کافه گودو گل یاس، از آن دسته کافه های متفاوت و هیجان انگیز در پایتخت است که پیشنهاد می کنیم حتما سری به آن بزنید.

سایت شماره یک:

این کافه در واقع یک خانه آجری قدیمی و باصفا است.از لحظه‌ی ورود به بن‌بست باریک گل یاس، با دیدن دیوارهای آجری و گلدان‌های ساده و قدیمی از فضای شلوغ شهری دور خواهید شد و آرامش سراسر وجودتان را فرا می‌گیرد. در انتها و در سمت چپ، درب فلزی کافه گودو قرار دارد که جلوی آن گیاه و دو صندلی برای انتظار وجود دارد.

بعد از ورود به کافه، با یک حیاط دلباز و یک خونه‌‌ی دو طبقه با نمای آجری مواجه می‌شوید.وقتی وارد حیاط کافه می شوید، کاشی های زیبایی که در کف کافه کار شده، شما را جذب خواهد کرد و احتمالا حس خیلی قشنگی به شما می دهد، گمان می کنید که به محیط زندگی فردی با سلیقه وارد شده اید.

حیاط گودو یاس با حوض آبی‌رنگ و میوه‌های داخلش، کف‌سازی با موزاییک‌هایی به رنگ‌های مشکی، سفید و نارنجی، لوسترهای قدیمی آویزون از درخت، آباژورهای آنتیک و درخت‌هایی مثل بیدمجنون، گلدون‌های دور حوض، گل‌ روی تمام میزها و یه فولکس قراضه و زنگ‌زده فضای دلنشینی برای قرارهای خانوادگی و دوستانه ایجاد کرده است.

فضای حیاط و محیط داخلی کافه، لذت خوردن غذا را دوچندان خواهد کرد.اگر اهل نشستن در فضای بیرون نیستید، می‌توانید از پله‌های ایوان بالا بروید و وارد ساختمان شوید. راهرویی بلند و دو اتاق کنار هم، شبیه همان‌هایی که در خانه‌های بچگی‌مان می‌دیدیم و برایمان نوستالژی دارند، منتظرتان‌اند. دکور اتاق‌ها و وسایل سر طاقچه‌شان حس‌و‌حال قدمت خانه را بیشتر می‌کنند؛ طوری که بعد از چند دقیقه احتمالا فکر نمی‌کنید در کافه نشسته‌اید.

طبقه‌ی اول ساختمان فضای داخلی کافه‌ست که با دیوارهایی به رنگ آبی و سفید و المان‌های نوستالژیک مثل ظروف، چرخ خیاطی و تلویزیون قدیمی حس خوب خانه را تداعی می کند. لوستر و آباژور علاوه بر حیاط، در ایوان و فضای داخلی کافه هم دیده می‌شود.پرده های کافه، آینه و شمعدان که در گوشه ای قرار گرفته، ویترین های چوبی، تابلوهای روی دیوار و آباژورهای زیبا حس بودن در خانه ای قدیمی و شاهانه را به شما تزریق می کند.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • کافه گودو کجاست؟
    آدرس :تهران، خیابان نجات اللهی، خیابان محمدی، بن بست گل یاس

ارسال نظر