کنترل ولو

کنترل ولو ها از انواع شیرآلات صنعتی هستند جهت کنترل سیالات از منظر کنترل فشار ، کنترل دبی ، کنترل دما و .... جهت مایعات و گازها . از ویژگی های شیر کنترل ولو یا همان شیر کنترلی استفاده از سیستم پایلوت مکانیکی همانند شیرهای فشارشکن یا تنظیم بواسطه ی دریافت سگنال بدون حضور فیزیکی اپراتور می باشد .

سایت شماره یک:

از نمونه های کنترل ولو می توان به کنترل ولو دبی ، همچون شیرهای پنوماتیک تدریجی و کنترل ولو فشار همچون شیر های فشارشکن پایلوت دار و کنترل دما همچون شیرهای ترموستاتیک اشاره داشت .

همانطور که اشاره شد شیر کنترل ولو جهت کنترل فرایندهای فلو ، دما و فشار مورد استفاده قرار می گیرند . این شیر ها از سه قسمت اصلی اکچوئیتو ، بدنه ی اصلی و استم می باشد . هریک از این بخش ها در شیر های کنترلی دارای ویژگی هایی باید می باشد که در مقاله ی کنترل ولو به طور مفصل به آن پرداخته ایم ، فقط کافیست بر روی لینک مقاله کنترل ولو کلیک نمایید .

 

 

کنترل ولو

فروش کنترل ولو

جهت سفارشگذاری ، خرید و استعلام قیمت کنترل ولو با واحد فروش کنترل ولو دیجی بخار www.DigiBokhar.ir تماس حاصل نمایید . در مارتینگ دیجی بخار سعی نموده ایم تنوع فروش کنترل ولو را در برندهای متنوع بخصوص سامسون آلمان ، عیوض تکنیک ایران و بخار اصفهان را داشته باشیم . ارائه شیرهای کنترلی به صورت پنوماتیک و الکتریکال می باشد که در سایزهای مختلف عرضه می کردد . در صورت نیاز به بررسی دیتا و سایزینگ کنترل ولو نیز می توانید با تماس با تیم پشتیبانی و ارائه دیتای لازم ، راهنمایی لازم را دریافت نمایید . در ادامه به معرفی چند مدل شیر کنترلی جهت نمونه پرداخته ایم ، جهت بررسی بیشتر و مشاهده ی هر یک ، با کلیک بر روی لینک مربوطه که در متن جاگذاری شده است وارد صفحه ی اختصاصی محصول شوید .

شیر کنترل فشار PCV 4173

شیر فشارشکن PCV4123 محصول مکپانی عیوض تکنیک می باشد . این محصول جهت کنترل و یا ثابت نگه داشتن فشار خروجی می باشد که در دو نوع جهت سیالات بخار و نوع دیگر جهت سیالات مایع و گازهای عیر قابل اشتعال ارائه می گردد . شیر فشار شکن PCV4123 در متریال های چدنی ، فولادی و استیل از سایز 1/2 الی 4 اینچ ارائه می گردد . ماکزیمم تحمل فشار شیر فشارشکن 4123 عیوض در دو نوع PN16 و PN40 ارائه می گردد . همچنین رنج خروجی و قابل تنظیم نیز در چندین بازه تولید می گردد ، که با ورود به صفحه ی اختصاصی شیر کنترل فشار PVC 4173 ضمن بررسی بیشتر ، شرایط سفارشگذاری و خرید نیز در نظر گرفته شده است .

 

شیر 4173 عیوض تکنیک

شیر کنترل فشار PCV 2335

شیر کنترل فشار PVC2335 پایلوت دار تولید کمپانی عیوض تکنیک می باشد . این شیر کنترلی جهت ثابت نگه داشتن فشار و جلوگیری از بالا رفتن فشار در لوله و مخازن مورد استفاده قرار می گیرد . این شیر پایلوت در در دو سایز 5 و 6 اینچ قابل ارائه می باشد ، جهت نیاز به سایزهای کوچکتر باید مدل شیر PCV4173 را تهییه نمود . شیز کنترل فشار PCV2335 در متریال های متنوع چدنی ، استیل و فولادی با اتصال فلنجی طراحی می گردد . همچنین در سه بازه رنجی که کمترین 1 بار و بیشترین 10 بار می باشد ، قابل تنظیم می باشد . ماکزیمم تحمل فشار شیرکنترل فشار PCV2335 نیز PN16 و PN 40 می باشد. با ورود به صفحه ی اختصاصی شیر کنترل فشار PVC 2335 ضمن بررسی بیشتر ، شرایط سفارشگذاری و خرید نیز در نظر گرفته شده است .

 

شیر کنترل فشار 2335 عیوض

منبع : دیجی بخار    www.DigiBokhar.ir

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر