جمال موسیالا و سرژ گنابری، دو بازیکن بایرن مونیخ بالاخره واکسن کرونا تزریق کردند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، واکسن نزدن چند بازیکن بایرن مونیخ در هفته های اخیر بسیار جنجالی شده و حتی واکنش مدیران این باشگاه را نیز برانگیخته است. همین امروز جاشوا کیمیچ و اریک چوپو موتینگ، دو بازیکن واکسینه نشده بایرن منیخ به ویروس کرونا مبتلا شدند و این اتفاق قطعا فشار روی بازیکنانی که علاقه به تزریق واکنس نشان نداده اند را بیشتر از قبل خواهد کرد.

اما هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان امروز در مصاحبه ای تاییید کرد جمال موسیالا و سرژ گنابری نظر خود را تغییر داده و قبول کردند واکسن بزنند. البته موسیالا هنوز دوز دوم را تزریق نکرده و گنابری نیز چون در گذشته به کرونا مبتلا شده بود، فقط به یک دوز نیاز دارد. همچنین هانسی فلیک اعلام کرد جاشوا کیمیچ نیز احتمالا نظر خود را تغییر داده و به این جمع اضافه خواهد شد. البته حالا و با ابتلا به کرونا، این پروسه مدتی طول خواهد کشید.

هانسی فلیک گفت: "جاشوا کیمیچ مقصر تعداد بالای مبتلایان به ویروس کرونا نیست. من با او صحبت کردم و فکر می کنم این بازیکن متمایل به واکسینه شدن خواهد شد. جو کیمیچ بازیکنی حرفه ای و عاقل است. او به چیزهای زیادی فکر می کند. او یک قدم جلوتر بوده و نه به خاطر فشارهای اخیر، بلکه به علت اعتقادات و باور خود واکسن کرونا تزریق خواهد کرد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر