نمک ‌آبرود منطقه‌ای گردشگری و توریستی در 12 کیلومتری چالوس است. این منطقه از توابع شهرستان چالوس است که یکی از شهرستان‌های غربی استان مازندران به‌حساب می‌آید. نمک‌آبرود حدودا 750 هکتار وسعت دارد.

سایت شماره یک:

اگر بخواهیم بگوییم بهترین فصل برای سفر به نمک ‌آبرود کدام است، احتمالا کار سختی پیش روی ماست. نمک‌ آبرود در هرفصل دیدنی است. از پاییز تا بهار، هرکسی می‌تواند از طبیعت این منطقه لذت ببرد. البته بهتر است زمستان را برای سفر به نمک ‌آبرود انتخاب نکنید. چرا که سرمای هوا امکان اینکه به اندازه کافی از گشت و گذار در این منطقه لذت ببرید را از شما خواهد گرفت.

چطور به نمک آبرود برویم؟

اگر جاده چالوس را برای رفتن به نمک آبرود انتخاب کرده‌اید کار راحتی پیش روی شماست. بعد از رسیدن به چالوس، راهتان را ادامه بدهید تا به تابلوی خروجی جاده به سمت نمک‌ آبرود برسید. حواستان باشد وارد قسمت مسکونی آن نشوید، چون باید برای ورودی آن هزینه بپردازید.اما ورود به منطقه توریستی، رایگان است.

نمک آبرود آنقدر زیباست که احتمالا اصلا آنجا حوصله‌تان سر نرود و حتی اگر از هیچ‌کدام از امکانات تفریحی آنجا هم استفاده نکنید، بازهم لذت ببرید. اما اگر به نمک آبرود رفتید، دیدنی‌های زیر را از دست ندهید.

تله‌کابین نمک آبرود

 تله‌کابین نمک آبرودیکی از معروف‌ترین تله‌کابین‌های شمال ایران، تله‌کابین نمک ‌آبرود است. نمک آبرود دو خط تله کابین در دو ارتفاع مختلف شما را به بالای کوه می‌رساند. خط یک تله‌کابین نمک آبرود، پس از طی مسیری به طول 2100 متر، شما را به ارتفاع 1050متری و به قله مدوبن می رساند.

اما خط دوم تله‌کابین نمک‌ آبرود که دوبرابر خط یک سرعت دارد، شما را به ارتفاع 700 متری می‌رساند. جایی که قله دیوحمام قرار گرفته است. این خط 1700متر طول دارد. اگر عشق طبیعت هستید، بهترین پیشنهاد برای تفریح در نمک آبرود همان تله‌کابین است. کافیست در تمام مدت طی مسیر چشمانتان را ببندید و به صدای طبیعت گوش بدهید. البته می‌توانید چشمانتان را باز کنید و مناظر اطراف را ببینید!

بعد از رسیدن به مقصد هم تمام منظره نمک آبرود زیر پای شماست. لذتی وصف ناپذیر از طبیعت که حتما حالتان را سرجا خواهد آورد. البته لازم به ذکر است که آن بالا تمام امکانات رفاهی برای خدمات رسانی به گردشگران فراهم است. از کافی‌شاپ و رستوران تا سرویس بهداشتی.

برای استفاده از تله‌کابین نمک آبرود، باید به ازای هرنفر بین 25 تا 30 هزارتومان بپردازید.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • هزینه استفاده از تله‌کابین نمک آبرود
    برای استفاده از تله‌کابین نمک آبرود، باید به ازای هرنفر بین 25 تا 30 هزارتومان بپردازید.
  • تله کابین نمک آبرود کجاست؟
    نمک آبرود دو خط تله کابین در دو ارتفاع مختلف شما را به بالای کوه می‌رساند. خط یک تله‌کابین نمک آبرود، پس از طی مسیری به طول 2100 متر، شما را به ارتفاع 1050متری و به قله مدوبن می رساند.

ارسال نظر