سایت شماره یک:

 

بای پپ، سی پپ و اتو سی پپ انواع تجهیزات پزشکی کاربردی و بسیار مفید بیمارستانی و خانگی هستند که در دسته دستگاه های کمک تنفسی تجهیزات پزشکی قرار می گیرند.

از دستگاه کمک تنفسی برای اکسیژن رسانی به بیمارانی که نارسایی تنفسی و قلبی دارند استفاده می شود، این دستگاه ها شامل اکسیژن ساز، سی پپ، بای پپ و ونتیلاتور می باشند، در این مقاله به معرفی 10 دستگاه بای پپ و سی پپ بیمارستانی و خانگی می پردازیم.

بای پپ چیست؟

بای پپ از پرمصرف ترین و مهم ترین محصولات کمک تنفسی است که از آن برای رفع انسداد راه های هوایی به ویژه در خواب استفاده می شود، این دستگاه از طریق بالا بردن مقدار هوایی که وارد ریه می شود به تنفس بیماران کمک می کند و عمل تنفس در بیماران تنفسی را ساده می کند.

از بای پپ برای درمان افرادی که دچار عارضه های ریوی و سایر مشکلات تنفسی در خواب هستند استفاده می شود، دستگاه بای پپ از طریق ایجاد دو نوع فشار بالا و پایین در خواب موجب از بین بردن نامنظمی چرخه خواب شده و در بیمارستان و منازل قابل استفاده است.

  1. بای پپ بی ام سی BMC مدل ST25

دستگاه بای پپ بی ام سی، دستگاهی کمک تنفسی است که در کشور چین تولید شده و تحت لیسانس کشور آلمان است، از این دستگاه تنفسی با کیفیت برای رفع انسداد راه های هوایی بیمار به خصوص در هنگام خواب استفاده می شود.

این محصول رضایت افراد زیادی را به خود جلب کرده است و دارای تأییدیه از FDA آمریکا، CE اروپا و وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد.

  1. بای پپ لوون اشتاین Prisma 25ST

دستگاه بای پپ لوون اشتاین Prisma 25ST یکی از دستگاه های کمک تنفسی بسیار با کیفیت و قدرتمند ساخت کشور آلمان است، از این بای پپ جهت درمان افرادی که دارای بیماری های مزمن و حاد تنفسی هستند، استفاده می شود.

این مدل از بای پپ نوعی از تجهیزات پزشکی کاربردی و حرفه ای است که تمام اتوماتیک است، این بای پپ فشار بالایی داشته و دارای مد های تهویه متنوع است، این بای پپ دستگاهی هوشمند و کاربردی است که قابلیت درمان از راه دور داشته، کمترین میزان صدا را دارد و امکان هماهنگی این دستگاه با شرایط محیطی وجود دارد.

  1. بای پپ لوون اشتاین Prisma 30ST

بای پپ لوون اشتاین مدل Prisma 30ST دستگاهی کمک تنفسی ساخت آلمان است که به تنفس افراد کمک می کند، این دستگاه به صورت اتوماتیک میزان فشار هوا را از 4 تا 30 hpa تنظیم می کند، امکان کاهش جریان فشار خروجی و افزایش جریان فشار ورودی به صورت تنظیم دستی وجود دارد.

این بای پپ قابلیت شناسایی مراحل و سطح های خواب از جمله آپنه، خرناس و انسداد جریان تنفسی را داشته و دارای کارت حافظه و پورت USB است که امکان ذخیره و ثبت اطلاعات فرد را برای 14 روز فراهم می کند.

  1. بای پپ Bipap رسمد مدل Lumis100 VPAP S

از این نوع بای پپ برای درمان اختلالات تنفسی در هنگام خواب استفاده میشود، این دستگاه همچون ونتیلاتور بر روند درمانی اختلالات تنفسی تاثیر گذار است، کاربری این مدل بای پپ بسیار ساده است.

  1. بای پپ Devilbiss مدل Healthcare ST

این بای پپ Devilbiss از تجهیزات پزشکی کاربردی ساخت کشور آمریکا است، این دستگاه دارای تنوعی از مد ها بوده و قابلیت تولید فشار ثابت بین 3 تا 45 سانتیمتر را دارا میباشد، امکان ذخیره اطلاعات بیمار در دستگاه وجود داشته و مجهز به تکنولژی پیشرفته پریگر است، همچنین این بای پپ دارای تاییدیه های CE، FDA میباشد.

سی پپ چیست؟

سی پپ را می توانیم از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه های کمک تنفسی معرفی کنیم که از آن برای درمان اختلالات تنفسی هنگام خواب استفاده می شود، این دستگاه از طریق ایجاد فشار مثبت هوا به تنظیم دم و بازدم افراد کمک می کند، برخی از مشکلات تنفسی افراد به دلیل اختلالات خواب ایجاد شده و برخی از اختلالات خواب نیز به دلیل نارسایی های تنفسی ایجاد می شوند.

در صورتی که استفاده از دستگاه سی پپ منجر به افزایش مشکلات تنفسی در بیمار شود، نیاز به دستور پزشک دارید برای کاهش فشار دستگاه یا استفاده از دستگاه اتو سی پپ.

  1. سی پپ رسمد مدل Air sense 10

دستگاه سی پپ رسمد AirSense 10 یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین تجهیزات پزشکی کمک تنفسی است، از این دستگاه برای افزایش کیفیت بهتر خواب فردی که دچار اختلالات تنفسی است استفاده می شود، این سی پپ امکان هماهنگی سریع و خودکار با کاربر داشته و دارای سیستم مرطوب کننده راه های تنفسی نیز می باشد.

استفاده از این سی پپ بسیار ساده است چرا که این دستگاه فشار ثابتی داشته و قابلیت کنترل بی سیم نیز دارد.

  1. سی پپ لوون اشتاین مدل Prisma Smart

این مدل از سی پپ لوون اشتاین دستگاهی اتوماتیک است که دارای کیفیت بالایی است، این دستگاه در مجرای تنفسی فشار هوا را زیاد می کند، از آن نیز برای درمان مشکلات تنفسی همچون خروپف و آپنه استفاده می شود.

دستگاه اتو سی پپ چیست؟

اتو سی پپ هم از دیگر انواع تجهیزات پزشکی مهم و کاربردی است، این دستگاه توسط ایجاد فشار مثبت، اکسیژن خون را تأمین می کند، از اتوسی پپ جهت درمان بیماران تنفسی و ریوی استفاده می شود، از این دستگاه برای درمان اختلالات خواب و آپنه انسدادی خواب استفاده می شود.

31

  1. اتو سی پپ BMC

اتوسی پپ BMC از دیگر تجهیزات پزشکی پرمصرف و کاربردی برای کمک به تنفس راحت تر افراد مبتلا به بیماری های تنفسی به خصوص در هنگام خواب است، این دستگاه هوشمند، کاملا اتوماتیک بوده و قابلیت تنظیم خودکار و دو محفظه آب دارد.

این دستگاه در صورتی که به فشار بیشتر نیاز داشته باشد، به صورت خودکار فشار را بیشتر می کند، دستگاه قابلیت رطوبت سازی نیز دارد.

  1. اتو سی پپ لوون اشتاین Prisma smart

دستگاه اتو سی پپ لوون اشتاین Prisma smart از دیگر تجهیزات پزشکی مهم و کاربردی است که از آن برای درمان اختلالات تنفسی مانند آپنه تنفسی استفاده می شود، این دستگاه کاربری ساده ای داشته و کاملاً هوشمند و اتوماتیک است، گستره فشار هوا در این دستگاه اتو سی پپ 4 – 20 سانتی متر آب بوده و فشار هوا در آن ملایم است.

  1. اتو سی پپ رسمد مدل AIR SENSE10

اتو سی پپ رسمد مدل air sense10 دستگاهی کاربردی و حرفه ای ساخت کشور آلمان است، این دستگاه به فرایند تنفس افراد بیمار کمک کرده و دارای تنفس را آسان می کند، این مدل از اتو سی پپ اطلاعات تنفسی بیمار را در هنگام خواب در دستگاه ذخیره کرده و دارای سیستم مرطوب کننده نیز میباشد.

فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت tajhizsalamat.com ، فروشگاه معتبری در شهر تهران است که به فروش انواع تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های کمک تنفسی همچون بای پپ، سی پپ و اتو سی پپ می پردازد، در این مقاله به معرفی 10 دستگاه بای پپ، سی پپ و اتو سی پپ بیمارستانی پرداختیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بای پپ، خرید سی پپ و خرید اتو سی پپ می توانید با شماره 09120863174 تماس حاصل فرمایید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر