سایت شماره یک:

 

هومن برق نورد بازیگر محبوب کشورمان در برنامه جوکر از که شبکه نمایش خانگی پخش شد نوعی کلاه خاص را به سر داشت این نوع کلاه این روز ها  در حال تبدیل شدن به کلاه های محبوبی  می شوند که در ادامه قصد داریم با  این نوع کلاه که به کلاه لئونی معروف است بیشتر آشنا شویم.

به جرات میتوان گفت امروزه در صنعت مد، مدلهای مختلفی از کلاه روانه ی بازار شده اند که کلاه لئونی نیز از جمله ی آنهاست. این کلاه توانسته در مدت کوتاهی طرفداران زیادی به دست بیاورد و در بسیاری از سبدهای خرید قرار بگیرد.

در گذشته انواع کلاه برای محافظت از سرما و تابش آفتاب مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه علاوه بر این هدف، برای ساخت استایل دلخواه و ایجاد زیبایی نیز مورد کاربرد قرار گرفته است. کلاه لئونی یا docker hat نیز به عنوان یک اکسسوری زیبا از این قاعده مستثنی نیست.

تاریخچه کلاه لئونی

از جمله مواردی که در معرفی کلاه لئونی همواره برای بسیاری جالب است، بیان تاریخچه ی آن می‌باشد. این کلاه در مدلهای ساده تر در گذشته نیز وجود داشته است اما معروفیت و افزایش تقاضا برای خرید آن از زمانی زیاد شد که فیلم مشهور لئون در سال ۱۹۹۴ ساخته شد. ژان رنو بازیگر اصلی این فیلم با ایفای نقش نئون در این فیلم و به سر داشتن این مدل کلاه سبب افزایش بازخورد در خرید چنین کلاهی شد.

ویژگی های کلاه لئونی

در معرفی کلاه لئونی لازم است به چند مورد از ویژگیهای این کلاه اشاره کنیم.

·   از ویژگی های کلاه لئونی میتوان که مناسب بودن آن برای تمام فصول سال نام بود. این کلاه دارای دو نوع برای فصل گرم و سرد سال می‌باشد. نوع مخملی یا پولیش آن مناسب پاییز و زمستان و نوع کتان آن بسیار مناسب فصلهای بهار و تابستان است.

·   دارای نوع زنانه و مردانه و در سایز بندی از کودک تا بزرگسال می‌باشد.

·   این کلاه اسپرت تقریبا با بسیاری از مدلهای صورت همخوانی دارد و محدودیتی از این بابت ندارد. البته کلاه لئونی به کسانی که صورتهای گرد و یا بیضی دارند بیشتر می آید.‌

·   کلاه لئونی مخصوص تیپ خاصی نیست و میتوان یک استایل رسمی یا اسپرت را برای پوشیدن آن انتخاب کرد. اما برای داشتن یک تیپ شیک و خاص به رنگ آن توجه ویژه ای داشته باشید.

استایل ظاهری کلاه نئونی

5

این کلاه شکلی کاسه مانند دارد که قسمت بالای سر و گوش را مورد پوشش قرار میدهد. دارای لبه ی برگردانده شده به سمت بالا است که ممکن است تفاوت در بلندی یا کوتاهی لبه باشد. جنس تولیدی این کلاه بستگی به فصلی دارد که میخواهید مورد استفاده قرار دهید. کلاه لئونی مناسب هم آقایان و هم خانمها طراحی شده است و سایز بندی آن قابل انتخاب می‌باشد.

نکات لازم برای خرید کلاه نئونی

·   مدل کلاه به گونه ای است که تنها قسمت بالای سر و گوش را می پوشاند و به همین دلیل اصلا مناسب افرادی که تمایل دارند گوشهایشان در معرض سرما قرار نگیرد، نیست.

·   این نوع کلاه بسیار مناسب افرادی است که موهای کوتاه دارند و مواردی که موهای بسیار پرپشت و بلند دارند بهتر است از انواع دیگر کلاه استفاده نمایند. البته حائز اهمیت است که بدانید هر کلاه به سلیقه ی فرد بستگی دارد و حتی ممکن است یک فرد دارای موهای بلند به راحتی بتواند از کلاه لئونی استفاده کند و مشکلی از این بابت نداشته باشد.

·   بسته به جنس کلاه لئونی ، روش مناسبی را برای نگهداری و شست و شوی آن انتخاب نمایید. سعی کنید از لباسشویی استفاده نکنید و حدالمقدور با دست بشویید.

·   برخی کلاه های لئونی برای زیبایی به اکسسوری هایی مانند حلقه، توپک پولیشی و غیره مجهز شده اند، اگر به این نوع زیبا سازی ها علاقه دارید می توانید نسبت به خریدشان اقدام کنید.

قیمت کلاه لئونی

همان گونه که پیش تر بیان شده متریال‌های مختلفی در تولید این کلاه مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر کدام با توجه به قیمتی که در بازار دارند تعیین کننده ی قیمت نهایی کلاه نئونی هستند. چرم مصنوعی تا طبیعی، جین، کتان، نخ، تور، پشم، پارچه مخملی و غیره از جمله متریال‌های ساخت محسوب می شوند.

از آن جایی که اختلاف زیادی میان سایز مردانه و زنانه ی این کلاه وجود ندارد، این مورد چندان بر قیمت تاثیر گذار نخواهد بود. در مجموع قیمت این کلاه نسبت به بسیاری دیگر در سطح مناسبی قرار دارد.

نحوه خرید کلاه لئونی

شما برای خرید کلاه کافیست وارد سایت فروشگاه کلاه شاپو  ( معتبر ترین فروشگاه اینترینی کلاه در ایران ) شده و از مدلهای متفاوت آن دیدن کنید. سپس متناسب با سلیقه شخصی، نسبت به رنگ، متریال ساخت، نوع زنانه مردانه و یا بچگانه نسبت به خرید اقدام کنید. با پرداخت وجه، خرید شما قطعی شده و پس از مدت زمان لازم کلاه ارسال شده را دریافت خواهید کرد. این آسان ترین روش خرید کلاه لئونی می‌باشد.

کلام آخر: در این مقاله به معرفی کلاه لئونی ، تاریخچه، ویژگی و نکات مهم آن پرداختیم. توصیه میکنیم حتما برای ایجاد تنوع و یک استایل خاص از این نوع کلاه استفاده نمایید. از این که تا انتها با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر