هتل شایان در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع در جزیره زیبای کیش قرار دارد که بیش از چهار دهه قبل افتتاح شد و در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس پیوست.

سایت شماره یک:

 

این هتل چهار طبقه، ۱۹۳ اتاق و سوئیت لوکس دارد. هتل شایان در طول چند دهه فعالیتش بازسازی و نوسازی شده تا سطح کیفی و خدمات‌رسانی خود را ارتقا دهد.

هتل ۵ ستاره شایان در بهترین منطقه کیش در استان هرمزگان قرار دارد و از همین رو دسترسی به بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش است. جالب اینکه بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره درست روبه‌روی هتل شایان قرار دارد. مراکز خرید زیتون، ونوس، بازار پانیذ و پردیس ۱ و ۲، هایپر مارکت و مرکز تجاری، پلاژ آقایان در نزدیکی هتل هستند؛ به‌طوری که با پای پیاده می‌توانید خود را به آن‌ها برسانید.

تلفن هتل شایان کیش: ۰۷۶-۴۴۴۲۲۷۷۱

آدرس هتل شایان کیش: جزیره کیش، میدان ساحل، هتل شایان (نمایش روی نقشه)

امکانات هتل شایان کیش

هتل شایان از بهترین هتل های کیش است که هم در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد و هم امکانات مناسبی برای مهمانان فراهم کرده است تا به این ترتیب هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد.

کافی شاپ هتل با میز و صندلی های سه نفرهمیز و صندلی هایی در کنار استخری با نورپردازی بنفشاتاقی لوکس با تخت دونفره و میز کار و تلویزیوناتاقی با دو تخت دونفره و دو مبل یک نفره در جلوی آن و بالکنی سرسبزراهروی هتلی به رنگ سفید و کفش گلدارعکس هتل شایان در طول شب با نورپردازی زرد و بنفشیک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره با میز کار و چشم انداز دریا محل اجاره دوچرخه هتل و افرادی که در انتظار اجاره هستند

پارکینگ، دستگاه خودپرداز، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، اجاره خودرو، تبدیل ارز، خدمات تور، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان و... از جمله امکانات هتل شایان کیش هستند.

هتل شایان دارای ۸۲ اتاق دو تخته، ۲۸ اتاق سه تخته، ۳۲ اتاق دوبلکس، یک سوئیت معمولی، ۱۵ سوئیت ساحلی سه تخته، ۱۲ سوئیت ساحلی چهار تخته، دو ویلای ساحلی دو خوابه، ۱۳ سوئیت ساحلی دو تخته، سه رویال سوئیت یک خوابه، چهار رویال سوئیت دو خوابه و یک رویال سوئیت دوبلکس دو خوابه است.

اتاق‌های دو تخته که در طبقه‌های دوم و سوم هتل قرار دارند، به‌صورت یک تخت دو نفره (دبل) یا دو تخت یک نفره (توئین) هستند که با منظره رو به باغ و رو به دریا، اقامتی دلچسب را برای مهمانان رقم می‌زنند.

اتاق‌های دو تخته لوکس، چشم‌انداز زیبایی رو به باغ دارد و با متراژ حدود ۳۰ متر مربع در طبقه دوم هتل قرار دارند. مبلمان شیک، تلویزیون، یخچال و اینترنت از جمله امکانات این اتاق‌ها هستند. اتاق‌های دو تخته لوکس با منظره رو به دریا در طبقه اول هتل قرار گرفته‌اند.

اتاق‌های چهار تخته هتل واقع در طبقه چهارم با چشم‌انداز دریا و باغ هتل، به‌صورت دوبلکس هستند. در طبقه همکف دو تخت یک نفره و در نیم طبقه یک تخت دو نفره وجود دارد.

اتاق‌های سه تخته شامل یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره می‌شود که در طبقه اول هتل قرار گرفته‌اند. این اتاق‌های ۳۶ متر مربعی رو به دریا و رو به باغ هستند.

کابانا یا ویلاهای ساحلی دو خوابه در محوطه بیرونی هتل و در نزدیکی ساحل ساخته شده‌اند. ظرفیت آن‌ها برای ۶ نفر در نظر گرفته شده است؛ به‌طوری که در یک اتاق خواب دو تخت یک نفره، در اتاق خواب دیگر یک تخت دو نفره و در هال آن دو عدد تخت یک نفره قرار دارد. از این سوئیت‌ها تا ساحل دریا حدود ۱۵۰ متر و تا لابی هتل حدود ۵۰ متر فاصله است.

سوئیت‌های هتل شایان شامل رویال سوئیت یک خوابه، رویال سوئیت دو خوابه و رویال دوبلکس می‌شود که چشم‌انداز زیبایی رو به باغ دارند. متراژ این سوئیت‌ها از ۶۰ تا ۱۸۰ متر مربع متغیر است و امکاناتی همچون مبلمان، یخچال، تلویزیون و ماساژور در آن‌ها تعبیه شده است. سوئیت‌های دو خوابه برای ۶ نفر، سوئیت‌های یک خوابه برای چهار نفر و سوئیت دوبلکس دو خوابه برای ۶ نفر ظرفیت دارند. در سوئیت دوبلکس، هال در طبقه همکف و اتاق خواب در طبقه بالا است.

هتل شایان کیش با دو رستوران، ‌یک کافی‌ شاپ و فست‌فود، انواع و اقسام غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را با بهترین مواد اولیه طبخ و آماده می‌کند. قطعا صرف غذاهای خوشمزه و دلچسب، خاطرات سفر به جزیره را به‌یادماندنی‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

سفره خانه سنتی: سفره خانه یا رستوران سنتی هتل شایان را می‌توانید در محوطه کنار استخر و آبنمای هتل پیدا کنید که با انواع غذاهای سنتی، کبابی و انواع قلیان پذیرایی گرمی از مهمانان خود به عمل می‌آورد. بی‌شک چشم‌انداز چمنزار و نخل‌های کنار استخر، لذت صرف غذا را دوچندان می‌کنند.

رستوران شمبلیر: این رستوران به‌عنوان رستوران اصلی هتل محسوب می‌شود که ظرفیت آن ۱۹۰ نفر است. اگر به این رستوران بروید، می‌توانید صبحانه، ناهار و شام خود را با چشم‌انداز بسیار زیبایی از خلیج فارس میل کنید.

کافی شاپ و فست فود: کافی شاپ هتل شایان از دو بخش سالن و تراس تشکیل شده است که هرکدام برای پذیرایی از ۴۰ نفر در نظر گرفته شده‌اند. این کافی شاپ به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند و می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید و در کنار صدای دلنواز پیانو، حسابی لذت ببرید. علاوه بر این، تا در این محل هستید، می‌توانید از فست فود آن نیز استفاده کنید که از ساعت ۱۴ تا ۲۴ با انواع پیتزا و ساندویچ پذیرای مهمانان است.

سالن آمفی تئاتر: سالن آمفی تئاتر هتل شایان با ظرفیت ۲۳۰ نفر جزو بهترین سالن های کیش است که به‌لطف امکانات مدرن و مجهزش، گزینه‌ای عالی برای برپایی مراسم و مناسبت‌ها محسوب می‌شود. ضمن اینکه سالن مذکور، فضای لابی و پذیرش اختصاصی خود را دارد.

سالن کنفرانس: سالن کنفرانس (اتاق جلسات) یکی از منحصربه‌فردترین سالن‌های کیش است که برای ۲۱ نفر ظرفیت دارد.

امکانات ورزشی هتل شایان کیش

هتل شایان نیز همچون اکثر هتل‌های ۵ ستاره، امکانات ورزشی مناسبی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است که شامل باشگاه بیلیارد، اسنوکر، وایت بال، فوتبال دستی، دوچرخه سواری، تنیس روی میز و دارت می‌شود. استخر، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ هم فرصت مناسبی برای تفریح و رسیدن به آرامش را برای شما فراهم می‌کنند.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • هتل شایان کیش کجاست؟
    آدرس هتل شایان کیش: جزیره کیش، میدان ساحل، هتل شایان
  • هتل شایان کیش چه امکاناتی دارد؟
    هتل شایان از بهترین هتل های کیش است که هم در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد و هم امکانات مناسبی برای مهمانان فراهم کرده است تا به این ترتیب هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. کافی شاپ هتل با میز و صندلی های سه نفرهمیز و صندلی هایی در کنار استخری با نورپردازی بنفشاتاقی لوکس با تخت دونفره و میز کار و تلویزیوناتاقی با دو تخت دونفره و دو مبل یک نفره در جلوی آن و بالکنی سرسبزراهروی هتلی به رنگ سفید و کفش گلدارعکس هتل شایان در طول شب با نورپردازی زرد و بنفشیک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره با میز کار و چشم انداز دریا محل اجاره دوچرخه هتل و افرادی که در انتظار اجاره هستند پارکینگ، دستگاه خودپرداز، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، اجاره خودرو، تبدیل ارز، خدمات تور، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان و... از جمله امکانات هتل شایان کیش هستند. هتل شایان دارای ۸۲ اتاق دو تخته، ۲۸ اتاق سه تخته، ۳۲ اتاق دوبلکس، یک سوئیت معمولی، ۱۵ سوئیت ساحلی سه تخته، ۱۲ سوئیت ساحلی چهار تخته، دو ویلای ساحلی دو خوابه، ۱۳ سوئیت ساحلی دو تخته، سه رویال سوئیت یک خوابه، چهار رویال سوئیت دو خوابه و یک رویال سوئیت دوبلکس دو خوابه است.

ارسال نظر