هتل سورینت صدف کیش با معماری زیبا بر نما و لابی شیک خود، هر فردی را برای اقامت در آن ترغیب می کند. ار در بین هتل های لوکس کیش به دنبال هتلی با قیمت نسبتا مناسب هستید، هتل سورینت صدف می تواند پیشنهادی ویژه برای شما عزیزان محسوب شود.

سایت شماره یک:

 

در هتل زیبای سورینت صدف کیش حدود 55 باب اتاق و واحد اقامتی ایجاد شده است که همگی در 2 طبقه ساختمانی جای گرفته اند. اگرچه تعداد اتاق ها چندان زیاد نمی باشد، اما با این حال دارای طراحی خاص هستند که می توانند در همان ابتدای ورود برای لحظه ای شما را مجذوب انتخاب خود کنند.

اتاق های هتل زیبای سورینت صدف کیش دارای دیزاین و دکوراسوین بسیار زیبا هستند که می توانند در هنگام استراحت، حس دلنشین را به شما منتقل کرده و لحظاتی را دور از هرگونه دغدغه برایتان رقم زند. در اتاق ها این هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام اختصاصی و مجهز، سرویس بهداشتی، تلویزیون، آباژور و ..... نیز وجود دارد.

دو رستوران مجزا در هتل سورینت صدف کیش 

هتل 4 ستاره سورینت صدف کیش در فضای خود دو رستوران مجزا را که به نام های رستوران کوه نور و رستوران دلفین شناخته می شوند، ایجاد کرده است. وجود این دو رستوران این امکان را برای مهمانان مقیم هتل فراهم کرده است تا بدون نیاز به خارج شدن از هتل، غذای باب میل و ذائقه خود را صرف کنند. 

رستوران کوه نور هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 120 نفر خارج از محوطه هتل قرار گرفته است. در این رستوران انواع غذاهای فرنگی و فست فود به صورت منوی بوفه و انتخابی به مهمانان عزیز ارائه می شود. نمای زیبای این رستوران هنگام میل غذا شما را به خود جذب می کند؛ شما می توانید لحظاتی خاطره انگیز را در رستوران این هتل سپری نمایید. 

رستوران دلفین کیش دیگر رستوران هتل سورینت صدف کیش با ظرفی 100 نفر در داخل هتل ایجاد شده است. در این رستوران مهمانان می توانند انواع غذاهای اصیل ایرانی را با کیفیت بالا صرف کنند و طعم خوش آن لذت ببرند. رنگ و بوی غذاهای این رستوران بدون شک هر فردی را وسوسه برای امتحان آن ها خواهد کرد؛ به گونه ای که فرصت فکر به صرف غذا در خارج از هتل را از شما عزیزان خواهد گرفت. 

امکانات هتل سورینت صدف کیش، تضمین کننده آسایش و رضایت

هتل سورینت صدف کیش فاقد امکانات ویژه مانند استخر و سونا می باشد که تنها دلیل برای عنوان چهار ستاره این هتل است. زیرا تمامی امکانات رفاهی را به طور کامل به بهترین شکل ممکن در اختیار مهمانان قرار داده خواهد شد که جای هیچگونه انتقاد و یا کمبودی باقی نمی گذارد. 

از جمله امکانات در هتل سورینت صدف کیش می توان به تاکسی سرویس، ترانسفر، نمازخانه، پذیرش24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، فضای سبز، کافی شاپ، خدمات کرایه اتوموبیل بدون راننده، لابی مجهز و .... اشاره نمود. با اقامت در این هتل شما می توانید نهایت آسایش را در فضای لوکس و دلنشین احساس کنید و از انتخاب خود رضایت کامل را به دست آورید.

آیا هتل سورینت صدف کیش هتلی درجه یک است؟

هتل سورینت صدف هتل درجه یک نمی باشد اما در بین هتل های چهار ستاره همواره برتری خود را ثابت کرده است و خدمات بالایی را به گردشگران تور کیش ارائه می دهد

هزینه 1 شب اقامت در هتل سورینت صدف کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل سورینت صدف کیش از از 700 هزار تومان شروع و اتاق های لوکس تا 3 میلیون تومان نیز قیمت دارند

آیا ویژگی خاصی در هتل سورینت صدف کیش وجود دارد؟

مهم ترین ویژگی هتل سورینت صدف کیش که نظر گردشگران را جلب می کند، معماری ساختمان این هتل کیش است که شبیه به صدف می باشد

هتل سورینت صدف کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل سورینت صدف کیش در یکی از مهم ترین میدان های جزیره به نام میدان امیر کبیر قرار گرفته است که دسترسی گردشگران به نقاط مهم جزیره کیش را آسان می کند

خدمات ارائه شده در هتل سورینت صدف کیش چیست؟

هتل سورینت صدف کیش تمامی خدمات در خور یک هتل چهار ستاره اعم از ترانسفر، پذیرش 24 ساعته، صبحانه رایگان، اینترنت رایگان و .... را به مهمانان خود ارائه می دهد

آیا اتاق های لوکس در هتل سورینت صدف کیش وجود دارد؟

سوئیت های پرزیدنتال در هتل سورینت صدف کیش لوکس ترین واحد های اقامتی در این هتل کیش می باشند که امکانات ویژه ای مانند حمام مجهز به وان جکوزی، سشوار و متراژ بالا را در خود ایجاد کرده است.

هتل سورینت صدف کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل سورینت صدف کیش فاقد امکانات ویژه است اما با این حال امکانات اصلی نظیر رستوران، کافی شاپ، لاندری و ... را به مهمانان ارائه می دهد. اگر می خواهید در هتلی قیمت مناسب با همین خدمات اقامت داشته باشید، توصیه می کنیم هتل شایلی کیش را رزرو کنید

دسترسی هتل سورینت صدف کیش به اماکن مهم چگونه است؟

هتل سورینت صدف کیش در میدان امیر کبیر یکی از بهترین میدان های جزیره واقع شده که به اماکن حائز اهمیت مانند مرکز خرید سارینا 2 کیش نزدیک می باشد.

هتل سورینت صدف کیش چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

هتل سورینت صدف کیش همانند دیگر هتل های جزیره ساعت 14:00 اتاق را تحویل مهمانان داده و در ساعت 12:00 ظهر نیز آن را تحویل می گیرد.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • هتل صدف کیش کجاست؟
    آدرس هتل صدف : کیش- میدان امیرکبیر- بلوار دانش
  • هتل صدف کیش چه خدماتی دارد؟
    هتل صدف امکانات رفاهی متنوعی را مانند: آسانسور، لابی، فضای سبز، اینترنت بی سیم رایگان (نامحدود) در لابی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لاندری (خشکشویی)، شبکه پخش فیلم، سرویس ایرانی در لابی، پله اضطراری، تلفن داخلی، خدمات تور برای گردشگران تور کیش، دستگاه فکس، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، اتاق تلفن (اپراتور)، نمازخانه، روزنامه، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات باربری، زنگ هشدار، کپسول آتشنشانی، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ روباز و خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان شامل می شود.

ارسال نظر