هتل فلامینگو دارای در سال 1385 در 4 طبقه ساخته شده است. همچنین 100 ویلای موجود در این محوطه نیز در حدود سال 1373 واقع شده است این هتل در زمینی به مساحت 27000 بنا نهاده شده است.

سایت شماره یک:

آخرین بازسازی انجام شده بر روی این ویلا ها، در سال 1395 صورت گرفته است. از امکانات این هتل رستوران با طبخ انواع غذا های ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد. فضای سبز و آبنمای موجود در محوطه را می توان نام برد. لازم به ذکر است هتل چهار ستاره فلامینگو کیش از لحاظ موقعیت مکانی به بازار های ونوس، زیتون و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل دسترسی آسانی دارد. قابل توجه مهمانان گرامی، ورودی هتل دارای تعدادی پله می باشد.

هتل فلامینگو کیش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین می‌باشد که در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع احداث گردیده است. این هتل چهار ستاره با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق های زیبا در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۰۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. این مجموعه دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید(جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) دارد. هتل فلامینگو با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند اند.

اتاق های هتل فلامینگو کیش

اتاق های هتل فلامینگو از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های 2 تخته ویلایی (هافبرد)، اتاق 2 تخته هتلی (هافبرد)، اتاق 2 تخته ویلایی، اتاق 3 تخته ویلایی (هافبدر)، اتاق 3 تخته هتلی (هافبرد)، اتاق 3 تخته ویلایی، اتاق 4 تخته ویلایی (هافبرد)، اتاق 4 تخته هتلی (هافبرد)، اتاق 4 تخته ویلایی و اتاق 4 تخته با امکانات ویژه که هر کدام به ترتیب شامل: صبحانه رایگان و دو تخت دبل و اینترنت رایگان، بگ تخت دبل و صبحانه رایگان و اینترنت رایگان، یک تخت دبل و اینترنت رایگان و صبحانه رایگان، یک تخت دبل و یک تخت سینگل و صبحانه رایگان و اینترنت رایگان، یک تخت دبل و یک تخت سینگل و صبحانه رایگان و اینترنت رایگان، یک تخت دبل و یک تخت سینگل و صبحانه رایگان و اینترنت رایگان، یک تخت دبل و دو تخت سینگل و صبحانه رایگان و اینترنت رایگان، دو تخت دبل و دو تخت سینگل و صبحانه رایگان و اینترنت رایگان، یک تخت دبل و دو تخت سینگل و صبحانه رایگان و اینترنت رایگان، یک تخت دبل و دو تخت سینگل و صبحانه رایگان و اینترنت رایگان، می باشند. در اغلب موارد در رابطه با هتل فلامینگو کیش نظرات مثبتی ثبت شده است. هتل فلامینگو کیش قیمت مناسبی دارد و می توان گفت قیمت هتل فلامینگو کیش در مقایسه با برخی از هتل های 4 ستاره کیش ارزان تر است.

کلیه اتاق های این مجموعه مجهز به تلویزیون  LED، سرویس فرنگی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، مبلمان، آب معدنی رایگان، تلفن داخلی و آزاد، یخچال، سرویس اتاق ها، شارژ وسایل الکترونیکی، شبکه خبری، شبکه های دیجیتال (استانی)، سیستم اعلان حریق، سیستم اطفاء حریق، اسپیلت، رخت آویز، دراور، آباژور، کمد لباس، قفل درب کلیدی، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و امکانات دیگری شامل: صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان و دمپایی حمام می باشند.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • هتل فلامینگو کیش کجاست؟
    ایران، هرمزگان، جزیره كيش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا
  • هتل فلامینگو کیش چه امکاناتی دارد؟
    از امکانات این هتل رستوران با طبخ انواع غذا های ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد. فضای سبز و آبنمای موجود در محوطه را می توان نام برد. لازم به ذکر است هتل چهار ستاره فلامینگو کیش از لحاظ موقعیت مکانی به بازار های ونوس، زیتون و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل دسترسی آسانی دارد.

ارسال نظر