هتل پنج ستاره ویدا کیش یکی از شیک ترین و نوسازترین هتل های کیش است که در قلب جزیره در بلوار موج در فروردین ماه ۱۳۹۶ آغاز به کار کرده است. در طراحی این هتل از اشکال هندسی مفهومی و در عین حال ساده مطابق با معماری روز دنیا بهره گرفته شده است.

سایت شماره یک:

هتل ویدا کیش در ۱۲ طبقه از ۱۴۴ واحد اقامتی با چشم اندازهای زیبا از دریا و فضای سبز هتل مجهز به امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای روز صنعت هتلداری طراحی شده است.

رستوران در طبقه اول با گنجایش ۳۰۰ نفر، نزدیکی به مراکز خرید و ساحل، سالن های همایش، سمینار، آمفی تئاتر مجلل با دکوراسیونی متفاوت و با پیشرفته ترین تجهیزات صوتی و تصویری، پارکینگ، خشکشویی، سالن بیلیارد، زمین بازی کودکان، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، مجموعه ورزشی با امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن اسپا، ماساژ، حمام ترکی، سونا بخار و خشک، حوضچه آب سرد و سالن زیبایی از جمله امکانات رفاهی این هتل هستند.

اتاق های هتل ویدا کیش، فضایی جادار با دیزاین شیک

هتل 5 ستاره ویدا کیش در 12 طبقه ساختمانی بنا شده است که در خود حدود 144 باب اتاق با تمامی استاندارد های هتل‌ های پنج ستاره را جای می دهد. در اتاق های این هتل مهمانان می توانند هنگام استراحتی دلنشین، از آرامش ویوی دریا نیز لذت ببرند.  اتاق های هتل ویدا کیش مجهز به امکانات رفاهی و دیزاین شیک می باشند.

از جمله امکانات در اتاق های هتل ویدا کیش می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آباژور، روم سرویس و ... اشاره نمود. با وجود این امکانات می توان با خیال آسوده و بدون هیچگونه دغدغه ای به استراحت در کنار عزیزان خود بپردازید و ساعاتی را از مشکلات روزانه دور شوید. 

صرف غذاهای با کیفیت در رستوران هتل ویدا کیش

هتل مجلل ویدا کیش دارای یک رستوران با ظرفیت بالا می باشد که در وعده های مختلف پذیرایی از مهمانان مقیم در این هتل را به عمل می آورد. شما می توانید هنگام اقامت در این هتل، بدون نیاز به خارج شدن از آن، با مراجعه به رستوران در طبقه اول غذاهایی لذیذ مطابق با سلیقه و ذائقه خود را صرف کنید. 

فضای زیبای رستوران هتل ویدا در جزیره کیش به همراه کیفیت غذایی در منو سبب شده تا شما رضایت خاطر را از صرف غذا در این رستوران به دست آورید. ظرفیت 300 نفری رستوران با چیدمان عالی میز و صندلی ها این امکان را برای تمامی مهمانان هتل فراهم می کند تا بتوانند در کنار یک دیگ لحظاتی خاطره انگیز را برای خود و عزیزانشان رقم زنند.

امکاناتی ایده آل در هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش با در اختیار داشتن از بهترین تجهیزات و سرویس‌های جدید و پیشرفته باعث شده تا حداکثر رضایت گردشگران را جلب نماید. از ویژگی‌های خاص هتل ویدا داشتن فضای زیبا و سرسبز است که فضایی آرامش بخش و شاداب را برای گردشگران فراهم می کند. 

در هتل ویدا کیش جهت رفاه و ایجاد فضایی برای اوقات فراغت امکانات ویژه ای همانند دیگر هتل های کیش ایجاد شده است که با کیفیت بالا و به بهترین شکل در اختیار مهمانان قرار می گیرند. از جمله این امکانات می توان به استخر ( برای مهمانان مقیم رایگان) ، سونا، جکوزی، پارک کودک، سالن ورزشی، زمین ورزشی، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی و ... اشاره نمود.

ناگفته نماند که هتل پنج ستاره ویدا کیش با دارا بود سالن ‌های همایش،‌ آمفی تئاتر و سمینار با دکوراسیونی عالی و سیستم صوتی پیشرفته توانسته به قطبی اصلی جزیره کیش جهت برگزاری همایش‌های دانشگاهی، بازرگانی کشوری و بین الملی تبدیل شود.

آدرس:جزیره کیش - بلوار موج - هتل پنج ستاره ویدا

شماره تماس : 05191002120

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • هتل ویدا کیش کجاست؟
    جزیره کیش - بلوار موج - هتل پنج ستاره ویدا
  • هتل ویدا کیش چه امکاناتی دارد؟
    خدمات هتل ویدا شامل استقبال cip از پای پرواز و شارژ روزانه مینی بار و تخفیف پارک دلفین ها می باشد. همچنین پذیرش 24 ساعته این هتل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان است که به رسیدگی نیاز ها و مشکلات مهمانان در هنگام اقامت نیز می پردازد. امکانات هتل ویدا کیش رفاه و آسایش مهمانان را در طول اقامت تضمین می کند. وجود همین امکانات یکی از مهم ترین دلایل برای جذب گردشگران است که می تواند تمامی آنان را از اقامت در این هتل راضی نگه دارد. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، این هتل را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

ارسال نظر