نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از برگزاری جلسه مجمع عمومی این فراکسیون درباره رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.

سایت شماره یک:

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی  نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه مجمع عمومی فراکسیون برای بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز گذشته تشکیل شد، گفت:در ابتدای این جلسه وزیر پیشنهادی با اشاره به برنامه‌ها و همچنین بیوگرافی و سوابق خود در آموزش و پرورش راهکارهایی را برای بهبود شرایط آموزشی کشور ارائه کرد.

وی ادامه داد: پس از آن ۶ نفر از نمایندگان به عنوان موافق و مخالف که به صورت قرعه کشی از میان اعضای فراکسیون انتخاب شده بودند در خصوص وزیر و برنامه‌هایش صحبت کردند و پس از آن مجدداً وزیر در پاسخ به سوالات نمایندگان اظهاراتی داشت.

نماینده تبریز در مجلس  با اعلام اینکه فردا( سه‌شنبه ۲۵ آبان)  و پیش از آغاز رسمی جلسه رأی اعتماد به وزیر آموزش و پرورش در محل صحن مجلس شورای اسلامی جلسه فراکسیون را خواهیم داشت، افزود: نظرات فراکسیون و نمایندگان بدون حضور آقای فیاضی بررسی و موافقان و مخالفان اظهارات خود را از دریافت‌ها و بررسی‌هایشان در خصوص برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مطرح خواهند کرد و پس از آن فراکسیون تصمیم خود را در خصوص رأی اعتماد به وزیر اعلام خواهد کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر