این کافه از نسل نخستین کافه‌هایی است که در تهران رونق گرفته‌اند و هنوز هم با همان حس و حال قدیم پا‌برجایند.

سایت شماره یک:

کافه این روز‌ها توسط نوه‌های «خاچیک مادیکیانس» اداره می‌شود و تمامی پیشخدمت‌های آن را مردان ۴۰ تا ۵۰ ساله‌ ارمنی تشکیل می‌دهند. ظروف و میز و صندلی‌هایی هم که در آن استفاده می‌شوند، همگی همان رنگ و بوی سال‌های دور را دارند. این کافه‌ی قدیمی با گذشت ۵۰ سال هنوز پابرجاست. با اینکه نسبت به کافه‌های دیگر فضایی بسیار ساده دارد اما کماکان طرفداران پر و پاقرص خود را حفظ کرده است. اغلب این طرفداران یا افرادی هستند که از نشستن روی صندلی‌های قدیمی و بودن در فضای نوستالژیک این کافه، لذت می‌برند یا خودشان از شاعران و نویسندگان معاصر و طرفداران ادبیات مدرن هستند.

اطلاعات بازدید از کافه نادری

ساعت باز‌دید : ۱۰ صبح تا ۱۱ شب برای کافه، ۱۲ تا ۱۶ برای صرف ناهار در رستوران

قیمت بلیط : بسته به سفارش مشتری

آدرس کافه‌ نادری : تهران، خیابان جمهوری، ضلع شرقی پل حافظ، نرسیده به چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴، کافه نادری

مسیر دسترسی به کافه‌ نادری :

بهترین راه دسترسی به این کافه استفاده از اتوبوس یا تاکسی از سمت میدان جمهوری یا خیابان فردوسی است. از آنجایی که کافه در محدوده‌ی طرح ترافیک تهران قرار دارد،‌ به سختی در اطراف آن جای پارک پیدا خواهید کرد.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • کافه نادری کجاست؟
    آدرس کافه‌ نادری : تهران، خیابان جمهوری، ضلع شرقی پل حافظ، نرسیده به چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴، کافه نادری
  • منوی کافه نادری چیست؟
    در معرفی‌نامه‌ای از این کافه که امروزه در کنار در ورودی آن قرار داده شده، آمده‌ است که غذاهای فرنگی مانند مانند بیف استراگانف، بیفتک، شاتو‌بریان و نوشیدنی‌هایی مانند قهوه ترک، فرانسه و حتی کافه گلاسه برای نخستین بار در این کافه به ایرانیان عرضه شده‌است. بنا بر همین ادعا، این غذا‌ها حضور پررنگی در منوی رستوران نادری دارند. شاتوبریان، استیک، فیله تاوه، مارشال، شنیسل، ژیگو و بیف‌استروگانف مهم‌ترین غذاهای این رستوران است. باقالی‌پلو با ماهی و ماهیچه، زرشک‌پلو و جوجه‌کباب هم از غذاهای ایرانی منوی رستوران نادری به‌حساب می‌آید. برای پیش‌غذا هم می‌توانید برش یا سوپ‌جو مخصوص نادری را سفارش بدهید.

ارسال نظر