شاید شما هم در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی تصاویر و فیلم هایی از کافی شاپ ها، رستوران ها و یا هتل های یخی دیده باشید و این تصور برای شما پیش آمده باشد که این مکان ها فقط در خارج از ایران هستند.

سایت شماره یک:

کافه یخی شهرک غرب معروف است به کافه قصر یخ، کافه ای دارای دو بخش جدا از هم که یک قسمت آن مثل کافی شاپ های معمولی دیگر است و یک قسمت که مکان هیجان انگیز این کافه است و در تمام فصل های سال حتی در تابستان هم بسیار سرد است و دمای آن حدودا  6- درجه سانتی گرا است.

دکور و میزها و حتی نیمکت های کنار دیوار از یخ ساخته شده اند. نگران سرما و سرد بودن هوای داخل کافه نباشید چون کافه قصر یخ به محض ورود مشتریان به بخش یخی کافه یک کاپشن گرم به آن ها  می دهد.

 

پیشنهاد ما به شما در کافه یخی صرف کردن نوشیدهای گرم در کنار انواع کیک های روز، شکلاتی و ردولوت است که با سفارش آن می توانید خوردن یک نوشیدنی داغ را در یک مکان سرد تجربه کنید.

یک نکته که لازم است بدانید، کافه قصر یخ برای سرد و یخی نگه داشتن این مکان هزینه های زیادی دارد و شما برای ورود به این بخش باید حتما ورودی بپردازید. در کافه قصر یخ انواع قهوه های دمی، دسر و بستنی، شیک ها، کیک، نوشیدنی های گرم، اسموتی، چای و دمنوش را می توانید سفارش بدهید.

 

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • آدرس کافه قصر یخ؟
    کافه قصر یخ در تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، روبه روی میلاد نور، نبش مسجد جامع شهرک غرب
  • منوی کافه قصر یخ؟
    پیشنهاد ما به شما در کافه یخی صرف کردن نوشیدهای گرم در کنار انواع کیک های روز، شکلاتی و ردولوت است که با سفارش آن می توانید خوردن یک نوشیدنی داغ را در یک مکان سرد تجربه کنید.یک نکته که لازم است بدانید، کافه قصر یخ برای سرد و یخی نگه داشتن این مکان هزینه های زیادی دارد و شما برای ورود به این بخش باید حتما ورودی بپردازید. در کافه قصر یخ انواع قهوه های دمی، دسر و بستنی، شیک ها، کیک، نوشیدنی های گرم، اسموتی، چای و دمنوش را می توانید سفارش بدهید.

ارسال نظر