

شرکت سازنده دستگاه بسته بندی توزین

دستگاه توزین از جمله دستگاه هایی است که در کیفیت و سطوح تکنولوژی متفاوت در کشور طراحی و ساخته می شود. ماشین سازان مختلف با توجه به توانایی ها و توانمندی های خود و با توجه به امکانات در اختیار دستگاه های بسته بندی توزین را طراحی و می سازند. از جمله شرکت سازنده دستگاه های توزین دار می توان به شرکت آراد ماشین اشاره کرد که توانمندی خود را طی سال های بسیار به مشتریان ثابت کرده و با استفاده از بهترین متریال و با کیفیت ترین تجهیزات موجود در ایران، یکی از بالاترین کیفیت های دستگاه های بسته بندی در کشور را ارائه می دهد.

بهترین انتخاب وقتی حاصل می‌شود که شما با مشاوره با کارشناسان پشتیبانی شرکت آراد ماشین بتوانید با در نظر گرفتن امکانات و شرایط خود گزینه های متنوعی را داشته و متناسب ترین این مورد را انتخاب کنید. برای دریافت قیمت دستگاه توزین به سایت aradmachinery.com مراجعه کنید.

آدرس ایمیل: info@aradmachinery.com

شماره تماس : 02191300269

شماره واتساپ: 09120807304

شبکه های اجتمائی: @aradmachinery

آدرس کارخانه آراد ماشین: تهران- شهرک صنعتی نصیرآباد- سرو18-پلاک 24

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر