مدیرعامل بانک شهر در مراسم رونمایی از "استقلال کارت" گفت: این محصول گامی بلند در حمایت از باشگاه و هواداران استقلال است.

سایت شماره یک:

روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید محمدمهدی احمدی در مراسم رونمایی از استقلال کارت، با اشاره به اینکه ارائه این محصول از سوی مدیران باشگاه استقلال ریشه در آگاهی و علم آنان نسبت به علم اقتصاد ورزشی دارد اظهار کرد: با رونمایی از استقلال کارت باشگاه استقلال و بانک شهر زمینه های رشد و توسعه همکاری های مشترک بیش از پیش سرعت می گیرد.

وی افزود: پیش از این در اکوسیستم مالی و فرهنگی- ورزشی، همواره از بانک ها به عنوان حامی مالی یاد می کردند و به طور معمول به دلیل یک طرفه بودن این حمایت ها، مورد استقبال قرار نمی گرفت اما در سیستم جدید، همکاری دو طرفه با تعامل بالا شکل گرفته است.

دکتر احمدی تاکید کرد: با درایت مدیران و مسئولان باشگاه استقلال و بانک شهر، در اکوسیستم جدید علاوه بر ایجاد یک درآمد پایدار برای باشگاه زمینه استفاده از خدمات نوین و بهینه برای هواداران و گسترش شبکه مشتریان و انتفاع همه ذینفعان به وجود آمده است.

وی گفت: امروز شیوه های قدیمی کسب و کار و شیوه های دولتی پاسخگوی نیاز سهامداران نیستند و باید مدلی جدید برای انتفاع سهامداران تعریف کرد.

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه یکی از ضرورت های خصوصی سازی انتفاع و سودآوری است، افزود: دیگر با رویکردهای دولتی و قدیمی کسب و کار نمی توان پاسخگوی نیاز سهامداران بود.

وی با بیان اینکه هواداران باشگاه استقلال می توانند برای دریافت کارت هواداری این باشگاه از طریق شعب بانک و "همراه شهر پلاس" اقدام کنند، تاکید کرد: با تعریف کارت های هواداری علاوه بر ایجاد درآمد پایدار و مستمر برای باشگاه و رفع مشکلات مالی و تامین هزینه های آن، هواداران می توانند از خدمات متنوعی همچون خرید کالا از دیجی شهر با اقساط بلند مدت، کیف پول الکترونیکی و خدمات حمل و نقل عمومی متصل به شهرداری ها در کلان شهرها استفاده کنند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران نیز در این مراسم با تقدیر از همکاری بانک شهر و طراحی کارت های هواداری گفت: در دنیای مدرن امروز فوتبال جایگاهی فراتر از تفریح دارد و گردش مالی بخش فوتبال از صنعت پتروشیمی و سوخت بالاتر است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: امروز گردش مالی فوتبال در دنیا در جایگاه یازدهم قرار دارد که نشان می دهد فوتبال به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است و این مدار همچنان رو به اوج است.

فتح الله زاده خاطر نشان کرد: امروز فوتبال بسیاری از مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را علاوه بر ورزش در خود جای داده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر