بایرن مونیخ در اولین دیدار از هفته دوازدهم بوندس‌لیگا مقابل آگسبورگ ۲-۱ شکست خورد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم بایرن مونیخ که طی هفته های اخیر قدرتمندانه ظاهر شده و  چهار برد متوالی در بوندس لیگا کسب کرده بود، امشب در خانه آگسبورگ قعر جدولی به میدان رفت؛ در نخستین بازی هفته دوازدهم بوندس لیگا، تیم های اول و شانزدهم جدول رده بندی به مصاف هم رفتند و در حالی که همه منتظر ثبت یک برد قاطعانه دیگر برای شاگردان ناگلزمان بودند، این آگسبورگ بود که هر سه امتیاز بازی را مال خود کرد.

آگسبورگ و بایرن مونیخ از ساعت 23 امشب در ورزشگاه WWK آره نا مقابل هم صف آرایی کردند؛ شاگردان ناگلزمان بعد از وقفه دو هفته ای بین مسابقات به خاطر بازی های ملی، با شوک بزرگی از سوی حریف نه چندان قدرتمند خود مواجه شده و دروازه شان را در همان نیم ساعت اول مسابقه دو بار باز شده دیدند.

پدرسون در دقیقه 23 بازی با یک شوت سرکش و غیرقابل مهار از داخل محوطه جریمه دروازه نویر را هدف گرفت و اولین گل میزبان را وارد دروازه بایرن کرد.

ده دقیقه بعد از این گل و در حالی که بایرنی ها هنوز از شوک خارج نشده بودند، آگسبورگ گل دوم را هم به ثمر رساند. روی یک ارسال از سمت چپ، هان با ضربه سر دروازه بایرن را باز کرد؛ نویر در این صحنه هر چه تلاش کرد نتوانست مانع از فروپاشی دروازه تیمش شود و شیرجه دیدنی اش بی ثمر بود.

 

بایرن که بعد از دریافت گل دوم دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، یک پارچه حمله شد و در دقیقه 38 موفق به جبران یکی از گل ها شد. لواندوفسکی، گلزن تمام نشدنی بایرنی ها که نتوانست همراه با تیم ملی کشورش به صورت مستقیم راهی جام جهانی شود، با یک والی کم جان اما دقیق گل اول بایرن را روی پاس مولر که امشب ششصدمین بازی خود را برای بایرن انجام داد، به ثمر رساند.

بازی با این گل با نتیجه دو بر یک در نیمه اول به پایان رسید.

بایرن مونیخ یک نیمه کامل برای تغییر نتیجه فرصت داشت و ناگلزمان با دو تغییر در اوایل نیمه دوم، تیمش را با چهره ای کاملا تهاجمی برای جبران راهی زمین کرد. مقاومت آگزبورگی ها اما قابل توجه بود و آنها توانستند با بسته نگه داشتن دروازه خود در طول 45 دقیقه دوم، نتیجه بازی در نیمه اول را حفظ کرده و با حساب دو بر یک، صدرنشین بوندس لیگا را شکست دهند؛ آگسبورگ در حالی موفق به کسب این برد شد که طی 11 بازی اخیر خود تنها صاحب دو برد شده بود.

بایرن مونیخ با متحمل شدن این شکست 28 امتیازی ماند و با توجه به فاصله 4 امتیازی اش با دورتموند رده دومی، حتی در صورت پیروزی این هفته زنبورها، بازهم صدرنشینی خود را حفظ خواهد کرد. آگسبورگ هم با این پیروزی ارزشمند 12 امتیازی شده و یک پله در جدول صعود کرد تا جای اشتوتگارت را در رتبه پانزدهم بگیرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر