محافل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست تل آویو در برابر مقاومت فلسطین تاکید کردند که حاکمیت عربی را مقاومت فلسطین به مسجد الاقصی برگرداند نه اردن و عربستان و مغرب.

سایت شماره یک:

این رسانه‌ها بیان کردند: حماس حاکمیت عربی را بر مسجد الاقصی برقرار کرد نه اردن، عربستان و مغرب.

این رسانه‌ها اذعان کردند: فلسطین شعله ور است و یهود طبق معمول دستاورد تاریخی مقاومت عربی را انکار می‌کند. در دور بعدی حماس و حزب الله با هم خواهند بود. حماس تل‌آویو را همانند عسقلان هدف قرار داد.

این رسانه‌ها بیان کردند: تنها کاری که نتانیاهو انجام داد متلاشی کردن اسرائیل از داخل بود. همه اسرائیلی می‌دانستند که ما همان شب اول و هنگامی که موشک‌ها به تل آویو رسید، جنگ را باختیم. رهبری جبهه داخلی همه محدودیت‌ها اعمال شده در شهرک‌های اطراف غزه را برداشت.

"بن کسبیت" روزنامه‌نگار سرشناس اسرائیلی گفت: نتانیاهو چقدر بیچاره و بدبخت است که برای بار دوم شکست خود را مخفی نگه داشته و مسئولیت فرار از رویارویی با حماس را به گردن ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی می‌اندازد.

"الون دیویدی" شهردار شهر اشغالی سدیروت نیز گفت: من هرگز با مقامات اسرائیلی که ماندن نظامیان در خانه بجای اعزام آنان برای جنگ تن به تن را ترجیح می‌دهند، موافق نیستم.

"الیور لیوی" خبرنگار اسرائیلی تاکید کرد:  ساکنان قدس وارد مسجد الاقصی شده و در حمایت از قسام شعار می‌دهند و نیروهای پلیس در مقابل آنان ایستاده و هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند، این بیانگر پیروزی حماس است

روزنامه هاآرتص نیز نوشت که برخی وزرای کابینه سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی را به شدت مورد انتقاد قرار داده و گفته‌اند هیچ فایده‌ای برای آنان ندارد.

"شمیرت مائیر" روزنامه‌نگار اسرائیلی گفت: خلاصه آنچه اتفاق افتاد سرشکستی و احساس شکست جامعه "اسرائیل" و شادی و خوشحالی فلسطینیان است، آن هم نه فقط در غزه، بلکه در کل فلسطین از رود (اردن) تا دریای (مدیترانه).

روسای شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه گفتند: نتانیاهو ما را در مقابل حماس به حال خود رها کرده است

"تامر جلام" شهرداری عسقلان اشغالی نیز اذعان کرد: قصد نابودی حماس را داشتیم، اما می‌دانیم که این هرگز شدنی نیست.

"عمیت سیگال" روزنامه‌نگار اسرائیلی نیز تاکید کرد: نتانیاهو مسئول افزایش قدرت حماس در 12 سال گذشته است

"یوسی یهوشع" خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت احرونوت گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم حماس قدرتمندتر ظاهر شد و نه تنها غزه را دوباره در راس اخبار جهان قرار داد، بلکه اکنون به یک بازیگر منطقه‌ای و مدافع قدس تبدیل شده و تمامی بازیگران دیگر به آن وابسته هستند و در نتیجه این، این جنبش شیوه واکنش‌های "اسرائیل" در دیگر مناطق را هم تعیین می‌کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر