روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید که آنها باید آرامش خود را در این مقطع حفظ کنند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان رقابت‌های یورو شب گذشته با تساوی بدون گل مقابل ایرلند شمالی متوقف شد تا با توجه به پیروزی پر گل سوئیس برابر بلغارستان، شاگردان روبرتو مانچینی از صعود مستقیم به جام جهانی قطر باز بمانند و راهی رقابت پلی‌آف شوند.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، حالا در جدیدترین مصاحبه خود تأکید کرد که آنها باید آرامش خود را حفظ کنند. او گفت: "ما خود را از پیش صعود کرده می‌دانستیم اما باید یاد بگیریم که نتایج را در زمین بپذیریم، حتی زمانی که آنها منفی هستند. ما هنوز شانس خوبی برای صعود داریم. ما فقط یکی از 40 بازی گذشته را باختیم، بنابراین مهم است که همیشه مثبت فکر کنیم. اگر قرار باشد آرامش داشته باشیم، ترجیح می‌دهم الان باشد تا در ماه مارس یا زمانی که به جام جهانی نزدیک می شویم."

مانچینی در ادامه گفت: "وقتی قرعه کشی انجام شد می‌دانستم که کار ما مقابل سوئیس دشوار خواهد بود اما فکر نمی‌کردم که راهی مرحله پلی آف شویم. ما دو پنالتی مقابل سوئیس از دست دادیم و در واقع خودمان کار را برای خودمان دشوار کردیم. این تیم خیلی خوب است و این که ما توانستیم قهرمان شویم اصلاً تصادفی نیست. همچنین ما در آن تورنمنت خیلی عملکرد دفاعی از خود ارائه ندادیم. ما کاملاً مستحق رسیدن به این جام بودیم، حتی در مقابل بهترین تیم ها.

لحظاتی وجود دارد که ما نمی توانیم صد درصد خود را ارائه دهیم و این یکی از آنها به شمار می آمد. اگر بدون مصدوم به ماه مارس برسیم می توانیم هر حریفی را شکست دهیم."

از مانچینی سوال شد که ترجیح می دهد در بازی پلی‌آف با کدام تیم روبرو نشود که او در جواب گفت: "اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، می‌گویم پرتغال."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر