ماریو کمپس، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، حتی پس از قهرمانی لیونل مسی به همراه آلبی سلسته در کوپا آمه ریکا، دست از انتقاد از او برنداشت.

سایت شماره یک:

ماریو کمپس نمی توانست در ارزیابی عملکرد لئو مسی برای شبکه ESPN مکزیک بیشتر از این سخت بگیرد. با وجود اینکه مسی در این هفته جام قهرمانی در کوپا آمریکا را به همراه تیم ملی آرژانتین بالای سر برد و یکی از بهترین بازیکنان در طول مسابقات بود، کمپس احساس می کند مقایسه او با دیه‌گو آرماندو مارادونا بسیار دور از ذهن است. کمپس معتقد است که مارادونا، اسطوره ناپولی و آلبی سلسته، همیشه از مسی برتر خواهد بود.

مپس به ESPN مکزیک گفت: "بدشانسی بزرگ مسی این است که او بلافاصله بعد از دیه گو آرماندو مارادونا به صحنه آمد. و پشت سر گذاشتن دیه‌گو، بازیکنی که همه از او بت ساختند، بسیار دشوار است. اگر مسی بخواهد از مارادونا بهتر باشد... او هرگز به این هدف دست نخواهد یافت. حتی اگر مسی در چهار جام ‌جهانی متوالی قهرمان شود. او هنوز قهرمان جهان نشده است."

تا جایی که به کمپس مربوط می شود، مسی نمی تواند هیچ کاری برای رسیدن به سطح مارادونا که سال گذشته درگذشت، انجام دهد.

ال‌ماتادور افزود: "مهم نیست که او چقدر قهرمان شود و چه چیزهایی را ببرد، او هرگز نخواهد توانست با آنچه که مارادونا کرد مقایسه شود."

انتقاد از عملکرد مسی در فینال کوپا آمه‌ریکا

آلوارو مورالس، خبرنگار ESPN مکزیک، نیز از عملکرد مسی در فینال مقابل برزیل انتقاد کرد و گفت: "یک بار دیگر مسی در این بازی ناپدید شده بود. او هیچ جا در ماراکانا دیده نشد. آرژانتین باید یک مجسمه از دی ماریا بسازد. به همین دلیل مسی حتی نباید بردن جام را جشن بگیرید. او این قهرمانی را مدیون هم تیمی هایش است چرا که او هیچ کاری نکرد.

 

حتی کریستیانو رونالدو وقتی در فینال یورو 2016 مصدوم شد، تیمش را از روی نیمکت تشویق می کرد. مسی اما محو شده بود. کریستیانو بهترین بازیکن تاریخ است. مسی تعصبی به پیراهن احساس نمی کند. آنها می خواهند او را تبدیل به رهبر خود کنند، اما او نمی تواند آن احساس لازم برای رهبری را از خود بروز دهد. من فینال را از همان دقیقه نخست تماشا کردم و  او حتی یک پاس کلیدی نداشت، او هیچ شخصیت و کاراکتری نداشت. شما باید به این چیزها در مسی نگاه کنید. به من بگویید او دقیقاً در ماراکانا چه کاری انجام داد؟"

منبع: ورزش سه

تگ های مرتبط

ارسال نظر