سایت شماره یک:

برنده های لاتاری بعد از برنده شدن در لاتاری چه باید بکنند؟ - حامی مهاجر

لاتاری در لغت به معنی قرعه کشی و بخت آزمایی است و درواقع به برنامه‌ای گفته می‌شود که در آن به قید قرعه به شرکت کنندگان آن دوره، جایزه‌ای اعطا می‌شود. قرعه کشی در این برنامه بصورت کامپیوتری انجام می‌شود پس به هیچ وجه امکان تقلب وجود ندارد.

لاتاری گرین کارت آمریکا، یا همان لاتاری آمریکا، ارزان‌ترین، راحت ترین و سریع ترین راه رفتن به آمریکا و اقامت دائم در آنجاست. این برنامه جهت حفظ تنوع نژادی در آمریکا صورت می‌گیرد و سهمیه کشورهای مختلف در لاتاری متفاوت است. از سال 1990 قانونی تصویب شده که به موجب آن ویزای تنوع نژادی را بوجود آوردند.

در این مطلب سعی داریم به بررسی مواردی همچون تجربیات برندگان 2020 و سال های بعد، بهترین شهرها برای برندگان لاتاری ، سهمیه کشورهای مختلف از جمله سهمیه ایران در لاتاری و موارد دیگر بپردازیم.

موسسه حامی مهاجر متخصص در امور ثبت‌نام لاتاری ، مشاوره لاتاری ، اخذ ویزای توریستی آمریکا، اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آمریکا و مشاوره برای اخذ اقامت دائم آمریکا است.

در صورت نیاز برای تماس با کارشناسان موسسه حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید.

تجربیات برندگان لاتاری

اطلاعات موجود در تجربیات برندگان لاتاری سال های قبل برای برندگان دوره فعلی بسیار ارزشمند است، پس ضروری است که در این مطلب به این مورد نیز بپردازیم. اگر شما هم جزو برندگان خوش شانس لاتاری 2023 هستید، بهتر است از تجربیات برندگان لاتاری 2022 و همچنین تجربیات برندگان لاتاری 2021 نیز استفاده کنید. راه های مختلفی برای استفاده از این تجربیات وجود دارد. شما می‌توانید از اطلاعات موجود در گروه برندگان لاتاری در شبکه های اجتماعی همچون گروه تلگرام برندگان لاتاری، یا اطلاعات ذکر شده در مقالات موجود در سایت مؤسسه حامی مهاجر مرتبط با تجربیات برندگان لاتاری 2020 و سال های بعد آن استفاده کنید.

بعد از برنده شدن لاتاری چه کنیم؟

برنده شدن در لاتاری تنها 50درصد از کل مسیر مهاجرت به آمریکا است و 50 درصد دیگر آن، انجام درست مراحل باقی مانده بعد از برنده شدن در این برنامه است.

به گفته کارشناسان حامی مهاجر، این مراحل بصورت زیر است:

  • تکمیل فرم برندگان لاتاری (DS-260)
  • دریافت نامه دوم دعوت به مصاحبه در سفارت آمریکا
  • انجام آزمایشات پزشکی یا مرحله مدیکال لاتاری
  • مصاحبه حضوری در سفارت آمریکا
  • اخذ ویزای لاتاری آمریکا

نکته مهمی که بایستی بعد از برنده شدن در لاتاری بدانید هزینه بعد از قبولی در لاتاری می باشد، بهتر است در این باره با کارشناسان حامی مهاجر گفتگو کنید. از آنجایی که وجود هر گونه اشتباهی در این فرایند می‌تواند شانس مهاجرت و اقامت دائم در آمریکا و اخذ ویزا را تحت تأثیر قرار داده و حتی مانع آن شود، و از طرفی هم مدت زمان محدود تکمیل فرم‌ها و طی کردن باقی این پروسه می‌تواند ریسک زیادی به همراه داشته باشد، پس ضروری است تا با کارشناسان و متخصصان باتجربه در این زمینه مشورت کنید. همچنین می‌توانید انجام مراحل بعد از برنده‌شدن در لاتاری را به مؤسسه حامی مهاجر بسپارید و با خیال راحت منتظر نتیجه بمانید.

تکلیف برندگان 2021

تاریخ مصاحبه و مراجعه برندگان لاتاری 2021 مصادف با اوج گیری کرونا شد و برخی از افراد به دلایل متعددی قادر به انجام ادامه پروسه نبودند. پرونده ها همچنان در دادگاه در جریان و در حال بررسی است. همچنین در سال 2020 و در زمان ترامپ نیز به دلیل مخالفت وی با ورود ایرانیان به آمریکا نیز برخی از افراد موفق به طی کردن این پروسه نبودند. پرونده های این برندگان لاتاری نیز در دادگاه در جریان است. هنوز اطلاعات دقیقی از وضعیت نهایی این پرونده ها در دسترس نیست.

بهترین شهرها برای برندگان لاتاری

یکی از دغدغه های دانشجویان و افرادی که می‌خواهند در آمریکا اقامت داشته باشند، محل زندگی آنهاست. جایی که باید از نظر اقتصادی و موارد دیگر برای آنها مناسب باشد.

اگر شماهم علاقه‌مند به اقامت در آمریکا هستید، ممکن است بارها از خود پرسیده باشید بهترین شهرها برای اقامت در آمریکا کجاست. ما می‌توانیم بسته به شرایط شما، شهرهای مختلفی را به شما پیشنهاد دهیم.

برای مثال یکی از ایالات آمریکا که قشر ثروتمند بیشتری دارد، ایالت کالیفرنیاست. در این ایالت شهرهای لس آنجلس و سن خوزه، شهرهایی مناسب با بیشترین تعداد ایرانیان است. در این دو شهر،  فرهنگ ایرانی به وضوح به دیده می‌شود و رستوران های ایرانی فراوانی دارند.

از طرفی نیز در ایالت نیومکزیکو، شهر آلبوکرکی جزو شهرهای ارزان و اقتصادی برای اقامت است.

این شهرها چند مورد از بهترین شهرها برای برندگان لاتاری است.

تعداد برندگان لاتاری

همانطور که می‌دانید، تعداد برندگان لاتاری از تعداد ویزاهای صادر شده بیشتر است. بنابراین می‌شود گفت که همه برندگان لاتاری نمی‌توانند پا به خاک آمریکا بگذارند.

بر اساس گفته های کارشناسان مؤسسه حامی مهاجر، تعداد دقیق این برندگان مشخص نیست و آمریکا هر دو سال لیستی جدید و بروز شده را ارائه می‌دهد که شامل آمار تعداد ثبت نام کنندگان لاتاری و ویزاشدگانی که موفق به انجام این پروسه شده‌اند می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از طریق مراجعه حضوری، با مشاوران و متخصصان باتجربه مؤسسه حامی مهاجر مشورت کنید و یا جهت کسب اطلاعات با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید.

تعداد برندگان لاتاری در ایران

همانطور که گفته شد، آمار دقیقی از تعداد برندگان لاتاری در ایران یا کشور های دیگر در دسترس نیست. اما ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان ویزاهای صادر شده و سهمیه ویزا را دارد. سهمیه ویزای ایرانی ها در سال هالی قبل، بطور میانگین در حدود 3000 الی 3800 ویزا بوده که این میزان، شانس بالای برنده شدن در لاتاری و اقامت دائم در آمریکا را نشان می‌دهد.

سهمیه کشورهای مختلف در لاتاری

سهمیه کشورهای مختلف در لاتاری بعلت قانون و ویزای تنوع نژادی متفاوت است و هر کشوری درصد خاصی از این سهمیه را از آن خود کرده است. برای مثال هند و چین بعلت میزان بالای مهاجرت، سهمیه‌ای ندارند. همینطور آلمان سهمیه‌ای در حدود 600 الی 700 ویزای آمریکا را دارد.

سهمیه لاتاری ایران بعلت میزان مهاجرت کم، بالاتر از سایر کشورهاست. و میزان سهمیه لاتاری ایران در سال 2021  نیز از بسیاری از کشورها بالاتر بوده است.

اسامی برندگان 2020

بدلیل مسائل امنیتی و حفظ اطلاعات کاربران، لیستی تحت عنوان اسامی برندگان لاتاری ارائه نمی‌شود. شرکت کنندگان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت، و یا مراجعه حضوری به مؤسسه حامی مهاجر و یا تماس با کارشناسان باتجربه، نتایج را پیگیری کنند.

قیمت فروش امتیاز لاتاری

از آنجایی که امتیاز لاتاری شخصی بوده و فقط از طرف شخص شرکت کننده قابل استفاده است، نمی‌توان آن را به شخص دیگری انتقال داد. بنابراین هرگونه پیام یا تبلیغات در جهت خرید یا فروش امتیاز لاتاری دروغ بوده و از شما می‌خواهیم به هیچ عنوان به این افراد اعتماد نکنید.

حتی ازدواج سوری در جهت اخذ ویزای خانوادگی و اقامت در آمریکا نیز به سادگی قابل تشخیص بوده و می‌تواند شانس اقامت در آمریکا و ویزای آمریکا را بطور کامل از شما سلب کند.

موسسه حامی مهاجر متخصص در امور ثبت‌نام لاتاری ، مشاوره لاتاری ، اخذ ویزای توریستی آمریکا، اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آمریکا و مشاوره برای اخذ اقامت دائم آمریکا است.

در صورت نیاز برای تماس با کارشناسان موسسه حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر