می‌توانید پس از گشت و گذار در مرکز خرید الهیه یا در مرکز تجاری و تفریحی بام‌لند، برای استراحت و خوردن خوراکی‌های خوش‌مزه به کافه ویکولو بروید و در آنجا از خدمات بی‌نظیری که به شما ارائه می‌شود، استفاده کنید.

سایت شماره یک:

به طور معمول رفتن به کافی‌شاپ نیازمند زمان خاصی نیست و شما همیشه می‌توانید برای صرف یک نوشیدنی یا غذای دلچسب یا یک دورهمی دوستانه به آنجا سر بزنید. هر زمان که بخواهید احساس حضور در کوچه‌های زیبای ایتالیا را تجربه کنید، می‌توانید به کافه ویکولو، شعبه‌ی الهیه، بروید و با نوشیدن یک فنجان قهوه یا غذایی مطبوع، اوقات خوشی را سپری کنید. همچنین می‌توانید پس از گشت و گذار در مرکز خرید الهیه یا در مرکز تجاری و تفریحی بام‌لند، برای استراحت و خوردن خوراکی‌های خوش‌مزه به کافه ویکولو بروید و در آنجا از خدمات بی‌نظیری که به شما ارائه می‌شود، استفاده کنید. لازم به ذکر است که شعبه‌های این کافی‌شاپ‌ اکثر اوقات مشتریان زیادی دارند، بنابراین بهتر است قبل از رفتن به آنجا به صورت حضوری یا تلفنی میز رزرو کنید.

راه‌های دسترسی به کافه ویکولو تهران

آدرس شعبه‌ 1: الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک 4

آدرس شعبه‌ 2: انتهای اتوبان همت، خروجی دریاچه‌ی خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج، بلوار صدف، باملند، بلوک  A

برای رفتن به شعبه‌ 1 کافه ویکولو، می‌توانید از وسایل نقلیه‌ی عمومی و ماشین شخصی استفاده کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تهران به مجتمع تجاری الهیه، ایستگاه صدر است که در فاصله‌ی یک و نیم کیلومتری آن قرار دارد و با پیاده‌روی حدوداً 15 دقیقه‌ای می‌توانید به این مجتمع برسید و با رفتن به طبقه‌ی رویال آن، این کافه را پیدا کنید. اگر می‌خواهید از اتوبوس استفاده کنید، باید بدانید که نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس، در بلوار نلسون ماندلا و در فاصله‌ی 160 متری این مرکز خرید قرار دارد. همچنین می‌توانید خود را با اتوبوس به ایستگاه پارک وی برسانید و از آنجا با تاکسی‌های خطی به این مرکز خرید برسید. اگر هم انتخاب شما خودروی شخصی‌ست، با توجه به اینکه مجتمع تجاری الهیه دارای پارکینگ اختصاصی می‌باشد، نگرانی بابت جای پارک خودرو نداشته باشید.

برای رفتن به شعبه 2 کافه ویکولو با مترو، باید در ایستگاه متروی چیتگر پیاده شوید و با استفاده از تاکسی‌هایی که در پایانه‌ی تاکسیرانی آنجا قرار دارند، خود را به خیابان هوانیرو رسانده و از آنجا بلوار موج و مرکز تفریحی بام لند را پیدا کنید.

اگر هم  قصد استفاده از اتوبوس برای رفتن به این کافه را دارید، می‌توانید سوار اتوبوس‌های خط آزادی به شهید باقری شوید و در ایستگاه بلوار کاشان پیاده شوید. از این ایستگاه می‌توانید با طی مسافتی اندک به بام لند برسید و در آنجا با رفتن به بلوک A، این کافی‌شاپ را پیدا کنید. با توجه به اینکه مرکز تفریحی و تجاری بام لند دارای پارکینگ اختصاصی است، اگر با خودروی شخصی به آنجا می‌روید، دغدغه‌ی جای پارک نداشته باشید.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • کافه ویکولو چند شعبه دارد؟
    راه‌های دسترسی به کافه ویکولو تهران آدرس شعبه‌ 1: الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک 4 آدرس شعبه‌ 2: انتهای اتوبان همت، خروجی دریاچه‌ی خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج، بلوار صدف، باملند، بلوک A
  • چه نوشیدنی هایی در کافه ویکولو سرو می شود؟
    هزینه‌ی منوی هر دو شعبه‌ی کافه ویکولو نسبتا گران خواهد بود. البته از آنجا که این کافه‌ها در مراکز مدرن تهران قرار دارند و جزو کافی‌شاپ‌های لوکس تهران به شمار می‌روند، قیمت بالای منوی آن‌ها قابل توجیه است. شعبه‌ی واقع در بام لند، از ساعت 10 صبح تا 24 و شعبه‌ی واقع در مجتمع تجاری الهیه از ساعت 9 صبح تا 23 آماده‌‌ی خدمت رسانی به مشتریان هستند و با توجه به اینکه بخواهید چه وعده‌ی غذایی را در این کافه میل کنید، باید زمان رفتن به کافه را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید صبح خود را با میل کردن صبحانه‌ای متفاوت در این کافه‌ شروع کنید، باید بدانید که صبحانه‌ی این کافه تا ساعت 12 ظهر سرو می‌شود و سایر وعده‌های غذایی بعد از ساعت 12 سفارش‌گیری می‌شوند. می‌توانید برای تمامی وعده‌هایی غذایی صبح تا شام روی ویکولو حساب کنید.

ارسال نظر