بشار رسن امیدوار است با نباختن کشورش مقابل کره امید صعود به اردوی کشورش بازگردد و با روحیه مناسبی به مصاف رفقای ایرانی خود برود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق که در دور قبل انتخابی جام جهانی هم، هم‌گروه ایران بود و با وضعیت بسیار مناسب و اختلافی اندک با ایران به دور نهایی صعود کرد؛ حال شرایط خوبی را در دور نهایی تجربه نمی‌کند و کار بسیار سختی در دور برگشت دارد.

عراق در اولین مسابقه دور برگشت باید به مصاف کره جنوبی برود. بشار رسن و هم تیمی‌هایش در دور رفت این تیم را در سئول متوقف کرده بودند و تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا از بازی برگشت مقابل کره نیز با امتیاز خارج شوند.

بشار رسن که چندین سال‌ در فوتبال باشگاهی ایران حضور داشت و چهره‌ای آشنا و دوست داشتنی برای فوتبال دوستان ایرانی به شمار می‌رود باید دو بازی بسیار سخت و سرنوشت ساز مقابل کره و پس از آن ایران را تجربه کند. یاران بشار از دور رفت تنها چهار امتیاز کسب کرده و شرایط مناسبی در جدول ندارند. حساسیت جدول  به خصوص برای پایین نشینان سبب می‌شود بازی‌های دور برگشت برای ایران و کره مقابل تیم‌هایی مثل عراق بسیار دشوارتر شود چراکه آنها چیزی برای از دست دادن ندارند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر