هاکان چالهان اوغلو تابستان امسال با جدایی از میلان راهی تیم رقیب همشهری یعنی اینتر شد تا هواداران روسونری را خشمگین کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان‌اوغلو که تابستان اخیر به حضور چهار ساله‌اش در میلان پایان داد و با امضای قراردادی سه ساله به رقیب سنتی این تیم یعنی اینتر پیوست، شروع خوبی در این تیم داشته و تاکنون در 12 بازی که برای نراتزوری به میدان رفته، آمار دو گل‌زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشته که یکی از این  گل‌ها مقابل تیم سابقش در دربی دلامادونینا بوده است.

در حالی که بسیاری از رسانه های ایتالیایی و هواداران میلان بر این باورند که هاکان چالهان اوغلو به دلیل دستمزد بالاتر به صورت رایگان روسونری را به مقصد اینترترک کرده اما خود این بازیکن نظردیگری دارد.

چالهان اوغلو در مصاحبه با برنامه پادکست معروف 433 گفت:« چند فصل خوب را در میلان سپری کردم و هنوز هم دوستان بسیاری در آن جا دارم. تصمیم گرفتم به اینتر بروم چرا که در دوران حرفه ای ام، یک چالش جدید می خواستم. اینتر باشگاه بزرگی است و فصل گذشته موفق به قهرمانی اسکودتو شد و در لیگ قهرمانان بازی می کند.

می دانم که انتخاب خاصی کردم اما زندگی همین است؛ باید همیشه رو به جلو نگاه کنید. پیش از این که تصمیم بگیرم در شهر میلان بمانم، با خانواده ام صحبت کردم. اینتر همیشه باشگاه بزرگی بوده و آن ها در بیشتر اوقات، موفق به شکست میلان در دربی ها شده اند.»

اینتر در حال حاضر با 25 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا است و میلان را که 32 امتیاز از 12 بازی اول کسب کرده، بالای سر خود می‌بیند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر