کافه گالری را مکانی مناسب برای برگزاری مهمانی‌های خصوصی و قرارهای کاری و رسمی دانست. مسلماٌ همراهان شما از نیز از حضور در چنین محیط زیبا و خوش منظره‌ای نهایت لذت را برده و روح و جانی تازه می‌کنند.

سایت شماره یک:

کافه گالری تهران، یکی از بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین کافه‌های پایتخت می‌باشد. مکانی واقع در باغ موزه هنر ایرانی دکتر محمود حسابی که در سال ۱۳۹۳ به روی هم‌وطنان عزیز تهرانی گشوده شد. این باغ دارای معماری منحصربه‌فرد و چشم‌نواز بوده که مساحتی بالغ بر یک هکتار را داراست.

فضای کافه گالری تهران، واقعاٌ خاص و بی‌نظیر بوده و در نظر اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. راستش را بخواهید یکی از رموز محبوبیت این کافه در میان مردم قرار گرفتن آن در محیط تاریخی و زیباست. 

منوی پروپیمان کافه گالری تهران، شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت می‌کند. انواع قهوه مانند قهوه فرانسه، ترک، موکا، اسپرسو و کافی را می‌توانید در منوی این کافه مشهور پیدا کنید.

هات چاکلت ساده، هات چاکلت فندق، دارک چاکلت، چای لیمو و زنجبیل از جمله نوشیدنی‌های گرم این کافه به شمار می‌روند. چیز کیک، پودینگ شکلاتی، کیک هویج، براونی و دسر مخصوص کافه واقعاٌ عالی و بی‌مانند هستند.

می‌توانید انواع گلاسه از جمله کافه گلاسه، شکلات و لیمو ترش گلاسه را در کافه گاندی نوش‌جان فرمایید. طعم انواع شیک کارامل، بادام زمینی، پینات بری و چری بری هر اشتهایی را وسوسه می‌کند. در میان نوشیدنی‌های سرد این کافه، موهیتو کلاسیک، ورجیو موهیتو، لیموناد و آب پرتقال به چشم می‌خورند.

 

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • کافه گالری کجاست؟
    کافه گالری در میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیک)، خیابان دکتر حسابی، باغ هنر ایرانی، پلاک ۲۵ قرار دارد.
  • منوی کافه گالری چیست؟
    انواع قهوه مانند قهوه فرانسه، ترک، موکا، اسپرسو و کافی را می‌توانید در منوی این کافه مشهور پیدا کنید. هات چاکلت ساده، هات چاکلت فندق، دارک چاکلت، چای لیمو و زنجبیل از جمله نوشیدنی‌های گرم این کافه به شمار می‌روند. چیز کیک، پودینگ شکلاتی، کیک هویج، براونی و دسر مخصوص کافه واقعاٌ عالی و بی‌مانند هستند.

ارسال نظر