شرایط عجیبی در باشگاه بایرن مونیخ در مورد واکسینه شدن در مقابل ویروس کرونا حاکم شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در رقابت هابی لیگ قهرمانان به مصاف دینامو کیف می روند و هفت بازیکن این تیم به نام های نیکلاس سوله، استانیسیچ، نیکلاس سوله، جاشوا کیمیچ، سرژ گنابری، اریک چوپوموتینگ، جمال موسیالا و کویسانس در شرایط قرنطینه قرار داشته و قادر به عمراهی بایرن مونیخ در این دیدار نیستند.

نشریه کیکر امروز فاش کرد تصمیم اخیر مدیران بایرن مونیخ باعث ناراحتی ستاره های این تیم شده است. به نظر می رسد مدیران باشگاه در جلسه ای به بازیکنان اعلام کرده اند که در این مدت حضور در قرنطینه، دستمزدی به آنها تعلق نخواهد گرفت و این موقعیت به عنوان مثال با شرایط مصدوم شدن بازیکنان تفاوت دارد. همچنین باشگاه اعلام کرده بازیکنان در عدم تزریق واکسن کرونا مختار هستند، اما ممکن است به زودی قوانینی در مورد جداسازی محل تمرین آنها با دیگران در نظر گرفته شود.

برخی از بازیکنان واکسینه نشده بایرن مونیخ از اینکه تصمیم باشگاه مبنی بر کاهش دستمزدشان و البته افشا شدن به صورت علنی این ماجرا عصبانی شده و از مدیران بایرن ناراحت هستند. این بازیکنان امیدوار بودند حداقل در انظار عمومی حمایت بیشتری از آنها صورت گیرد، اما مدیران بایرن مونیخ رویکرد دیگری را در پیش گرفته و به نظر خواهان افزایش فشار روی این پنج بازیکن شده است. نشریه کیکر مدعی شد این تصمیم مدیران باشگاه فضای رختکن بایرن مونیخ را متشنج ساخته و باعث از دست رفتن اعتماد بازیکنان به باشگاه شده است.

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ پیش از دیدار مقابل دینامو در نشست خبری امروز گفت: "فکر نمی‌کنم این روند شرایط تیم را خراب کند. در نهایت شما باید با بروز چنین مسائلی کنار آمده و رشد کنید و کنار یکدیگر باشید. این موقعیتی است که شما می توانید در آن پیشرفت کنید و ما به عنوان باشگاه بایرن مونیخ همین روند را طی خواهیم کرد.

البته مایه تاسف است که مسائل داخلی باشگاه فاش می شود. این مسائل که چه کسی و به چه علت کرونا گرفته و کدام بازیکن چقدر حقوق می گیرد، موارد خصوصی باشگاه است، اما چیزهای زیادی از باشگاه فاش شده است."

اما علیرغم مصاحبه امروز ناگلزمان، به نظر می رسد بایرن مونیخ دچار بحرانی خودساخته شده و تیمی از آن به عنوان یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان نام برده می شود، ممکن است در ادامه فصل شرایط غیرمنتظره ای را تجربه کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر