سالن کنفرانس هتل سورینت مریم دارای 70 نفر ظرفیت می باشد و همچنین دارای امکاناتی نظیر: ویوئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری، نورپردازی و میان وعده می باشد.

سایت شماره یک:

کلیه اتاق های این مجموعه شامل: مینی کافه غیر رایگان، چای ساز، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، وان، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، قفل درب کارتی، صندوق امانات، مبلمان، آب معدنی رایگان، تلفن داخلی و آزاد، یخچال، سرویس اتاق ها، شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون LCD، شبکه خبری، سیستم اعلان حریق، سیستم اطفاء حریق، اسپیلت، رخت آویز، دراور، آباژور، کمد لباس، بالکن اختصاصی، پاور سوئیچ، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و امکانات دیگری شامل: صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، دمپایی حمام می باشند.

امکانات و خدمات هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم امکانات رفاهی متنوعی را مانند: استخر سرپوشیده، آسانسور، لابی، فضای سبز، جکوزی، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، فروشگاه، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لاندری (خشکشویی)، تلویزیون LCD در لابی، کافی نت، سرویس ایرانی و فرنگی در لابی، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، تلفن داخلی و آزاد، آژانس مسافرتی، خدمات تور برای مسافران و گردشگران تور کیش، خدمات تهیه بلیط، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینتر، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، اتاق تلفن (اپراتور)، نمازخانه، اتاق چمدان، اتاق سیگار، روزنامه، سالن ماساژ، استخر بانوان و آقایان، سونا خشک و بخار، گیم نت، خدمات پزشکی، آرایشگاه مردانه، زنگ هشدار، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات باربری، کپسول آتشنشانی، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ روباز، خودپرداز، پارکینگ سرپوشیده و خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان شامل می شود.

رستوران و کافی شاپ هتل سورینت مریم کیش

این اقامتگاه دارای 2 مجموعه رستوران با نام های رستوران پارمیدا و رستوران پامچال می باشند که این 2 مجموعه به ترتیب دارای 220 و 120 نفر ظرفیت می باشد و در آنها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی برای میهمانان و گردشگران تور کیش سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و بوفه بوده و همچنین پارکینگ آن نیز رایگان بوده و تنها دارای 10 تا ماشین طرفیت می باشد.

سالن اجتماعات هتل سورینت مریم

سالن اجتماعات این اقامتگاه دارای 220 نفر ظرفیت می باشد و همچنین دارای امکاناتی نظیر:  پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری، نورپردازی و میان وعده می باشد.

 

فاصله هتل سورینت مریم تا مقاصد گردشگری کیش 

تا شهر زیرزمینی کاریز 16 دقیقه

شهر باستانی حریره 19 دقیقه

کشتی یونانی 29 دقیقه، 

پارک دلفین ها 15 دقیقه 

باغ پرندگان 15 دقیقه

مسیر ویژه دوچرخه سواری 25 دقیقه

 اسکله تفریحی 21 دقیقه

 پلاژ بانوان 5 دقیقه

 پلاژ آقایان 5 دقیقه

 پارک درخت سبز 18 دقیقه

کارتینگ 9 دقیقه

آب انبار سنتی 17 دقیقه با ماشین می باشد. 

شماره تلفن هتل سورینت مریم کیش

07644467511

 

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • آدرس هتل سورینت مریم کیش
    آدرس هتل: جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر، هتل سورینت مریم
  • منوی هتل سورینت مریم کیش
    رستوران و کافی شاپ هتل سورینت مریم از دیگر امکانات این هتل بوده که جزء مزیت های هتل مریم محسوب می شوند. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ نموده و به بهترین شیوه برای میهمانان خود سرو می نماید. آشپزی مجرب در آشپزخانه رستوران هتل سورنت مریم مشغول به کار می باشد که دارای دستپخت بی نظیری است. کافی شاپ هتل سورینت مریم دارای نمای داخلی بسیار شیکی بوده که موسیقی لایت همواره در حال پخش است، همین امر موجب شده تا میهمانان هتل از آرامش زیادی برخوردار شوند. انواع آبمیوه های طبیعی، نوشیدنی های گرم، کیک های تازه، بستنی و ... در این مکان ارائه می شود. هتل سورینت صدف کیش و هتل آریان کیش از هتل های قدمت دار جزیره بوده که هرکدام مزیت های خاص خود را دارند. گردشگران با انتخاب این هتل ها نیز می توانند لحظات خوبی را در کیش سپری نمایند، چرا که دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی هستند.

ارسال نظر